Friendzoneko harhaa
Pidin tätä sanaa ennen amerikkalaisten keksimänä hölynpölynä. Totuus valkeni kun huomasin itse joutuneena siihen kuvioon.
Naisella oli ainakin yksi mies kuviossa minun lisäkseni. Asian selvittyä kysyin asiaa kasvotusten ja hän kierteli asiaa ja lopuksi sanoi että on mulla aikaa sullekin. Katsoin häntä suoraan silmiin ja näin kuinka hän valehteli. Sen lauseen kuultuani sydämeni särkyi ja kävelin pois.
Uskomatonta on se että nainen esittää että mitään ei ole tapahtunut. Kyselee kuulumisia, ehdottaa tapaamista. Näin häntä silloin tällöin, kun meillä on yhteinen kaveripiiri.
Itselle riittää kun yhdesti olen joutunut pellen rooliin.
Kommentit (255)
Annetaan ymmärtää mutta ei anneta. Vanha kikka😄
Hetkinen, olitko kuvioissa noin niinku romanttisessa tai seksuaalisessa mielessä? Koska friendzone viittaa tilanteeseen jossa yksi osapuoli olisi kiinnostunut seksistä tai parisuhteesta mutta toinen näkee hänet vain ystävänä. Se ei kuulosta sinun tapaukseltasi.
Romanttisessa. Meillä oli sutinaa, mutta ei vielä seksiä. Sanoisin että johdatettu harhaan, eikä nainen uskaltanut sanoa sitä, eikä sano vieläkään. Pyytele kylään vaikka seurustelee. Aikamoista
Nuorena mies joutuu usein maksaa oppirahat friendzonesta. Ei kannata jäädä roikkumaan naiseen siinä toivossa, että nainen ihastuisi ja antaisi seksiä. On pakko tehdä nopea päätös ja kadota naisen elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena mies joutuu usein maksaa oppirahat friendzonesta. Ei kannata jäädä roikkumaan naiseen siinä toivossa, että nainen ihastuisi ja antaisi seksiä. On pakko tehdä nopea päätös ja kadota naisen elämästä.
Se on valitettavaa mutta totta. Ei tarvitse ihmetellä jos mies lohkaisee heti alussa mitä haluaa. Yleensä jos ei nähdä puoliso materiaalina pyydetään seksiä. Joko muija häipyy nopeasti tai sit saa seksiä.
Jos ihmiset vaan avoimesti puhuisivat toisilleen niin mitään ongelmaa ei olisi. Siihen ei vaan haluja ole menettämisen pelossa , joka kumminkin käy jos toisella on pelkästään romanttisia tunteita toista kohtaan.
Onko täällä ketään joka olisi ollut sellaisessa tilanteessa että ystävä - ihastuminen - ja pystynyt jatkamaan ystävänä, kun toinen ei halunnut enemmän ?
M30
Tilanne muuttuu huomattavasti sekavemmaksi jos olette seksiä harrastanut jossakin välissä. Itsellä vastaava tilanne ja olen yrittänyt puhua naisen kanssa.
Hän ei sitä halua ja tekee mitä ihmeempiä tempauksia. Pakko oli laittaa tapaamiset jäähylle ennenku oma pää menee sekaisin 😅
Miehenä varmaan tahtoisitte haaremin?
Mun naisystävälläni ei ole muita miehiä. Mutta on
- lapset
- työ
- oma aika
- omat kaverit
- kotityöt
- liikunta
- äänikirjat
- päivittäiset asiat kuten kauppareissut
- lemmikit
Ja vihdoin jossain kymmenennen sijan paikkeilla saatan olla minä. Mikähän "zone" tämä on nimeltään? Parisuhde on ihan yliarvostettu juttu, ei sitä tarvitse hoitaa eikä vaalia. Niinkö se oli, että miehille riittää kun saavat seksiä ja muuten haluavat vaan puuhailla omiaan.
M50
Tuo aloittajan kuvaama tilanne ei minusta liity friendzoneen, se on eri asia, kuten joku ketjussa jo mainitsi.
Valitettavasti joillekin naisille on vaikeaa antaa pakkeja miehille, jotka eivät sytytä tarpeeksi. Sitten näitä miehiä roikotetaan mukana ja pidetään jonkinlaisina seuraeläiminä. Ei siis seksiä, mutta yhteistä aikaa, joka ihastuneelle osapuolelle tietenkin tuntuu seurustelulta.
Olen nainen ja minulla on ystävä, joka tekee tätä. Se on minusta tosi ikävää miehiä kohtaan, ja olen sanonutkin siitä hänelle, mutta ei hän tunnu ymmärtävän että se on väärin.
Onko naisen yhteystiedot poistettu ja onko mahdolliset estot laitettu päälle?
Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?
Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa.
Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Annetaan ymmärtää mutta ei anneta. Vanha kikka😄
En oikein ymmärrä mikä se kikka on tai mitä kukaan nainen hyötyisi tuollaisesta? Jos ystävyys ei kelpaa niin ei ole väkisin pakko olla ystävä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
- lapset
- työ
- oma aika
- omat kaverit
- kotityöt
- liikunta
- äänikirjat
- lemmikit
Ja vihdoin jossain kymmenennen sijan paikkeilla saatan olla minä. Mikähän "zone" tämä on nimeltään? Parisuhde on ihan yliarvostettu juttu, ei sitä tarvitse hoitaa eikä vaalia. Niinkö se oli, että miehille riittää kun saavat seksiä ja muuten haluavat vaan puuhailla omiaan.
M50
Kyllähän se yleensä on juuri noin ja sinulla on onnea, kun sinulla on naisystävä joka antaa sinulle omaa tilaa ja aikaa.
Useimmat miehet haluaisivat tuollaisen suhteen, mutta joutuvat taipumaan yhteiseen arkeen, kun nainen sitä vaatii.
🇺🇦🇮🇱
Friendzone on in,celien nimitys sellaisten naisten käyttäytymiselle, joilla on kriteerit parisuhteen suhteen ja in,cel ei itse niitä täytä
Kaffebulla kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- lapset
- työ
- oma aika
- omat kaverit
- kotityöt
- liikunta
- äänikirjat
- lemmikit
M50
Kyllähän se yleensä on juuri noin ja sinulla on onnea, kun sinulla on naisystävä joka antaa sinulle omaa tilaa ja aikaa.
Useimmat miehet haluaisivat tuollaisen suhteen, mutta joutuvat taipumaan yhteiseen arkeen, kun nainen sitä vaatii.
@Kaffebulla, ehkä minussa on sitten feminiininen puoli ylikorostunut, mutta en todellakaan halua sitä omaa aikaa noin paljoa. Ja olen sen myös naiselle ilmaissut. Se sopii hyvin, että pidetään omat, erilliset kodit niin kauan kuin naisen lapset muuttavat pois kotoa. Mutta muuten kyllä haluan suhteelta nykyistä enemmän yhteistä aikaa, tekemistä ja läheisyyttä.
Erosin edellisestä pitkästä suhteestani, koska meistä tuli exän kanssa vähitellen pelkkiä kämppäkavereita. Nyt haluan jotain ihan muuta. Jos olen joka toinen viikko yksin, kun lapset ovat äitinsä luona, niin sen toisen viikon haluan sitten kokea olevani parisuhteessa enkä sinkku.
M50
Ymmärrän. Mutta harva viisikymppinen enää haluaa tuollaista suhdetta. Olet enemmän poikkeus kuin sääntö.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Et siis halunnnut olla naisen ystävä, vaan olisit halunnut enemmän, ymmärsinkö oikein? Olitko kertonut tämän naiselle?
Minulla oli nuorena paljon kavereita, myös miespuolisia. Jotkut heistä hävisivät elämästäni ja vasta myöhemmin kuulin, että heillä olisi ollut jotain romanttista kiinnostusta. Asia tuli aivan puun takaa.
Voiko olla, että tässä on käynyt samoin? Naiselle olit vain kaveri, mutta itse toivoit muuta.
Tuli sanottua naiselle että olen ihastunut häneen. Hän kierteli asiaa ja sanoi että hänen pitää miettiä. Ikinä en ole vastausta saanut.
Se tuli yllätyksenä että hänellä oli mies taustalla, mistä ei minulle puhunut ikinä mitään ? Tämä asia kun selvisi kysyin häneltä asiasta ja vastaus oli että on mulla aikaa sullekin 😁
Kaffebulla kirjoitti:
Etkö ymmärtänyt, että mies lähestyy naista ainoastaan silloin kun mies on ihastunut naiseen?
Ikäviä juttuja, mut onneksi kaikki eivät ole samanlaisia.
M30