Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut kuukauden uudessa työpaikassa. Tänään eräs työkaveri sanoi olevansa introvertti ja että kuormitan häntä.p

Vierailija
09.01.2025 |

Mun piti googlaa mikä on intrvertti. No saapi olla rauhassa tästä lähtien.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä ei tarvitse suvaita keneltäkään, oli sitten introvertti tai ekstrovertti. Kaikkien on kuitenkin työpaikalla hyvä oppia lukemaan ihmisten erilaisuutta ja käyttäytymistä, ja sopeuttaa omaa käytöstään sen mukaisesti. Toki saa olla vapaasti "MINÄ MINÄ MINÄ" asenteella liikkeellä, muttei kannata sitten yllättyä kun tulee vastareaktioita. 

Vierailija
42/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa käytöstä ei tarvitse suvaita keneltäkään, oli sitten introvertti tai ekstrovertti. Kaikkien on kuitenkin työpaikalla hyvä oppia lukemaan ihmisten erilaisuutta ja käyttäytymistä, ja sopeuttaa omaa käytöstään sen mukaisesti. Toki saa olla vapaasti "MINÄ MINÄ MINÄ" asenteella liikkeellä, muttei kannata sitten yllättyä kun tulee vastareaktioita. 

Mutta ei huonoon käytökseen vastata sanomalla kuormitat minua. Kyllä se huono käytös pitää ihan sanoittaa auki ja sanoa ettei se ole asiallista työpaikalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introt on itsekeskeisiä ja huomionhakuisia silloin, kun tulevat tuolleen kommentoimaan. Ei vuorovaikutustaitoja. I kuormittuu eikä niin, että toinen kuormittaa häntä.

Vierailija
44/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä introvertit ja hajusteallegiset sekä kaikesta loukkaantujat pitäisi saada vidduun työpaikoilta.

Joo ja kaikki muutkin nillittäjät jotka ei kykene olemaan muiden seurassa normaalisti eikä siedä sitä että muut elää normaalia elämää.

45/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti etsii työpaikalla kopin ja sulkeutuu sinne.

Totta! Suunnilleen puolet työajasta piileskelen kopissa! 😄

Vierailija
46/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suutu. Introvertti ei tarkoita pahaa, ja toisaalta työpaikallahan ollaan tekemässä töitä.

Sosiaaliset työtoverit vievät usein työaikaa liikaa eli myös toisin päin, kannattaa kiinnittää huomioita, ettei sosiaalisuudellaan ole aikavaras, jonka vuoksi työtehtävät voivat viivästyä.

Vierailija
47/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta introvertiltä vaan sosiaalisesti vammaiselta jos ei osannut muuta sanoa. 

Vierailija
48/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, että introvertille ylisosiaalinen työkaveri on hankala tapaus. Kun se on sitä vaikkei edes olisi introvertti.Mulla oli ennen työkaveri, joka oli juuri tällainen ylisosiaalinen. Koko työvuoro pelkkää pälätystä. Moni sanoi hänelle, että mitä jos vähän rajoittaisit tuota jatkuvaa juttutulvaa, itse en halunnut asiasta mitään sanoa. Mutta tuollaiselle ihmiselle sen sanominen on selvästi turhaa. Jaksaa olla sen jälkeen rauhallisempi ehkä tunnin ja sitten taas alkaa. Oli kaikkien onni, että se lopulta sai jonkun hakemansa toisen työn.

Vierailija
49/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin duuneja kuin toimistohommia, ei kaikissa duuneissa ole aikaa höpöttää työtovereiden kesken.

Vierailija
50/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Invertteri on se millä hitsataan telakalla laivoja.

Kaverilla on asuntoautossa invertteri, saa 12v-230v.

Vierailija
51/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten huomannut että ei ollut kiinnostunut sun jutuista?

Ei tietenkään huomannut. Extrovertteja ei kiinnosta se toinen ihminen lainkaan. Heitä kiinnostaa ainoastaan se, että pääsee itse hölisemään tuntitolkulla täysin turhia horinoita.

Vierailija
52/52 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä introvertit ja hajusteallegiset sekä kaikesta loukkaantujat pitäisi saada vidduun työpaikoilta.

Kukas ne työt sitten tekisi kun ekstrovertit istuu kahvipöydässä kisaamassa kellä on hienoin mielikuvitusmökki?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi