Kuinka uskottavana pidät yritystä, jonka nettisivuilla on paljon kirjoitusvirheitä?
Eräs tuttavani on perustanut yrityksen ja voi apua niitä nettisivuja. Ei ole niin läheinen tuttu, että voisin ystävällisesti neuvoa. Olen vähän muokannut seuraavaa, ettei googlella löydy, mutta siellä lukee mm. tähän tyyliin Talous valmennukseni toivottaa asiakkaakseen kaikenikäiset yli 18- vuotiaita miehet ja naiset. Koko sivusta vastaavanlaisia virheitä täynnä. Ja tää tuttava on ihan suomalainen.
Kommentit (8)
En käyttäisi tämän palveluita. Yrittäjän pitää ymmärtää delegoida, että voi itse keskittyä luotettavasti ydinosaamiseensa.
No onhan se vähän hassua, jos esim. ruokapaikka ei osaa kirjoittaa ruokien nimiä oikein. Esim kanttarellikeitto.
Siirtyisin seuraavaan ellei sitten ole ainoa paikka, josta haluamani löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulisi mieleen että huijaussivusto.
Aivan google-kääntäjällä huonosti tehty tai jonkun virolainen tekele
Vaikka olisi ihan oikea firma, eikä mikään huijaus, niin karttaisin viimeiseen asti. Jos ei osaa edes kirjoittaa, niin ei varmaan osaa paljon muutakaan. Törmäsin yhteen vastaavaan kerran ja ei, ei missään nimessä. Vein rahani muualle.
Jos aloittavalla pienyrittäjällä on lukihäiriö, ei paljon tuon kummempaa voi odottaakaan. Mutta jos nettisivujen tilanne on vielä parin vuoden päästä sama, on syytä olettaa, ettei asiat ole muiltakaan osin tulossa kuntoon.
No en mä pienyrityksen uskottavuutta kirjoitusvirheiden perusteella arvioisi ollenkaan. Ei haittaisi.