Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut kuukauden uudessa työpaikassa. Tänään eräs työkaveri sanoi olevansa introvertti ja että kuormitan häntä.p

Vierailija
09.01.2025 |

Mun piti googlaa mikä on intrvertti. No saapi olla rauhassa tästä lähtien.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit on kyllä helvetin ärsyttäviä. Pitäisi olla etätöissä niin eivät kuormitu normaalista kommunikoinnista.

Vierailija
2/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten huomannut että ei ollut kiinnostunut sun jutuista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs menit häiritsemään. Kannattais tehdä niitä omiakin töitä.

Vierailija
4/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Invertteri on se millä hitsataan telakalla laivoja.

Vierailija
5/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti ja teen paljon tehokkaammin töitä yksin kotona kuin toimistolla, jossa puolet työajasta menee työkavereiden kanssa höpöttämiseen. Ikävä kyllä joka firmassa ei saa olla kaiken aikaa etänä, vaikka se varmaan olisi kaikkien etu juuri tässä keskustelussa kuvatusta syystä.

Vierailija
6/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti introvertti ei koskaan sanoisi päin naamaa että joku tyyppi kuormittaa. Sen sijaan hän välttelisi sinua mahdollisimman paljon. 

Vierailija
7/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, oon introvertti mutta en ilkeä, tuo on ilkeää käytöstä ei introverttiys käytöstä. 

Vierailija
8/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit itse kuormittaa työympäristöä nuohoamalla nurkkia naama norsunvitulla.

0/5

Vierailija
9/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä introvertit ja hajusteallegiset sekä kaikesta loukkaantujat pitäisi saada vidduun työpaikoilta.

Vierailija
10/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ei ole sama kuin käytöstavaton tai äreä. Introvertti latautuu kun saa olla rauhassa. Introvertit ovat myös sosiaalisia. Nuo edellämainitut nurkkia nuohoavat nursunvittunaamat, kommunikaatiota ja ihmisiä välttelevät ääliöt on jotain muuta kuin introverttejä. 

Vierailija
11/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, oon introvertti mutta en ilkeä, tuo on ilkeää käytöstä ei introverttiys käytöstä. 

Ei introverttiyskäytöstä, muttei myöskään ilkeää. Ei tarvitse olla introvertti kuormittuakseem taukoamattomasta tai toistuvasta räpättämisestä. Ihan oikeasti tyhjännaurajat ja jatkuvat höpöttäjät on ärsyttäviä. Olen minäkin joskus sanonut, että voisitko olla edes vähän aikaa hiljaa. Menee viisi minuuttia ja se alkaa taas.

Vierailija
12/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti nyt on muotia olla introvertti, joten joka mamma on sitä.

Tämä tekee oikeiden introverttien elämästä helv ettiä, vähän kuin hetki sitten kun gluteenittomuus oli muodikasta ja oikeat keliaakikot hätää kärsimässä.

Vierailija
13/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertit ovat säntillisimpiä ja tehokkaimpia työpaikkansa tehotykkejä. 

Vierailija
14/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yks kaveri kävi kylässä ja kysyi pitääkö kahvi juoda eteen vai taakse? Entä jos sylky tulee suuhun pitääkö se nielaista vai sylkäistä ? Meitä on moneksi.

Vierailija
15/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nyt on muotia olla introvertti, joten joka mamma on sitä.

Tämä tekee oikeiden introverttien elämästä helv ettiä, vähän kuin hetki sitten kun gluteenittomuus oli muodikasta ja oikeat keliaakikot hätää kärsimässä.

Haluatko tarkentaa snoflake, miten oikeat keliaakikot ovat hätää kärsimässä?

Vierailija
16/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden perheenäidin viiden vuoden ajalta, hän on introvertti. Eilen hän sanoi ekaa kertaa, tosin hyvin varovasti, hei. Tämä tarina on tosi.

Vierailija
17/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä introvertit ja hajusteallegiset sekä kaikesta loukkaantujat pitäisi saada vidduun työpaikoilta.

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, mitä tarkoittaa introvertti. Olen introvertti ja puhelen iloisesti kaikkien kanssa työpaikalla, jos työ sitä vaatii ja kahvitauollakin vaihdan sujuvasti kuulumisia. Tällainen seurustelu käy kuitenkin voimille, eikä piristä minua, kuten ekstrovertille ihmiselle tapahtuisi. Mitään kiusaa minun introvertista luonteestani ei ole työkavereille. Sosiaalisuuden vaatimukset työpaikalla ovat kuitenkin usein niin voimakkaat, että vapaa-ajalla minä en jaksa enää tavata niitä ihmisiä, joista todella välitän. Itse minä introvertista luonteesta kärsin, turha siitä on muiden urputtaa, eivät he sitä edes huomaa.

Vierailija
18/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin huomenna puhua tauotta kun introverttinä olen pääasiassa hiljaa. Kierrän huoneesta toiseen ja päivä meneekin nopeasti. 

Vierailija
19/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, mitä tarkoittaa introvertti. Olen introvertti ja puhelen iloisesti kaikkien kanssa työpaikalla, jos työ sitä vaatii ja kahvitauollakin vaihdan sujuvasti kuulumisia. Tällainen seurustelu käy kuitenkin voimille, eikä piristä minua, kuten ekstrovertille ihmiselle tapahtuisi. Mitään kiusaa minun introvertista luonteestani ei ole työkavereille. Sosiaalisuuden vaatimukset työpaikalla ovat kuitenkin usein niin voimakkaat, että vapaa-ajalla minä en jaksa enää tavata niitä ihmisiä, joista todella välitän. Itse minä introvertista luonteesta kärsin, turha siitä on muiden urputtaa, eivät he sitä edes huomaa.

Hyväksy itsesi ja uskalla elää. 

Vierailija
20/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Minua on pitkähkön, 70-vuotisen elämäni aikana usein erehdytty pitämään sosiaalisena tyyppinä, koska minun helppo jutella erilaisten ihmisten kanssa + minulla on tilannetaju kohdillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän