Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä joille naisen koira on redflag?

Vierailija
10.01.2025 |

Oli misu vaikka kuin hot

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on ok, kunhan nainen ei ole sellainen joka pukeutuu retkeilyhousuihin ja pitää koirannappuloita vyölaukussa.

Minulla on koirannappuloita lähes kaikkien takkien taskuissa, koska minulla on koira monesti mukana minne menenkin. Ei ole vielä mies valittanut taskujeni sisällöstä ja lähiseudun koirat pitävät minusta kovasti.

Siis niin redflag, turnoff x1000 🤢🤮🤮 

Sinun oksennusrefleksisi eivät paljon hetkauta. Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa ja mies on tykännyt kaikki nämä vuodet sekä minusta, että perheemme koirista.

Vierailija
62/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse naisena mulle miehen koira olisi todella este vakavammalla suhteelle. Onneks oma rakkaani ajattelee koirista kuten minä. 

En halua suhteeseen sellaisen kanssa kuka haluaa pitää vankina eläintä vain omiin tarpeisiinsa. Koirahan käytännössä palvoo omistajaansa ja minusta sellainen asetelma on aika epäterve että haluan jonkun olevan automaattisesti mulle koko ajan paras ystävä. 

Koiraihmiset usein ovat aika itsekkäitä kaikin tavoin ja heiltä unohtuu huomioida kanssaihmiset monin eri tavoin. Koira itsessään on myös melko vastenmielinen, en halua koskea. Siedän samassa asunnossa mutta en kodissani. Ja tästäkin sairaimmat ovat suuttuneet kun luokseni ei saa tuoda piskiä.

No sä et kyllä ole nainen vaan palstan vakiouli.

49-vuotias nainen, ja sitä ulia siedän vielä koiriakin vähemmän 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira on ok, kunhan nainen ei ole sellainen joka pukeutuu retkeilyhousuihin ja pitää koirannappuloita vyölaukussa.

Minulla on koirannappuloita lähes kaikkien takkien taskuissa, koska minulla on koira monesti mukana minne menenkin. Ei ole vielä mies valittanut taskujeni sisällöstä ja lähiseudun koirat pitävät minusta kovasti.

Niin?

Minä en ole sinun miehesi, meneekö sulla useinkin oma ja tuntematon mies sekaisin?

Tuskin ainakaan sinuun sekoittaisin, oma mieheni kun on komea ja mukava. Olipahan vain esimerkki siitä, että maailmassa löytyy järkeviäkin miehiä, eikä pelkästään tuollaisia pällejä.

Vierailija
64/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seurannut niin vaikuttaa että sen koira naisen mies on yksi niistä koirista ja puhuttelutyyli on sama.

Vierailija
65/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja en alkaisi tapailemaan tai seurustelemaan miehen kanssa kenellä on koira. Ei missään nimessä.

Ainoa poikkeus sääntöön voisi tulla siinä tapauksessa, että rakastuisin (huom. en ihastuisi, joka siis on täysin eri asia) mieheen jolla on koira. Mutta en usko että näin voi käydä koska en ole elämäni aikana vielä rakastunut kertaakaan ja jos etukäteen tiedän miehen koirasta niin mitään rakastumista tuskin on tiedossa koska tietoisuus miehen koirasta on automaattinen turn-off. 

Vierailija
66/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis niin redflag, turnoff x1000 🤢🤮🤮 

Sinun oksennusrefleksisi eivät paljon hetkauta. Olen ollut yli 30 vuotta naimisissa ja mies on tykännyt kaikki nämä vuodet sekä minusta, että perheemme koirista.

Mies lienee yksi koiristasi, kun koet tarvetta vakuutella täällä tuntemattomille ihmisille sitä, kuinka ehdottomasti hän sinua rakastaa ja on tehnyt niin jo 30 vuoden ajan.

Ihmeen paljon sinua tuntuu hetkauttavan kuitenkin se, että joku pitää sinunlaistasi naista vastenmielisenä. Mikä siinä niin kovin korpeaa? Te koiraihmiset olette juuri tuollaisia, heti länkyttämässä kun havaitsette että muu maailma ei rakasta ehdottomasti teidän haisevia paskatykkejänne.

Vierailija
67/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Minä en ole sinun miehesi, meneekö sulla useinkin oma ja tuntematon mies sekaisin?

Tuskin ainakaan sinuun sekoittaisin, oma mieheni kun on komea ja mukava. Olipahan vain esimerkki siitä, että maailmassa löytyy järkeviäkin miehiä, eikä pelkästään tuollaisia pällejä.

Mutta muihin miehiin sekoitat sitten helposti? Sorry vaan, mut mulla ei ole hirveästi arvostusta tuollaiselle vieraissajuoksijalle, joka vehtaa miehensä selän takana.

Vierailija
68/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoista koirista en pidä mutta joku pikkuinen ok. Nainen käyttää kyllä sitten itse sen kusilenkillä mä en siihen ala

Noin itsekkin ajattelin ennekuin jouduin kuuntelemaan sellaisen kääpiöpystykorvan haukkumista aamusta iltaan ja ärhentelyä kaikille toisille koirille ja ihmisille.

Vierailija
69/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin yksin asuva nainen, jolla on uroskoira vähän epäilyttävä. Että yrittääkö nainen saada koiran parittelemaan kanssaan?

Vierailija
70/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin yksin asuva nainen, jolla on uroskoira vähän epäilyttävä. Että yrittääkö nainen saada koiran parittelemaan kanssaan?

Tai mies jolla on narttukoira?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi