Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epätoivoinen teini olo 40 vuotiaana, ihastukseni ihastui ystävääni.

Vierailija
10.01.2025 |

Inhottavaa. Menin kertomaan ystävälleni ihastuksesta, eiköhän tämä alkanut juttelemaan miehelle jatkuvasti. Tämä siis töissä. 

Nyt ovat nähneet vapaa-ajalla :(

Tekisi mieli vaipua itsesääliin ja hakea sairauslomaa. Kai se täytyy huomenna mennä töihin ja nokka kohti uusia pettymyksiä!!

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä saikkua hakisi, mutta on sulla oikeus olla pettynyt asiasta ja loukkaantunut nk. ystäväsi käytöksestä.

Mulla oli joskus ystävä joka keräsi katseet ja ne pojatkin silloin teininä, kun joku kiinnostui minusta eikä hänestä, se tyyppi ei sitten ollutkaan ystävästäni kiva tyyppi. Ei hän kuitenkaan käsittääkseni koskaan selän takana toiminut ja ollut tarkoituksella ilkeä. Joskus vain ajattelematon ja naivi.

On valitettavasti olemassa naisia, jotka olettavat ystävänsä olevan ns. taustatuki joka ei saisi saada miesten huomiota, koska ovat tottuneet olemaan se kauniimpi ja suositumpi. He tahtovat ilmeisesti jonkinlaisen fanin, joka kivasti pitää seuraa ja nostaa heidän itsetuntoaan. On nimittäin enemmmän kuin tarpeeksi kokemusta heistä, jotka tahtovat minun kehuvan heidän saavutuksiaan ja ihailevan parisuhdettaan, mut

Siis mitä pariskunta teki?

Vierailija
42/42 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään ekaa päivää töissä, on tämä tuskaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme