Miksi jotkut hehkuttaa DI-miehiä? Ovat rikkaita mutta pihejä ja moni on todella TYLSÄ!
Istuvat koneella aamusta iltaan, raha on tärkeämpää kuin ihmiset, ei harrastuksia eikä mitään maksullista voi tehdä, koska moni on todella PIHI!
Tämäkö on hienoa?
Kommentit (38)
Yleensä DI valitsee kumppaniksi sairaanhoitajan, siitä vain opiskelemaan varmaan työhön 👩🏼
Mies on DI, minä hoitsu :)
DI:t on yksi harvoja ammattiryhmiä, joissa miehellä on vara valita puolisonsa, turha lytätä heitä
n23
Mä ainakin koen olevani etuoikeutettu kun mun DI-mies maksaa kaiken. Koruista ja pullista nyt en niin välitä, mutta kyllä mun mies meidän kaikkien elämän kustantaa. Ja maksaa 4000€ verojakin kuussa. Eli maksaa "pullat" monelle sossun varassa elävällekin.
Että kiitos vaan, rakas!
Sama täällä tytöt. Mistä ihmeestä mä voisin tietää tuntemattomasta miehestä onko tämä DI vai ei? Haluaisin niin DI:n miehekseni
Mieheni, kaksi lasta, vävy ja miniä ovat DI. Samanlaista ahkeraa sakkia kun muunkinlaisen koulutuksen saaneet perheenjäsenet. En osaisi koulutuksen takia lokeroida.
Mä haluan, että mieheni on DI. Mä en siitä ammatista niinkää välitä vaan aseenteesta enemmän. DI on läpäissyt tiukan seulan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vaan sellainen juttu että ne DI:t tuppaa tienaamaan aika paljon, se mahdollistaa tämän kumppanille perhe-elämän jossa lasten haaveet voidaan toteuttaa.
Eikö johtava lääkärikin tienaa aika paljon? Mutta ei voinut viedä autoaan korjaamolle ennen kuun vaihdetta kun korjaus arvio oli 800-1200€ koska ei ollut rahaa.
Tiedät, että olet kateellinen DI-miehille.
Ei kannata olla kateellinen.
Myönnä osasi alemman tason palvelijamiehenä.
Juuri näin.
DI saa myös perheen ja sinä olet yksin.
Totu siihen.
Olen etsinyt jo pitkään sitä oikeaa. Haluan miehen, joka on älykäs, kunnianhimoinen ja luotettava. Joku, joka ymmärtää minua ja tukee minua elämässäni.
Olen aina ollut ihastunut insinööreihin. Heillä on jotain niin kiehtovaa, jotain sellaista, mikä vetää minua puoleensa. Haluaisin löytää miehen, joka on diplomi-insinööri. Sellainen mies olisi varmasti juuri sitä mitä olen aina etsinyt.
Haaveilen siitä, että tapaan miehen, joka osaa ratkaista monimutkaisia ongelmia ja joka on myös hellä ja huomaavainen. Diplomi-insinööri olisi varmasti sellainen mies. Hän olisi järkevä ja järjestelmällinen, mutta samalla myös hauska ja charmikas.
Vierailija kirjoitti:
Usein naisen käsi "vahingossa" viivähtää hetken DI:n ylä-reidellä näiden istuessa vierekkäin sohvalla. Viimein nainen "horjahtaa" ja ottaa kädellä vastaan DI:n siittimen päältä. Koska käsi viipyilee siittimen päällä se alkaa nousta errktioon ja nainen alkaa puristella sitä.
Fiktiota. Ei tippainsseillä seiso.
Olen valmis tekemään töitä sen eteen, että löytäisin miehen, joka on diplomi-insinööri. Käyn tapahtumissa ja verkostoidun insinöörien kanssa. Toivon, että pian tapaan sen oikean ja että meistä tulee onnellinen pari, joka jakaa elämänsä ilot ja surut yhdessä. Olen varma, että se päivä koittaa pian, ja kun sen aika tulee, tiedän, että olen löytänyt sen mitä olen aina etsinyt.
Sä tunnet outoja ihmisiä. Onhan niissä varmaan tuollaisiakin, mutta siitä sakista riittää aika moneksi.
Tai opettajan.
Mun mies on DI, ei rikas eikä tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä DI valitsee kumppaniksi sairaanhoitajan, siitä vain opiskelemaan varmaan työhön 👩🏼
Mies on DI, minä hoitsu :)
Vierailija kirjoitti:
Kaverini vaan jatkaa katkeruuttaan kun menetti naisensa diplomi-insinöörille. Kaveri itse on kansakoulun juuri ja juuri läpsäissyt (saatanan tunari ja tuhkamuna).
Miten voisin häntä lohduttaa?
Tuuppaa sitä pärrssiisseen. Eiköpä se siitä ala iloisena kiljahtelemaan ja hirnumaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin koen olevani etuoikeutettu kun mun DI-mies maksaa kaiken. Koruista ja pullista nyt en niin välitä, mutta kyllä mun mies meidän kaikkien elämän kustantaa. Ja maksaa 4000€ verojakin kuussa. Eli maksaa "pullat" monelle sossun varassa elävällekin.
Että kiitos vaan, rakas!
No, oma DI-isäni otti kyllä vaimonsa taloudellisen tuen opiskellessaan ja käytti valmistuttuaan rahansa tehokkaasti itseensä. Lapsi ei olisi saanut maksaa mitään.
Teekkarikylässä oli jo aikoinaan bändärityttöjä, jotka kertoivat haluavansa DI miehen. Silloin asiasta ei oikein keskusteltu, mutta nyt näköjään asiasta voi jo keskustella.
Silloiset bändärit löysivät aika hyvällä prosentilla itselleen DI miehet :) Mikähän tilanne on nykyään? Käykö naisilla edelleen flaksi teekkarikylässä?
Vierailija kirjoitti:
Deittailen vain miehiä jotka on DI. Kun kerran pääsee makuun, muut ei kelpaa.
Ei siinä mihinkään makuun pääse
Minä en edes tiedä tarkalleen, että mikä on diplomi-insinööri, mutta se äly mikä niistä huokuu saa kyllä sukat pyörimään jaloissa