Kun lähisukulainen katkaisee välit
Kommentit (10)
Riippuu katkaisijasta. Jos on epävakaa luonne niin syy voi olla vaikka normaali mielipide-ero tai normaalien rajojen asettaminen.
Jos on tasapainoinen ihminen niin varmaan jotain isompaa joka ei kuulu muille, aika usein perintöriidat katkovat välejä
Vierailija kirjoitti:
Peilistä löytyy syy.
Kenen peilistä?
Jaa-a. On sukuja joissa esim. pedoihin ei katkota välejä mutta heitä vältteleviin ja kritisoiviin ihmisiin kyllä
Minä olen katkonut välit lähisukulaiseen lähes kokonaan. Syy: ilkeys ja pahansuopuus jota ei tajunnut edes peitellä.
En voi mennä yksityiskohtiin, mutta viimeinen tippa oli jopa minun vauvan huono kohtelu. Koko ihminen alkoi tuntua vaaralliselta lapsille.
Kuka purkaa ilkeyttään vauvaan?
tapahtunut joku vääryys,esim.jätettty ilman perintöä. loukkaukset,ilkeily tms. muu käytös. joku rajaton juoruilu ja väkisin ilmoittamatta kotiin kylläily jne. jos ei ymmärrä syytä niin kannattaa miettiä omia puheita ja käytöstä. alkoholistit ja narsistit on rikollisten ohella tyyppejä, joista haluaa normaali ihminen eroon.
Olen katkaissut välit äitiini, ja syy on tietysti siinä etten ollut sellainen lapsi kuin hän olisi toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen katkonut välit lähisukulaiseen lähes kokonaan. Syy: ilkeys ja pahansuopuus jota ei tajunnut edes peitellä.
En voi mennä yksityiskohtiin, mutta viimeinen tippa oli jopa minun vauvan huono kohtelu. Koko ihminen alkoi tuntua vaaralliselta lapsille.
Kuka purkaa ilkeyttään vauvaan?
Meillä sama lemmikkiä kohtaan. Siis kuinka hullu pitää olla, että kohdistaa edes ilkeitä sanoja toisen lemmikkiin? Emme ole puheväleissä sanojan kanssa. Kyseessä siskoni.
Mutsi oli N-häiriöinen ja yritti aina tehdä elämästäni helvettia ja usein onnistuikin. Sen kuoltua suku on jatkanut samalla linjalla. Alkoi siitä kun uskoivat mutsin levittämiä juttuja. Olen katkaisuust välit lähes kaikkiin sukulaisiin.
Vierailija kirjoitti:
tapahtunut joku vääryys,esim.jätettty ilman perintöä. loukkaukset,ilkeily tms. muu käytös. joku rajaton juoruilu ja väkisin ilmoittamatta kotiin kylläily jne. jos ei ymmärrä syytä niin kannattaa miettiä omia puheita ja käytöstä. alkoholistit ja narsistit on rikollisten ohella tyyppejä, joista haluaa normaali ihminen eroon.
Tänä päivänä on kunnia saada vieraita =) kaikki vaan somessa. Sitten valitusta kun ei pidetä yhteyttä.Ollaan yksin ja mt-ongelmat kasvaa.
Peilistä löytyy syy.