Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen asunut aikuisena vanhempien luona pitkään enkä ole onnistunut säästämään

Vierailija
10.01.2025 |

Vaikka olen ollut koko ajan kokopäivätyössä. 10 vuotta on siis kulunut ja vain 7 tonnia säästössä.

Lisäksi on velkaa autosta ja muutakin kulutusluotto velkaa.. koko palkka menee joka kuukausi vaikka ei ole tarvinnut asumisesta maksaa mitään.

Saa ihmetellä miten näin paljon voi epäonnistua elämässä. Sitä ihmettelen itsekin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin olet käyttänyt rahat? 

P.s. 7 tonnia on hyvä summa kuitenkin.

Vierailija
2/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auto vie paljon rahaa mutta sitä tarvitsen työhon, julkisilla ei pääse. Loput rahoista varmaankin menee elektroniikkaan ja ruokakauppaan jossa en koskaan katsele hintoja. Matkustelua ja juhlimista en harrasta, eikä olisi edes varaa.. 

Suoraan sanottuna ihmettelen miten muilla riittää rahat. Itse ajan vain autolla ja käyn ruokakaupassa ja silti rahat loppu. Mitään muuta en juuri tee. Muut ihmiset ostelee sitä sun tätä ja juhlii vielä viikonloppusin baareissa.. itse olisin jo ulosotossa varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auto vie paljon rahaa mutta sitä tarvitsen työhon, julkisilla ei pääse. Loput rahoista varmaankin menee elektroniikkaan ja ruokakauppaan jossa en koskaan katsele hintoja. Matkustelua ja juhlimista en harrasta, eikä olisi edes varaa.. 

Suoraan sanottuna ihmettelen miten muilla riittää rahat. Itse ajan vain autolla ja käyn ruokakaupassa ja silti rahat loppu. Mitään muuta en juuri tee. Muut ihmiset ostelee sitä sun tätä ja juhlii vielä viikonloppusin baareissa.. itse olisin jo ulosotossa varmaan.

Et kerro bruttopalkkaasi etkä sitä, että kuinka paljon olet sitä kulutusluottoa ottanut ja kuinka paljon niitä maksat kuukaudessa. Muilla ihmisillä riittää rahat, koska ovat eläneet järkevästi. Tulot suhteutettuna menoihin.

Vierailija
4/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sulla voi olla kulutusluottoa kun et kerran ostele, et matkustele, et käy ulkona etkä tuhlaa mihinkään muuhunkaan?

Vierailija
5/5 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitäkin, joilla ei ole tonniakaan ennen palkkapäivää! Paremmin aplla on asiat. Auto on pakollinen. Maksatko siitä osaria? Ehkä ruokakaupassa voit opetella hintoja? Samoin jotain voi hankkia kirpparilta t muualta käytettynä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi