Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut kuukauden uudessa työpaikassa. Tänään eräs työkaveri sanoi olevansa introvertti ja että kuormitan häntä.p

Vierailija
09.01.2025 |

Mun piti googlaa mikä on intrvertti. No saapi olla rauhassa tästä lähtien.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti etsii työpaikalla kopin ja sulkeutuu sinne.

Vierailija
22/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden perheenäidin viiden vuoden ajalta, hän on introvertti. Eilen hän sanoi ekaa kertaa, tosin hyvin varovasti, hei. Tämä tarina on tosi.

Ujous tai epäsosiaalisuus ovat ihan eri juttu kuin introverttiys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein yhdessä työpaikassa sen virheen että lähdin mukaan heittämään läppändeerusta vaikka olen introvertti.

Olikin aika raskas määräaikaisuus kun piti heittää juttua muiden kanssa. Lopulta en enää jaksanut.

Huippujuttu oli kun 60-vuotias nainen heitti jotain rasvaisia juttuja nuorista miehistä😭

Vierailija
24/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä introvertit ja hajusteallegiset sekä kaikesta loukkaantujat pitäisi saada vidduun työpaikoilta.

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä siitä, mitä tarkoittaa introvertti. Olen introvertti ja puhelen iloisesti kaikkien kanssa työpaikalla, jos työ sitä vaatii ja kahvitauollakin vaihdan sujuvasti kuulumisia. Tällainen seurustelu käy kuitenkin voimille, eikä piristä minua, kuten ekstrovertille ihmiselle tapahtuisi. Mitään kiusaa minun introvertista luonteestani ei ole työkavereille. Sosiaalisuuden vaatimukset työpaikalla ovat kuitenkin usein niin voimakkaat, että vapaa-ajalla minä en jaksa enää tavata niitä ihmisiä, joista todella välitän. Itse minä introvertista luonteesta kärsin, turha siitä on muiden urputtaa, eivät he sitä edes huomaa.

On se sen arvoista, mutta kunhan kaikilla muilla on hyvä olla.

Vierailija
25/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ekstrovertti ja kuormittunut yhdestä työkaverista joka pälättää kokoajan. Omakin työpanos kärsii, eikä paperitöihin voi keskittyä, kun yksi hölöttää jatkuvasti eikä älyä olla hiljaa silloinkaan kun saa epämääräisiä ynähdyksiä vastaukseksi. Työni on vaativaa, mutta tuo työkaverin jatkuva häirintä uuvuttaa minua kuitenkin ylivoimaisesti eniten.

Vierailija
26/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti voi olla sosiaalisesti todella lahjakas. 

Vierailija
27/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen diplomi-insinööri on pahin. Sen takia se tienaakin vain kymmenesosan amerikkalaisesta diplomi-insinöörin tilipussista

Vierailija
28/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee työsi ja jätä muut rauhaan.

Vierailija
29/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertti ei ole sama kuin käytöstavaton tai äreä. Introvertti latautuu kun saa olla rauhassa. Introvertit ovat myös sosiaalisia. Nuo edellämainitut nurkkia nuohoavat nursunvittunaamat, kommunikaatiota ja ihmisiä välttelevät ääliöt on jotain muuta kuin introverttejä. 

Väärin. Kyseessä on introvertti joka on vihdoin lopettanut maskaamisen ja tuo omat tarpeensa esille.

Vierailija
30/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden perheenäidin viiden vuoden ajalta, hän on introvertti. Eilen hän sanoi ekaa kertaa, tosin hyvin varovasti, hei. Tämä tarina on tosi.

Ujous tai epäsosiaalisuus ovat ihan eri juttu kuin introverttiys.

Ai miten niin ? 

Vierailija
31/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ekstrovertti ja kuormittunut yhdestä työkaverista joka pälättää kokoajan. Omakin työpanos kärsii, eikä paperitöihin voi keskittyä, kun yksi hölöttää jatkuvasti eikä älyä olla hiljaa silloinkaan kun saa epämääräisiä ynähdyksiä vastaukseksi. Työni on vaativaa, mutta tuo työkaverin jatkuva häirintä uuvuttaa minua kuitenkin ylivoimaisesti eniten.

Minulla on vähän vastaava tilanne. Työparini haluaa jatkuvasti pitää katselmointeja, jossa tarkistetaan, mitä ollaan saatu aikaiseksi. Tietenkin hänen oman aikataulunsa mukaan eli "NYT voitaisiin katsoa näitä minun tuotoksiani". Sori vaan, mutta ei voida, kun oma työ on ihan kesken ja ajatus katkeaa, kun tulet siihen meuhkaamaan. Tämä on todella ärsyttävää. Mieluummin niin, että sovitaan joku ajankohta etukäteen, ja molemmat saavat työrauhan siihen asti.

Vierailija
32/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nyt on muotia olla introvertti, joten joka mamma on sitä.

Tämä tekee oikeiden introverttien elämästä helv ettiä, vähän kuin hetki sitten kun gluteenittomuus oli muodikasta ja oikeat keliaakikot hätää kärsimässä.

Miten tämä vaikuttaa ns oikeiden introverttien elämään?

Itse koen olevani moinen, enkä kyllä näe miten se, että vaikka puoli maailmaa julistautuisi introvertiksi vaikuttaisi minun elämääni.

Varmaan naistenlehdissä olisi paljon "elämä introverttina", "näin pärjäät työelämässä introverttina" tyyppisiä juttuja ja niitä sitten voipi lukea tai olla lukematta.

Vierailija
33/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy kaukana mun luota.

T: Introvertti

Vierailija
34/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit itse kuormittaa työympäristöä nuohoamalla nurkkia naama norsunvitulla.

0/5 llä on norsunvittu housuissa

Vierailija
35/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti nyt on muotia olla introvertti, joten joka mamma on sitä.

Tämä tekee oikeiden introverttien elämästä helv ettiä, vähän kuin hetki sitten kun gluteenittomuus oli muodikasta ja oikeat keliaakikot hätää kärsimässä.

Haluatko tarkentaa snoflake, miten oikeat keliaakikot ovat hätää kärsimässä?

Kulta pikku rakas. Kun mammat menivät joukolla ravintoloihin ja tilasivat gluteenittomia ruokia, mutta sitten söivät tavallisen kakun jälkiruoaksi, eivät ravintolat enää niin tarkasti noudattaneet tarkkoja sääntöjä, joten keliaakikot saivat pahoja oireita.

Tuliko sinulle parempi olo, kun sait polkea pikku jalkaasi lattiaan ja vinkua?

Vierailija
36/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen small talk on tuskaa. Töissä pakon edessä vaihdan muutaman sanasen työyhteisön kanssa, mutta sen jälkeen vetäydyn toimistooni. Ruokatunnilla käyn lämmittämässä ruokani keittiössä ja menen sitten toimistooni syömään. Työkaverini ovat ihan mukavia, mutta en halua puhua henkilökohtaisia asioitani heidän kanssaan. Käyn töissä hoitamassa työni, jossa olen hyvä. Olen tehnyt tätä jo vuosia ja onneksi oma pomoni ymmärtää tarpeeni olla itsekseni. Onnea on myös oma toimisto, jonne voin vetäytyä omaan rauhaani. Parasta on kuitenkin etäpäivät, joita saan tehdä 60% työajasta. 

Antakaa ihmisten olla rauhassa ja keskittykää omiin töihinne. 

Vierailija
37/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit itse kuormittaa työympäristöä nuohoamalla nurkkia naama norsunvitulla.

0/5

Syyllinen 🙋

Vierailija
38/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introvertit on kyllä helvetin ärsyttäviä. Pitäisi olla etätöissä niin eivät kuormitu normaalista kommunikoinnista.

Haluan ollakin etätyössä, olen etänä tuottavampi kun ei tarvitse kuunnella ekstroverttien joutavaa juorukerhoa.

Tekisivät töitä eivätkä lässyttäisi omia asioitaan, ei ketään oikeasti edes kiinnosta. Työnteosta maksetaan. En ole töissä kaveeraamassa/pakkososiaalisoitumassa. 

Vierailija
39/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kyllä asiallisesti sanottu. Minusta pitää mieluummin sanoa, että haluaa nyt keskittyä vaikka lukemiseen tai olla omissa oloissaan. Minusta tuo kuormitus -puhe on tarkoitettu ihmisille jotka jatkuvasti pyytävät vaikkapa palveluksia, ei niihin tapauksiin joissa toisella on erilainen temperamentti. -itsekin introvertti

40/52 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme stereotypioita viljellään tässä ketjussa. Tsot tsot 🤡

Erota ekaksi käsitteet:

Introversio 

Asosiaalisuus

Ujous

Epäsosiaalisuus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme