Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun tulen kotiin Lidlin kassin kanssa, naapurit ovat tylympiä tai eivät tervehdi

Vierailija
10.01.2025 |

Kyllä minä tiedän syyn. Se että suht hyvätuloisella alueella kulkisi paha ja hirveä köyhä.

Vaikka se on järkevää rahankäyttöä jonka avulla voi laittaa nekin liikenevät säästöt indeksirahastoon k-kauppiaan tilin sijasta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet paranoidi. Noin ei tapahdu missään.

Vierailija
2/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä muualla Suomessa paitsi Helsingissä on noin vammaisia pyrkyreitä?

Maalla on normaalia että 70-80% porukasta ostaa Lidlistä tai Prismasta koska edullisin mutta silti valtaosa tuotteista kotimaisia. (Paitsi coop ja kania)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä moni häpeää kulkea lidlin helposti tunnistettavan räikeänvärisen kassin kanssa.

monesti kassalla ihmiset pakkaavat ne ostokset s-kassiin että näyttäisi normaalilta

Vierailija
4/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kestokasseista kuullut?

Vierailija
5/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä moni häpeää kulkea lidlin helposti tunnistettavan räikeänvärisen kassin kanssa.

monesti kassalla ihmiset pakkaavat ne ostokset s-kassiin että näyttäisi normaalilta

Onko sulla diagnosoitu jotain? Autismi jne?

Vierailija
6/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Diorin kasseja jostain niin naapurit hymyilevät.

Vierailija
7/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: käytä ostoskassia, älä osta muovikasseja roskaamaan maailmaa. 

Vierailija
8/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat jonkun Guessin jätti bag ja pakkaat perunasalaatit siihen. Kukaan ei valita, kaikki luulee öky rikkaaksi.

Vierailija
9/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin pinnallisia typeryksiä olemassa.Kuvittelet.

Lidlessä käyntiä ei tarvitse hävetä, siellähän on laadukkaat tuotteet.

Ja paras paistopiste.

Vierailija
10/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kestokasseista kuullut?

Niin, minä käytän reppua kun käyn kaupoissa. Onko pakko niitä muovipussia ostaa

Vierailija
11/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naapurit on vielä pahempia. Mulla ei ole Lidlin kassia, mutta mä en saisi näitten naapureitten mielestä tehdä asunnossani, josta maksan vuokraa, ruokaa kuin vain silloin kun näille naapureille sopii. Paras on se, kun yhtenä iltana (siis iltana, ei yöllä) paistoin pullaa, niin joku yläpuolella asuvista jätkistä meni vessaansa ja huusi siellä: "leipasenpa minäkin tässä pari ruskeaa pullaa". Siis tuollainen idiootti. 

Todennäköisesti kyseessä on sama tyyppi, viime kesän loppupuolella se kaiketi kyttäs jossakin mun kämpän keittiön ikkunaa (kesän loppupuolella kun ei vielä tarvinnut valoja ja kaihtimiakaan ei tarvinnut siten ikkunan eteen laskea) ja mun jääkaapin oven aukaisuja... Kuului huuto: "kuinka monta kertaa siellä jääkaapilla pitää vielä käydä". Eilen se sitten huuteli jotain rappukäytävän puolelta, katsos kun olin tällä viikolla parina iltana pistänyt pakasteranskalaisia uuniin kypsymään ja siitä sitten tullut tuoksua, niin se jätkä ääntelee "Mitäs nyt syöt".

Viime kesänä jossakin tämän talon kämpistä oli kai tukittu ilmanvaihtokanava... Alkoi tulla mun asuntoon sellaista tunkion hajua... No, todennäköisesti kyseinen tukkija on just tuo tyyppi!

Sillä viiraa, mut en tiiä jos se on sitten jossakin sossun kämpässä asumassa. Ja juu, jätkä ei ymmärrä, että jos mun asunnosta leviää jotain ruuan tuoksuja, niin niitä tuoksuja tulee sitten kyllä muidenkin asunnoista.

Tunkio... Noooom, tässä talossa joku heittelee parvekkeeltaan/ikkunastaan tupakantumppeja ja leivänpaloja ja viinapulloja pitkin takapihaa.

HEi, tunnistaaks joku mikä talon kyseessä. No, jos tunnistatkin, niin HUOMAA KUITENKIN ETTÄ MITÄÄN OSOITTEITA KIRJOITUKSESSA EI OLE EIKÄ KENENKÄÄN NIMIÄ.

ETTÄ JOS TUNNISTAT JA TULET MÖLYÄMÄÄN, NIIN SEHÄN VAAN TODISTAA, ETTÄ KIRJOTETTU ON TOTTA!

Helvetin tonoja!

Vierailija
12/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan ylväästi rinta rottingilla kaikki ostokset ilotulitus kangaskassissa.  Kaikki tietävät että niitä annettiin vaan kalliita raketteja ostaneille.  Kukaan ei näe läpi ostamiani Coop tuotteitani.

Vierailija
13/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat, luulevat että ostit jo tarjoustuotteet ennen heitä

Vierailija
14/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Diorin kasseja jostain niin naapurit hymyilevät.

Kassista kateellinen paska ei hymyile!

Vierailija
15/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan ei tervehditä kun kuljen kassini näkyvillä :(

Vierailija
16/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat asua velkarahakulissien ympärillä. 

Lidlin pihalla ne kalliit autotkin yleensä on. 

Vierailija
17/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä kestokasseja niinku minäkin. Ei tiedä kukaan missä kaupassa kävin.

Vierailija
18/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki Stockmannin muovikassi, jonka sisään laitat ovelasti Lidl:n tai jonkun muun rapamyymälän kassin, vielä karvahattu päähän, niin johan kuule status nousee ja olet se parempi ihminen.

Vierailija
19/19 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy näin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi