Mietin ajoittain, että parisuhde olis kiva, mutta sitten näen itseni alasti peilissä
Ja luovun koko ajatuksesta. Näky on jotain niin järkyttävää, etten vaan pystyisi.
Kommentit (6)
Valtaosalla naisista sama mutta kyllä enemmistö aina jollekin miehelle kelpaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tee jotain, jos kerran yleisessä habituksessasi olisi parantamisen varaa. Ajaisit partasi ja putsaisit kynnenaluset.
Kävisit suihkussa ja pesisit myös nivusten alueelta hyvin, oikein saippuan kanssa.
Mltä kuulostaa?
Ei mulla kasva parta (se tästä vielä puuttuiskin!) ja pidän kyllä huolta puhtaudesta.
Ap
Olen laihduttanut ja rakentanut hyvän lihasmassan. Vaatteet päällä olen todella hyvännäköinen, ilman vaatteita tissit roikkuu ja iho roikkuu kauttaalta. Olen siis tiputtanut painoa kohta 50kg. Joskus alkuvaiheessa ajattelin, että kun laihdun, niin minulla on paremmat mahdollisuuden saada mies. Nyt olen poistanut itseni parisuhdemarkkinoilta kokonaan. Laihaa/urheilullista naista haluavat miehet eivät halua sellaista, kenellä roikkuu iho koko kropassa. Onneksi osaan elää onnellista elämää yksin.
Mieheni on isomahainen. Tai on laihtunut mutta sillä taisi olla 30 kg ylipainoa. Nyt jotain 10 kg. Luulen että naisille kuten minulle luonne on tärkeämpi. Tunnen miehen joka painaa jotain 130 kg ainakin ja sillä on vaimo ja 3 lasta sen kanssa. Olen lähellä normaalipainoa itse joten ei se mahan koko ole kaikille tärkeää. En halunnut mitään bodaajaa itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Olen laihduttanut ja rakentanut hyvän lihasmassan. Vaatteet päällä olen todella hyvännäköinen, ilman vaatteita tissit roikkuu ja iho roikkuu kauttaalta. Olen siis tiputtanut painoa kohta 50kg. Joskus alkuvaiheessa ajattelin, että kun laihdun, niin minulla on paremmat mahdollisuuden saada mies. Nyt olen poistanut itseni parisuhdemarkkinoilta kokonaan. Laihaa/urheilullista naista haluavat miehet eivät halua sellaista, kenellä roikkuu iho koko kropassa. Onneksi osaan elää onnellista elämää yksin.
Tämäpä on mullakin ongelmana. Olen hoikka, mutta kauhean näköinen ilman vaatteita.
Ap
Miksi et tee jotain, jos kerran yleisessä habituksessasi olisi parantamisen varaa. Ajaisit partasi ja putsaisit kynnenaluset.
Kävisit suihkussa ja pesisit myös nivusten alueelta hyvin, oikein saippuan kanssa.
Mltä kuulostaa?