Taloyhtiön pihalla oli eilen miehen jalanjäljet lumessa
Ja hänen äitinsä ei ole opettanut lapsena kävelemään suoraan. Jalat olivat hieman vinossa. "Järkytyin" melkein. Muistakaa opettaa jalkojen oikea asento lapselle, sitä voi lapsena harjoitella kävelyssä jossain vaiheessa, iän huomioiden, ettei tule V kävelyä. Sen minkä lapsena taitaa, sen vanhana osaa.
Kommentit (43)
Olisitko nähnyt kenties minun jalanjälkeni? Kävin nimittäin eilen erään taloyhtiön pihalla. Tiedän, että jalanjälkeni ovat vinot ja siihen on syynsä.
Tee nyt ihmeessä rikosilmoitus asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole täydellinen. Äitien tehtävä on huolehtia lapsista pienenä että jalkojen asento menee oikein. Se on sivistyksen merkki ja lapsellekin aikuisena kivempaa.
Jotkut on.
Ja se on yleensä heidän oma mielipiteensä...
Tai äidin/ isän, jotka palvovat lastaan.
Kyllä näitä löytyy, valitettavasti...
Vierailija kirjoitti:
Olisitko nähnyt kenties minun jalanjälkeni? Kävin nimittäin eilen erään taloyhtiön pihalla. Tiedän, että jalanjälkeni ovat vinot ja siihen on syynsä.
Luulen ettet se ollut sinä. Kävin aika myöhään, yöllä, roskiksella.
Vierailija kirjoitti:
Oliko jalat sisään vai ulospäin v-asennossa?
Ulospäin ne näyttivät olevan. Kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että jäljet oli miehen??
Ne johtivat ikkunani alle ja seinässä oli siemennesteroiskeita. Ikkunassa oli lisäksi nuolemisjälkiä.
Tämä ei ole ap sitten. Joku muu kommentoi näköjään.
Vierailija
Ne johtivat ikkunani alle ja seinässä oli siemennesteroiskeita. Ikkunassa oli lisäksi nuolemisjälkiä.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Meidän pihalle oli langennut enkeli viime yönä, jäljet oli vielä lumesa.
Meidän naapuri pyörii aina talvisin hangessa, käpertyen sikiöasentoon ja huutaen; MAMMA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas oli joku kävellyt lumessa mutta jälkiä ei ollut jäänyt !
Onpas jännää.
Niin on, jäin miettimään mikä se on ollut, selvästi siitä on menty, ei jalanjälkiä, mitä veikkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas jännää.
Niin on, jäin miettimään mikä se on ollut, selvästi siitä on menty, ei jalanjälkiä, mitä veikkaat?
Olento? Pöllö? Metsähiiri?
Oliko ne jäljet niinkuin eteenpäin tai astuttu taaksepäin ja oliko jäljet sillain että oikeassa jalassa oli oikean jalan jälki ja vasemmassa vasemman, muuten menee kyllä mysteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas jännää.
Olento? Pöllö? Metsähiiri?
Ei mikään näistä, nämä kaikki jättävät jonkin jäljen, olento, jos se oli olento josta ei jäänyt jälkiä, Petteri Orpo se on voinut olla, käyhän se minun lompakollakin ja jälki näkyy vasta kuukausien päästä tai seuraavana vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että jäljet oli miehen??
Tämä ei ole ap sitten. Joku muu kommentoi näköjään.
Olenpas AP! Miksi valehtelet? Lähde?
Muista laittaa heippalappu ilmoitustaululle.
Hänen äitinsä on opettanut, että on turvallisempaa kävellä pingviinikävelyä tällaisilla liukkailla.
Voi mun äitiä, kun ei tajunnut korjata mun lantion luuston virheasentoa, jonka lääkärit totesi jo pikkuvauvana :(
Lumeen on joskus hauska tehdä outoja jalanjälkiä jos niitä joku sattuisi ihmettelemään.
Oliko jalat sisään vai ulospäin v-asennossa?