Toinen mies
Aloitin työn ohella opiskelut ja nyt olen sitten toisella paikkakunnalla aina parin viikon välein muutaman päivän (ja yön). Olen nauttinut opiskelusta ja vapaudesta. Jopa siinä määrin, että nyt sängyssäni makaa mies, joka ei todellakaan ole aviomieheni.
Järki sanoo, että kaikki pitäisi lopettaa heti tähän, mutten tiedä pystynkö. Rakastan miestäni ja lapsiani - en hetkeäkään ajattele, että olisin luopumassa kodin kuvioista, mutta miten ihanaa oli saada viettää iltaa mielenkiintoisen miehen seurassa ja tuntea miten hän halusi minua ja teki kaiken vielä niin ihanasti.
Kommentit (4)
Älkää ainakaan viestitelkö, siitä jää kiinni lopulta. Jos maltatte niin voi olla että kaikki menee hyvin.
Sängyssä oleva toinen mies on iloinen, kun tapaamistenne jälkeen pääsee sinusta eroon ja voi mennä kotisohvalle piereksimään ja sen jälkeen mennä tyydyttämään toista naista.
Miehet ja naiset ovat kovin innokkaita kun elämässä tapahtuu muutos tai päästään lomailemaan tai tulee muu poikkeama tavallisen arjen kuvioista. Uudet tuttavuudet ovat mielenkiintoisia ja estot kaiketi tavallista löysemmällä. Noitahan tapahtuu. Ja vielä, kun sattuu sopivasti kaksi ihmistä saman elämänmuutokseen tai -tilanteeseen, niin ilmiö kaiketi korostuu.
Jos olisi vastuullinen, tiedostaisi, että itse on altis syrjähypyille siinä kuin kuka tahansa. Jonkin arvion mukaan joko noin puolet ihmisistä pettää tai pettämistä esiintyy noin puolessa parisuhteista. Jälkimmäisessä tapauksessa rinnakkaissuhteilijoita saattaisi siis olla yli puolet väestä. Mutta arvelen, että monet ensin ovat kovin moraalisia eivätkä mitenkään ota vakavasti ajatusta omasta syrjähyppyalttiudesta, ja sitten kun kuitenkin niin käy, niin teolle haetaan oikeutusta vaikka mistä.