Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin rakastua mutta mistä hyvän miehen tunnistaa? Miten hyvä mies kohtelee jo suhteen alussa?

Vierailija
08.01.2025 |

Toivoisin rakkautta itselleni. Aina on ollut suhteita, jotka eivät ole hyväksi mutta tulevaisuudessa haluan aidosti miehen, joka rakastuu minuun oikeasti. 

Listatkaa green flageja, joita kannattaa ottaa huomioon jo heti suhteen alussa kun ollaan päästy tapailuasteelle? 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuile sille miehelle ja katso kuinka reagoi. Minulle jos vittuilet, en sano mitään. Huomaat vain kadonneesi yhteystietolistaltani ja istuvasi siellä estolistan toisella puolella. Olen kilttimies.

Olet pa.skamies. Kiltteyttä sussa on vaan nalleheijastin untuvatakissa. Muuta et ole.

Vierailija
22/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi ehkä oleellisempaa miettiä, miten olet päätynyt suhteisiin miesten kanssa, jotka eivät ole hyväksi, kuten asian itse ilmaiset. Voit yrittää etsiä vaikka miten täydellisen ja hyvän miehen, mutta et sitten oikeasti rakastu, eikä sillä ole väliä vaikka mies olisi miten hullaantunut sinuun... Eli ihan ensin miettisin perusasiat itsellä kuntoon: omanarvontunto jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa naiselle orgasmin ennen omaa laukeamistaan.

Välttämätöntä mutta ei yksinään riittävää.

Vierailija
24/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että sillä on emätin, mistä sinä olet tullut ulos. Mies on siittäjä, jonka funktioihin ei todellakaan kuulu "hyvyys". Eunukit erikseen

Vierailija
25/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuile sille miehelle ja katso kuinka reagoi. Minulle jos vittuilet, en sano mitään. Huomaat vain kadonneesi yhteystietolistaltani ja istuvasi siellä estolistan toisella puolella. Olen kilttimies.

Olet pa.skamies. Kiltteyttä sussa on vaan nalleheijastin untuvatakissa. Muuta et ole.

mun akka vittuili ni piiskasin perseen verille nahkavyöllä.ei nalkuta enää.

Vierailija
26/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä olisi ehkä oleellisempaa miettiä, miten olet päätynyt suhteisiin miesten kanssa, jotka eivät ole hyväksi, kuten asian itse ilmaiset. Voit yrittää etsiä vaikka miten täydellisen ja hyvän miehen, mutta et sitten oikeasti rakastu, eikä sillä ole väliä vaikka mies olisi miten hullaantunut sinuun... Eli ihan ensin miettisin perusasiat itsellä kuntoon: omanarvontunto jne.

Se johtuu siitä valitettavasta faktasta, että joudumme kaikki kasvamaan enemmän tai vähemmän miesten keskellä, ja meille opetetaan jo pienestä pitäen että sitä paskaa on siedettävä tai sinut hakataan sietämään sitä

Vierailija
27/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se on niin, että molempien pitää rakastua toisiinsa.

Ei se muuten toimi.

Järki avioliitot eivät ole rakkautta nähneetkään.

Vierailija
28/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Untuvatakissa? Siis joku roadman vai?

Vierailija
29/29 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä mitä merkkkejä etsiä alkuvaiheessa, silloin suurin osa osaa esittää jotain ihan muuta kuin mitä sitten yhteenomuuton jälkeen paljastuu. Vinkkini on siis että älä lyö hynttyitä yhteen ennen vuoden, mielellään kahden vuoden tapailua. Ylipäätään kiire sitoutua on huono homma, ja ne jotka siihen pyrkivät eivät yleensä ole niitä parhaita kumppaneita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi