Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä suomalaistenkin on ihan hyvä syödä hedelmiä ja kasviksia

Vierailija
09.01.2025 |

Kun usein puhutaan kylmästä pohjolasta ja synkistä ihmisistä ketkä ei koskaan hymyile tai näytä tunteitaan yms yms, kai te ymmärrätte että se ei johdu pelkästään mistään kylmyydestä tai pimeydestä, ruoka on myös todella iso osa sitä yhtälöä

Hedelmät ja vihannekset kasvaa auringossa, sen takia niiden värähtely on korkea koska aurinko tekee sen niille, kun sä syöt niitä niin se vaikuttaa sun omaan värähtelyynkin positiivisesti. Meillä ei kasva mikään täällä pohjolassa, sen takia malli on aina ollut se että syödään vaan jotain läskisoossia ilman mitään ravinteita :D

Ne vaikuttaa kaikki!!!!!! joten lopettakaa se lapsellinen "vege on paha" ajattelumallinne :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin

Vierailija
2/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö ajattelet???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Minua ei vege kiinnosta tippaakaan, mutta hedelmiä ja kasviksia plus juureksia syön ihan joka päivä. Läskisoosia sensijaan en ole ainakaan 50 vuoteen enää koskaan syönyt. Enimmäkseen kalaa ja kerran viikossa kunnon liha-ateria myös. Kaikki ruoat teen itse tuoreista elintarvikkeista. Ap värähtelee esoteerisesti näköjään ja niputtaa kaikki taas samaan nippuun läskisoosinsyöjiksi. 

4/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sipulista ja valkosipulista.

Vierailija
5/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure, Sherlock...

Vierailija
6/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkö ajattelit?

Vierailija
7/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä syön yhden banaanin. Kaikki muut hedelmät ja vihannekset jätän kaupan hedelmä ja vihannesosastolle.

Vierailija
8/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas aloitus. Olen sekasyöjä, mutta syön paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä. Ei kai kukaan niillä proteiineja korvaa vaan syö lisäksi ja pastan tai riisin sijaan? 

Vierailija
9/9 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aika välkky aloitus vuonna 2025...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi