Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ovat tosi tyytyväisiä elämäänsä?

Vierailija
10.01.2025 |

Kiva akateeminen työpaikka hyvillä lomilla, hyvä taloudellinen tilanne, mielekkäitä harrastuksia, ihmissuhteita ja energiaa tehdä kaikkea.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava työpaikka ja ihana 3-vuotias lapsi, siinäpä ne kaksi suurinta asiaa jotka tekevät minut tyytyväiseksi. Kaikki asiat eivät ole halutulla tavalla, mutta eivät horjuuta tyytyväisyyttäni kun on nuo kaksi mainitsemaani.

Vierailija
22/24 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Aloitan pian unelmatyössäni. Sain upean asunnon uudelta paikkakunnalta. Pääsen muuttamaan lähemmäs sukulaisiani ja ystäviäni. Uuden työn myötä taloudellinen tilanteeni alkaa pikkuhiljaa helpottumaan ja tasaantumaan. Olen opetellut hyväksymään itseni tälläisenä kuin olen ja se on vähentänyt jatkuvaa taustastressiä. On tässä vielä tekemistä, mutta tilanne on jo paljon parempi kuin vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pskaduunia teen mutta olen onnellinen ja ylpeä.

Minä myös. Siis ihan viis veisaan siitä mitä "joku" minusta ajattelee. Nuorempana stressasi, ei enää. Olen vaan iloinen, ettei tarvitse kitua rutiköyhänä, nyt voi ihan huoleti tehdä niitä juttuja joista tykkään eivätkä tarpeeni ole valtaisat. Siinä mielessä olen onnellinen: tiedän etten voi enää itse rssiä omaa elämääni holtittomuudellani. Tätä se itsetuntemus iän myötä teettää, ja kyllä, se tekee ihan oikeasti onnelliseksi. Pahin vihollinen kun voi olla ja usein onkin oma hallitsematon, tuntematon mieli. Melkoinen taival minullakin on takanani. Mielenrauha ei ole tullut puusta poimimalla ja olen käynyt terapiassakin, mistä koen hyötyneeni. Kiitos kaikille ystävällisille auttajille.

Vierailija
24/24 |
11.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mene kauan kun sairastut johonkin vakavaan sairauteen.

Ei kannata tuhlata ainoaa elämäänsä tämmöiseen negatiivisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi