Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä joille naisen koira on redflag?

Vierailija
10.01.2025 |

Oli misu vaikka kuin hot

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on iso koira, se on heti turn off, koska on suurella todennäköisyydellä "suojelua" kaipaava feministi. Jos naisella on pieni koira, on hän suurella todennäköisyydellä ns gold-digger, jolle kelpaa vain raha ja sviitti-asuminen, harrastaa instagramia ja only fansia. Yleisesti koiran omistajat ovat pomottelijoita, jotka nauttivat muiden kyykyttämisestä, tuntevat näin olonsa voimakkaaksi. Onhan koiraeläimet hierarkia-uskollisia.

Vierailija
22/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*tun redflag?

WT:t  puhuu tuolla tavalla. Naurahdat vaan vähän ja jatkat matkaasi.

Ihan laidasta laitaan ihmiset käyttävät tuota termiä. Ehkä vain boomer-ikäiset eivät. Oletko boomeri?

Olen. Jos kolmekymppinen on boomeri. En tunne onneksi ketään joka tunkee englanninsanoja suomen väliin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä v*tun redflag?

WT:t  puhuu tuolla tavalla. Naurahdat vaan vähän ja jatkat matkaasi.

Ihan laidasta laitaan ihmiset käyttävät tuota termiä. Ehkä vain boomer-ikäiset eivät. Oletko boomeri?

Niitä voi käyttää jotkut neljäkymppisetkin naiset jotka uskovat tai tuntevat siten olevansa vielä teinejä.

Vierailija
24/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. En voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa, jolla on koira.

Vierailija
25/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle miehen koira ois deal breaker. Olen allerginen ja siis nainen. Toimii molempiin suuntiin. 

Vierailija
26/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira, siis karvaa ja kuolaa, kusettamiset aamuin illoin ja päivälenkki.

Eikö mies olis helpompi? 

Vähemmän karvaa, kuolan määrästä en tiedä, voidaan vessakouluttaa.

Molemmat heiluttaa häntää, toivottavasti.

M58

Kyllä se koira on helpompi, ja siitä on enemmän seuraa.

Vierailija
27/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaleissa rajoissa ok, mutta mun mielestä mikä tahansa asia joka menee yli, on aika vaikea katsella vierestä. Mitä jos käännän tämän, että onko miehen pelaaminen ok? Onko miehen kaljan juominen ok? Vastaat varmaan että joo, jos se on kohtuuden rajoissa. Sama koskee myös koiria. On olemassa naisia, kellä ainut keskustelunaihe on koirat ja koirat sitä ja koirat tätä. Ei sitä jaksa katsella oikein millään. Mutta se että sulla on koira ja se on vähän sama kuin että mulla on auto, niin ok. Mä voin kertoa sulle vaihtamastani jakopään hihnasta ja sä siitä, että koiralla oli menkat. Siinä se. Sitten muihin aiheisiin.

Vierailija
28/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää näitä miehille suunnattuja p@ska-aloituksia NAISTEN PALSTALLA🥱

Tämä on VAUVOJEN palsta!

Vierailija
29/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä randomilla oli tarantella

Vierailija
30/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koirasta tulee sotkua, tuhoja ja kuluja, eikä se ole millään mittarilla ekologinenkaan. Järjetön riesa, jos esim. matkalle lähtee. Paljon kummaa on koiraihmisissä, kun kaipaavat itselleen jotain, mikä palvoisi heitä ehdottomasti - suora lainaus koiraihmisen suusta.

Kyllä se koira on ihan tatuointeihin verrattava merkki häiriöistä pään sisällä, joten väliin jää. Kissalle ja muillekin lemmikeille ihan sama. Pienempien elukoiden sadistinen vangitseminen johonkin häkkiin tai purkkiin se vasta sairasta on.

Vierailija
31/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas koiranaiset ovat arvokkaamman oloisia kuin koirattomat. Noh, oonkin elänyt parisen kymmentä vuotta koirien parissa. Koirat ovat aitoja ja rehellisempiä kuin ihmiset. Kun nainen osaa hoitaa koiraa, niin ehkä pärjäisi hyvin tulevan lapsenkin kanssa.

Vierailija
32/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on varannut sen naisen.

Vierailija
33/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran kolo.

Vierailija
34/70 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella naisen kanssa joka käyttää sanaa Red Flag. Koirasta niin väliä.

Vierailija
35/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on ok, kunhan nainen ei ole sellainen joka pukeutuu retkeilyhousuihin ja pitää koirannappuloita vyölaukussa.

Vierailija
36/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee sekaisin redflag ja deal breaker. 

Minulle ei olisi koira mutta varmasti allergiselle olisi. 

Saattaa se tietysti joillekin olla redflag. Koiran omistaminen saattaa olla merkki siitä että hlö haluaisi farmariauton ja punamultaisen omakotitalon ja viitata muutenkin keskiluokkaiseen elämäntapaan.

Vierailija
37/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, miten kohtelee koiraansa. Esimerkiksi vauva.fi:llä olen joskus lukenut koirahullujen sanovan, että koiran henki on heille tärkeämpi kuin ihmisen. Jos nainen puhelee tuollaista, pidän tietenkin isona red flagina, sillä se kielii siitä, että nainen projisoi inhimillisiä piirteitä koiraan, mikä ei ole terveellistä ja normaalia. Hänellä on siis henkisiä ongelmia. 

Henkisiä ongelmia? Kyllä mulle mun perheenjäsenet ovat tärkeämpiä kuin tuntemattomat ihmiset.

Vierailija
38/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistavan naisen kanssa ei voi mennä niin vapaasti kuin koirattoman. Aina pitää mennä ulkoiluttamaan sitä.

Onneksi noi merkataan profiiliin, niin menevät kaikki vasemmalle. 

Vierailija
39/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä, miten kohtelee koiraansa. Esimerkiksi vauva.fi:llä olen joskus lukenut koirahullujen sanovan, että koiran henki on heille tärkeämpi kuin ihmisen. Jos nainen puhelee tuollaista, pidän tietenkin isona red flagina, sillä se kielii siitä, että nainen projisoi inhimillisiä piirteitä koiraan, mikä ei ole terveellistä ja normaalia. Hänellä on siis henkisiä ongelmia. 

Henkisiä ongelmia? Kyllä mulle mun perheenjäsenet ovat tärkeämpiä kuin tuntemattomat ihmiset.

En ole aimpi kirjoittaja, mutta kyllä minusta on outoa ja väärin, jos joku sanoo pelastavansa tulipalosta mieluummin oman koiransa kuin vieraan ihmisen. Lemmikit ovat minullekin rakkaita, mutta ihminen menee edelle.

Vierailija
40/70 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole aimpi kirjoittaja, mutta kyllä minusta on outoa ja väärin, jos joku sanoo pelastavansa tulipalosta mieluummin oman koiransa kuin vieraan ihmisen. Lemmikit ovat minullekin rakkaita, mutta ihminen menee edelle.

Koiran pelastaisin tottakai. En mä pystyisi jättämään sitä yksin palamaan elävältä. Ensin omat rakkaat ja sitten voi auttaa vasta muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme