Epätoivoinen teini olo 40 vuotiaana, ihastukseni ihastui ystävääni.
Inhottavaa. Menin kertomaan ystävälleni ihastuksesta, eiköhän tämä alkanut juttelemaan miehelle jatkuvasti. Tämä siis töissä.
Nyt ovat nähneet vapaa-ajalla :(
Tekisi mieli vaipua itsesääliin ja hakea sairauslomaa. Kai se täytyy huomenna mennä töihin ja nokka kohti uusia pettymyksiä!!
Kommentit (42)
Tuttavapiirissä oli joskus eräs puoliryssä, nuori nainen selkeillä ryssäpiirteillä, isolla koukkunenällä ja väkäleualla jne. Piti itseään uskomattoman kauniina ilmestyksenä. Halusi iskeä varattunakin ollessaan miehiä ja testata viehätysvoimaansa (lue: lupaus pillun antamisesta, petti puolisoaan). Tällä oli tapana keikistellä tuttvaviensa uusille miestuttavuuksille ja yrittää saada reaktioita aikaiseksi. Jos mies kiinnostui tästä, tämä sitten totesi, että nyt voitte tutustua tämän miehen kanssa kun oli ikään kuin varmastanut, että mies kiinnostuisi myös hänestä. Mikähän mt-ongelma tuossakin oli taustalla...
Mitä ap teit ihastuksellesi, miten lähestyit miestä, miten olit aktiivinen? Ai et ollut? No tässä on lopputulos jos käyttäydyt kuten 1950-luvun nainen lavatansseissa odotellen jossain tanssilavan nurkassa että josko mies tulisi hakemaan.
Aktiivisuus palkitaan, ja tässä tapauksessa ystäväsi uskalsi olla aktiivinen. Kaiken #metoo- ja muun voimaantumispaskan seurauksena miehet ovat entistä haluttomampia tekemään itse aloitteita jotta eivät leimautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää testata tätä "ystävyyttä"
Mies antoi jo jotain ihastusmerkkejä mutta ilmeisesti luin väärin..
Harmi, viimeisin hyvä mies jonka tapasin oli 2019
Ap
Veikö ystäväsi senkin? :D
Mies hakeutui seuraani, teki töissä tikusta asiaa jne.
Koski olkapäähän jutellessa yms.
Ap
Ota saikkua ja hyväksy tunteesi. Kukaan ei vaadi sinua olemaan mikään bosslady. On kaunista että ihastuit. Ikävää että et saanut vastakaikua, tulee uusia miehiä, uusia ihastuksia. Olet varmasti upea tyyppi, iästä viis!
En mä saikkua hakisi, mutta on sulla oikeus olla pettynyt asiasta ja loukkaantunut nk. ystäväsi käytöksestä.
Mulla oli joskus ystävä joka keräsi katseet ja ne pojatkin silloin teininä, kun joku kiinnostui minusta eikä hänestä, se tyyppi ei sitten ollutkaan ystävästäni kiva tyyppi. Ei hän kuitenkaan käsittääkseni koskaan selän takana toiminut ja ollut tarkoituksella ilkeä. Joskus vain ajattelematon ja naivi.
Toiset (onneksi hyvin harvalukuiset) naiset jää ikuisesti tuolle mean girls -osastolle aikuisenakin, säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Toiset (onneksi hyvin harvalukuiset) naiset jää ikuisesti tuolle mean girls -osastolle aikuisenakin, säälittävää.
Minäkin ihastuin joskus tällaisern naiseen. Voitte arvata lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Ota saikkua ja hyväksy tunteesi. Kukaan ei vaadi sinua olemaan mikään bosslady. On kaunista että ihastuit. Ikävää että et saanut vastakaikua, tulee uusia miehiä, uusia ihastuksia. Olet varmasti upea tyyppi, iästä viis!
Saikkua? Ihan oikeesti nyt hei... ampuu yli.
Saikulle siis.
En kestä sydän särkyneenä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä on paljon enemmän, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saikkua? Ihan oikeesti nyt hei... ampuu yli.
Olen aivan epätoivoinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En mä saikkua hakisi, mutta on sulla oikeus olla pettynyt asiasta ja loukkaantunut nk. ystäväsi käytöksestä.
Mulla oli joskus ystävä joka keräsi katseet ja ne pojatkin silloin teininä, kun joku kiinnostui minusta eikä hänestä, se tyyppi ei sitten ollutkaan ystävästäni kiva tyyppi. Ei hän kuitenkaan käsittääkseni koskaan selän takana toiminut ja ollut tarkoituksella ilkeä. Joskus vain ajattelematon ja naivi.
On valitettavasti olemassa naisia, jotka olettavat ystävänsä olevan ns. taustatuki joka ei saisi saada miesten huomiota, koska ovat tottuneet olemaan se kauniimpi ja suositumpi. He tahtovat ilmeisesti jonkinlaisen fanin, joka kivasti pitää seuraa ja nostaa heidän itsetuntoaan. On nimittäin enemmmän kuin tarpeeksi kokemusta heistä, jotka tahtovat minun kehuvan heidän saavutuksiaan ja ihailevan parisuhdettaan, mutta auta armias, jos minulla olisi jotakin kivaa jaettavaa. Eipä kiinnostakaan ja heillä on kaikki paljon paremmin ja parempaa. sivusta
No nyt on sairauslomaa 3 päivää.
Miten tästä eteenpäin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä eteenpäin?
Ap
Ei juma, vieläkö tästä otat numeroa! xD
Get over it!
Ihastuminen tunteena syttyy tai ei, useinmiten ei. Miten siitä voi olla kellekkään vihainen jos joku ihastuu johonkin? Harmitella voi mutta ei tunteet ole tahdonalaisia. Miksi suuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästä eteenpäin?
Ap
Ei juma, vieläkö tästä otat numeroa! xD
Get over it!
Ei pysty. Ahdistaa ja nolottaa töihin meno. Luuseri olo. Tuntuu että olen vanha, ruma ja lihava kun en kelvannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On valitettavasti olemassa naisia, jotka olettavat ystävänsä olevan ns. taustatuki joka ei saisi saada miesten huomiota, koska ovat tottuneet olemaan se kauniimpi ja suositumpi. He tahtovat ilmeisesti jonkinlaisen fanin, joka kivasti pitää seuraa ja nostaa heidän itsetuntoaan. On nimittäin enemmmän kuin tarpeeksi kokemusta heistä, jotka tahtovat minun kehuvan heidän saavutuksiaan ja ihailevan parisuhdettaan, mutta auta armias, jos minulla olisi jotakin kivaa jaet
Tämä. Samanlaisia kokemuksia. Sitten on ollut pariskuntia jotka halusivat minut mukaan baari-iltaan ja minä olin tennisverkko heidän välissään koko illan. Nyt minulla on epäilys että eräs mies pitää minua tälläisenä itsetunnon nostattajana ja kehujana mutta ei välitä minusta tuon taivaallista. Olen vain egon kannattelija.
Vähän realismia mukaan nyt hei.
Ihastus suutelee kohti ystävääsi. Suut eivät osu yhteen ensimmäisellä kerralla. Silmälasit kolahtavat toisiinsa. Mies ja ystäväsi riisuvat ne. Mies hikoilee jännityksestä ja pelkää deodoranttinsa pettävän. Taasko tässä käy näin?