Menkää töihin: Eilen julkaistiin Oikotiella 14 avointa työpaikkaa koko maassa
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä märinöitä, että olkaa aktiivisia ja ottakaa itse yhteyttä.
Ymmärrätkö mikä määrä tällä hetkellä on ihmisiä, jotka lähettelevät avoimia hakemuksia ja soittelevat perään?
Jos kaikkialla on hakijoita se 100-200, niin miten sinä erotut sieltä alan vaihtajana? Että älkää otatko huomioon niitä sataa muuta, joilla on työkokemusta alalta, vaan ottakaa minut sinne.
Joten tunge ne ajatuksesi siitä mukavuusalueesta sinne minne ei aurinko paista.Sinun mukavuusalueesi taitaa olla peiton alla luovuttaneena. Miksi käytät energiaa tällaiseen negatiivisuuteen?
Hauska yritys. Taidat itse olla näitä talouskyky puolueitten kannattajia, joilla ei ole järkeä nähdä miten talous on ajettu päin seinää. Töitä on vaikea saada, jos niitä ei missään ole.&nb
Tälläinen luuseri tuskin mitään töitä tulee koskaan saamaan,turhaan opiskelet.-eri-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä työpaikkojahan ei voi olla haussa julkisten hakujen ulkopuolella.
Niin, piilotyöpaikkoja on ainakin sata kertaa enemmän eli 1400! Nyt vaan etsivän kyvyt käyttöön ja töihin!
Ne työpaikat jaetaan tuttujen kesken
14 koko maassa?
Ihanko oikeasti olet nyt sitä mieltä tai siinä käsityksessä että vantaan rajojen ulkopuolella olevat työpaikat ovat maamme rajojen ulkopuolella? Taisit lintsata maantiedon tunneilta?
Vierailija kirjoitti:
Mol.fi pelkästään pirkanmaalla yli 100 paikkaa lisää eilen.
Semmosta kuin mol.fi ei ole enää olemassa. Se ohjautuu työmarkkinatori-nimiselle sivulle. Ootko nähnyt unta parin vuosikymmenen takaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään minun työpaikkaani haetaan koko ajan 1-3 henkilöä töihin - vakituiseen työhön. Ja hakijoitakin on, eli ihmisiä jotka ymmärtävät katsoa yritysten nettisivuilta avoimia työpaikkoja ja hakea niihin. Lisäksi meille on aina myös ns. avoin hakemus, jonka voi jättää. Ja kyseessä on sisäsiistiä konttorityötä vakuutusalalla, toki meille vaaditaan tietty koulutustaso.
Luuletko olevasi joku nero? Tai että alan ihmiset eivät seuraa yritysten sivuja? Tai lähetä joka paikkaan avoimia hakemuksia?
Töitä ei ole todellakaan kaikille.
Milloin aiotte lopettaa sen loputtoman ulinan siitä että töitä ei ole kaikille?Vaikka ei ole kaikille niin monelle kotona makaajalle on.Sitten kun ei ole yhtään paikkaa ,voitte vinkua että ei ole töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni näistä "menkää töihin" huutelijoista on itse työelämässä. Ainakin aikaa palstailulle tuntuu olevan runsaasti.
Monet lusmut palstailee työaikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä märinöitä, että olkaa aktiivisia ja ottakaa itse yhteyttä.
Ymmärrätkö mikä määrä tällä hetkellä on ihmisiä, jotka lähettelevät avoimia hakemuksia ja soittelevat perään?
Jos kaikkialla on hakijoita se 100-200, niin miten sinä erotut sieltä alan vaihtajana? Että älkää otatko huomioon niitä sataa muuta, joilla on työkokemusta alalta, vaan ottakaa minut sinne.
Joten tunge ne ajatuksesi siitä mukavuusalueesta sinne minne ei aurinko paista.Sinun mukavuusalueesi taitaa olla peiton alla luovuttaneena. Miksi käytät energiaa tällaiseen negatiivisuuteen?
Hauska yritys. Taidat itse olla näitä talouskyky puolueitten kannattajia, joilla ei ole järkeä nähdä miten talous on ajettu päin seinää. Töi
Terveisiä sullekin: suksi kuuseen. Sen toteaminen, että töitä ei ole, on realistista. Jos sun päässä trickle-down toimii, niin se johtuu vain siitä, että kusi valuu alaspäin.
"Näistä puolet oli osa-aikaisia keikkatöitä."
Ja mikä hauskinta niin jatkossa jos kieltäytyy näitä keikkatöitä vastaanottamasta vähennetään 50% mahdollisesta toimeentulotuesta .
Ja sehän on vain hyvä asia.
Loppuu se lusmuilu. 👍
Vierailija kirjoitti:
14 koko maassa?
Ihanko oikeasti olet nyt sitä mieltä tai siinä käsityksessä että vantaan rajojen ulkopuolella olevat työpaikat ovat maamme rajojen ulkopuolella? Taisit lintsata maantiedon tunneilta?
Koko maassa. Katso vaikka itse
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään minun työpaikkaani haetaan koko ajan 1-3 henkilöä töihin - vakituiseen työhön. Ja hakijoitakin on, eli ihmisiä jotka ymmärtävät katsoa yritysten nettisivuilta avoimia työpaikkoja ja hakea niihin. Lisäksi meille on aina myös ns. avoin hakemus, jonka voi jättää. Ja kyseessä on sisäsiistiä konttorityötä vakuutusalalla, toki meille vaaditaan tietty koulutustaso.
No mepä tullaan sit teille töihin. Vaikka 5 % työttömistä, laita vaan osoite niin tullaan heti!
20 vuoden yrittäjyyden jälkeen konkurssi . Onneksi oma talous on turvattu loppuelämäksi . Välimeri kutsuu ja Suomelle ilmoitan sommoro!
Monet firmat on jo poistaneet nettisivuiltaan avoimen hakemuksen laittomahdollisuuden. Toki voi kaivaa jonkun henkilön sähköpostin tai puhelinnumeron, mutta sähköposteihin ei vastata ja puhelimessa ollaan närkästyneitä.
Työttömiä tulee vaan lisää ja lisää irtisanomisista ja konkursseista. Ei hyvältä näytä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä hauskinta niin jatkossa jos kieltäytyy näitä keikkatöitä vastaanottamasta vähennetään 50% mahdollisesta toimeentulotuesta .
Loppuu se lusmuilu. 👍
Kuinka tyhmä ihminen voi olla??
Hallitus nimenomaan ajaa toimeentulotukeen 150 euron suojaosan poistoa, eli töitä ei saa toimeentulotuella tehdä yhtään!
Eli ne jotka ovat tehneet niitä osa-aika töitä maksavat nyt kotona koko ajan.
Tyhmä, tyhmempi, persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14 koko maassa?
Koko maassa. Katso vaikka itse
Ap
Katsoin.
28342 avointa työpaikkaa.
Työttömiä yli 200 000.
MIKÄ HVETTI TEITÄ TYÖTTÖMIÄ VAIVAA KUN TUO MÄÄRÄ TYÖTTÖMIÄ JOISTA YKSIKÄÄN EI KYKENE NOIHIN 28 000 TYÖPAIKKAAN MENENÄÄN TÖIHIN!!
No ihan sama. Kyllä alkaa pätkätyötkin kiinnostamaan kun muuten leikataan 50% toimeentulotuesta pois. Lyhennetään työttömyysetua. Sopeutetaan asumistuet kohtuullisiksi ja asunnon koot oikealle tasolle.
Parempaan suuntaan ollaan menossa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuu se lusmuilu. 👍
Kuinka tyhmä ihminen voi olla??
Hallitus nimenomaan ajaa toimeentulotukeen 150 euron suojaosan poistoa, eli töitä ei saa toimeentulotuella tehdä yhtään!
Eli ne jotka ovat tehneet niitä osa-aika töitä maksavat nyt kotona koko ajan.
Tyhmä, tyhmempi, persu.
Tyhmäkö olet? Kyllä toimeentulotuella saa töitä tehdä ja se on jopa suotavaakin. Se, että työtulot kasvaa luonnollisesti vähentää toimeentulotukea on luonnollinen asia. Toimeentulotuessa kun on tulorajat. Imbesilli!
Eikö työttömät voisi alkaa tekemään työpaikkoja toisille työttömille?
Onneksi olen ilmeisesti keskimääräistä työtöntä älykkäämpi koska en ole ajanut itseäni omilla valinnoillani veronmaksajien elätiksi.
Mietin vain,että miten yksinkertaisia nämä työttömät, yyhhoot, alkoholistit, narkkarit ynnä muut pöhelöt ovat kun jokaisella on syntyessään jo samat mahdollisuudet sekä valinnat edessään. Miten tyhmä ihminen voi olla , että jokaisen valinnan kohdalla valitsee sen huonoimman vaihtoehdon? Siinä kun normaali ihminen valitsee peruskoulun normaaliluokan, valitsevat nämä tulevat pummin alut jonkin eritysryhmä luokan. Ja nämä valinnat vain jatkuvat ja jatkuvat läpi elämän täysin samankaltaisina . 16 v tyttö valitsee ottaa rojut torveensa ja ryhtyä yyhhoo äidiksi ja niin edelleen. Alimman luokan ihmiset ovat alimmantason ihmisiä joiden ainoa sijoituspaikka tulisi olla leiri josta vain työ vapauttaa. Pahinta tässä kaikessa on se etteivät nämä ymmärrä edes hävetä! Vaativat vain enemmän ja enemmän lahjarahaa itselleen ja kapisille pennuilleen.
Taas täällä näkyi se vakioselitys: " piilotyöpaikat jaetaan tutuille"
Kirjoitin jo aiemmin, että työkokemusta on yli 20 vuotta, takana myös alan vaihto ja AINUTTAKAAN työnantajaani en ole tuntenut ennestään. Olen toki tutustunut sitten työssäoloaikana ja koska olen tehnyt työni hyvin, edellinen työnantaja on aina suositellut minua uuteen paikkaan.
Verkostoitukaa, se ei tarkoita sitä että valmiiksi pitäisi olla suhteita, ne suhteet luodaan siinä sivussa.
Pois peiton alta.
Miten tuo oli millään tasolla mitään provoilua? En esimerkiksi minäkään ole edes yrittänyt mistään netistä töitä etsiä enkä ole elämäni aikana työttömänä ehtinyt lojumaan. Kyllä se on ihan ihmisestä itsestään kiinni onko töitä vaiko ei. Itse ymmärsin tuon aikoja sitten ja kysyin heti jo lukion päättyessä enoltani töitä ja hän sanoi että kyllä häneltä hyvälle miehelle aina töitä löytyy ja nyt olen ollut täystyöllistetty kohta 15 vuotta.
Lopeta sinäkin tuo ulina ja selittely, ota itseäsi niskasta kiinni ja mene töihin siitä.