Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unilääkkeet ja muut keinot unettomuuteen

Vierailija
30.09.2026 |

Minulla on mirtazapin lakannuttoimimasta vuosien jälkeen. Mitähän olisijärkevä pyytää uudeksi nukahtamisavuksi? Vai voisiko uniongelman hoidella vain painopeitolla ja melatoniinilla? Onko muita lääkkeettömiä keinoja? Ongelma on nimenomaan nukahtaminen. Onko painopeitosta ollut jollekin oikeasti apua? Tekisi mieli kokeilla mutta aika kalliita ovat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doksepin, ei koukuta

Vierailija
2/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

truxal, ketipinor, azona, onhan niitä. Imovane on kuulemma lyhyt aikaiseen käyttöön, mutta minä olen kyllä käyttänyt sitäkin säännöllisen epäsäännöllisesti 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Doksepin, ei koukuta

Sen valmistaminen on kai lopetettu Suomessa. Ehkä Yliopiston apteekki valmistaa sitä ainoana nykyään? 

Vierailija
4/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

L-tryptofaania luontaistuotekaupasta 2 kappaletta tuntia ennen nukkumaanmenoa. 

Vierailija
5/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kaikkea mahdollista lääkkeistä luontaistuotteisiin. Nykyään juon pienen mukillisen mustaa teetä iltaisin ja nukuin kuin tukki.

Vierailija
6/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

truxal, ketipinor, azona, onhan niitä. Imovane on kuulemma lyhyt aikaiseen käyttöön, mutta minä olen kyllä käyttänyt sitäkin säännöllisen epäsäännöllisesti 10 vuotta.

Imovane menettää tehonsa viikossa, jos sitä ottaa joka ilta. Sen vuoksi sitä kannattaakin käyttää nimenomaan epäsäännöllisesti vaikka joka kolmas päivä. 

Vierailija
7/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tenox ja Atarax 

Vierailija
8/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Doxepin säännölliseen käyttöön ja Zopinox kriisitilanteisiin.

Vierailija
9/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

L-tryptofaania luontaistuotekaupasta 2 kappaletta tuntia ennen nukkumaanmenoa. 

Onko tehokkaampaa kuin melatoniini?

Vierailija
10/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puteli Jallua paras.

Vierailija
11/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin kaikkea mahdollista lääkkeistä luontaistuotteisiin. Nykyään juon pienen mukillisen mustaa teetä iltaisin ja nukuin kuin tukki.

Mulla siis toimi melatoniinit, kärsimyskukat ja jopa magnesium täysin päinvastaisesti, ja niiden kanssa yöt oli yhtä sekoilua ja valveunta.

Vierailija
12/12 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimivin ollut Tenox, muttei sovi jatkuvaan käyttöön. En ole sitä käyttänyt varmaan kymmeneen vuoteen. Nyt käytössä Olanzapin ja melatoniini tarvittaessa. Olantsapiinin huono puoli on se, että paino nousi lähes 10 kiloa kun aloin sitä käyttää. Ja melatoniini auttaa välillä tosi hyvin ja välillä ei yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi