Kysymys naisille, jotka ihastuvat aina alkoholisteihin
Olen huomannut, että usein tietyt naiset aina hankkivat itselleen alkoholistipuolison, siis nimenomaan sellaiset naiset, jotka itse ovat raittiita tai kohtuukäyttäjiä. Haluaisin vain kysyä, että ettekö te sitten tunne kemiaa kunnollisten miesten kanssa? Jos olette tavanneet jonkun ihan huipputyypin, joka on komea ja elämän palikat kunnossa ja on muutenkin mukava, niin valitsetteko te mieluummin alkoholistimiehen?
Kommentit (83)
Kaikille naisille EI RIITÄ kohtuukäyttäviä miehiä, koska miesten keskuudessa alkoholismi on paljon yleisempää kuin naisten. Siten osa naisista joutuu ottamaan joko alkoholistin tai olemaan ilman. Alkoholistia ei valita siksi, että on alkoholisti, vaan siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikille naisille EI RIITÄ kohtuukäyttäviä miehiä, koska miesten keskuudessa alkoholismi on paljon yleisempää kuin naisten. Siten osa naisista joutuu ottamaan joko alkoholistin tai olemaan ilman. Alkoholistia ei valita siksi, että on alkoholisti, vaan siitä huolimatta.
Mutta kuitenkin raittiita ja kohtuukäyttäviä miehiä on vapaana hyvin runsaasti. Ei kenenkään tarvitsisi valita alkkista.
Isäni oli juoppo. En edes suostunut seurustelemaan isäni näköisen miehen kanssa. Muuten olisi ollut hyvä saalis. Olen yrittänyt vältellä kaikin tavoin miehiä, jotka muistuttavat isääni. Oli hänessä hyvääkin, eipä sillä.