Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastiko kristillisdemokraatit kannattaa leikkauksia

Vierailija
08.01.2025 |

Miksi?? Mitä Jeesus sanoisi?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorethan ei tätä tiedä KD oli Suomen inhotuin puolue kasarilla ennen kuin PS otti sen paikan.

Esko Almgren ja kumppanit voi luoja

Vierailija
22/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus pystyi luomaan ruokaa ja juomaa tyhjästä. Me emme pysty vaan joku sen joutuu maksamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just esim. Mikkelissä Tuomiokirkkoseurakunta (todella rikas) järjesti YT:t ja irtisanoi parikymmentä ihmistä. Kirkko, jolla on varaa, olisi ollut töitä noillekin mut potkitut oli niitä Herran Lampaita, jotka eivät pelollajohtamista suvainneet. Eli se taas noista kristityistä!

Vierailija
24/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesus totesi "köyhät teillä on aina keskuudessanne..." 

Tarkoitti tällä Jumalaa.

Vierailija
25/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homot ja pikkulasten elimet on kiinnostavampia kuin lähimmäisen hätä.

Vierailija
26/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeistopuolue. Kannattajina lähinnä hyvää ihmistä leikkiviä hyväosaisia jeesustelijaeläkeläisiä.

Päivi ja Sari voisivat vastata, ovatko lesken ropo ja ihokkaansa köyhälle antaminen unohtunut/ei kuulu noudatettavien oppien jouukkoon?

Raamatussa kehotetaan hyväosaisia antamaan vapaaehtoisesti omastaan. Siellä ei kehoteta ketään ottamaan muilta väkisin köyhille annettavaksi.

Vierailija
27/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aikoinaan koulussa kiusasi muutama seurakuntanuori - minä köyhästä perheestä, he opettajien yms lapsia.

Kiusaamisen sai kuulemma iltarukouksessa anteeksi. Samaa porukkaa nämä nykyiset KDt

Vierailija
28/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeistopuolue. Kannattajina lähinnä hyvää ihmistä leikkiviä hyväosaisia jeesustelijaeläkeläisiä.

Päivi ja Sari voisivat vastata, ovatko lesken ropo ja ihokkaansa köyhälle antaminen unohtunut/ei kuulu noudatettavien oppien jouukkoon?

Raamatussa kehotetaan hyväosaisia antamaan vapaaehtoisesti omastaan. Siellä ei kehoteta ketään ottamaan muilta väkisin köyhille annettavaksi.

Sekö kristittyjä harmittaa, että ei saa taivaspisteitä, jos yhteiskunta huolehtii tarvitsevista? 

Vierailija
29/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö kristittyjä harmittaa, että ei saa taivaspisteitä, jos yhteiskunta huolehtii tarvitsevista? 

Niin, että ei se itse asia, vaan mitä MINÄ siitä saan.

Vierailija
30/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä KD ymmärtää että pahan pitää saada palkkansa. Monet ovat käyttäneet toimeentulotukea päihteisiin ja nyt se peli loppuu. 

Ai että köyhä ihminen on paha? Pthyi helvetti tämänkin kommentoijan tekopyhyyttä. Mitäs Jeesus sanoi ulkokullatuista? Sellainen olet juuri sinä. Häpeä. Ja pidät itseäsi vielä kristittynä? Viimeisenä päivänä Jeesus poimii mukaansa sen vähävaraisen naapurisi, toimeentulotukiasiakkaan ja jättää sinut niille sijoillesi pyörittelemään silmiä.

Törkeää sitä paitsi puhua samaan aikaan toimeentulotuesta ja päihteistä. Eivät kaikki toimeentulotukiasiakkaat ole päihteiden käyttäjiä, kuten eivät kaikki palkkatyöläiset ja eläkeläisetkään. Ihmiset tarvitsevat toimeentulotukea silkkaa köyhyyttään - eivät päihteisiin.

Vierailija
31/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittiko Jeesus, että tärkeintä on hyväosaisten saada hyvä fiillis teoistaan? 

Vierailija
32/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään KD:n kannattaja ei tunne Jumalaa.

Ei. Teot puhuvat.

Hedelmistään puu tunnetaan.

"Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa. Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne."------

"Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle."

Vierailija
33/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

KD:n Maanselkähän loikkasi Persuihin Purran avustajaki. Vaihtoi siis Jeesuksen Saatanaan.

Vierailija
34/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aikoinaan koulussa kiusasi muutama seurakuntanuori - minä köyhästä perheestä, he opettajien yms lapsia.

Kiusaamisen sai kuulemma iltarukouksessa anteeksi. Samaa porukkaa nämä nykyiset KDt

Kumma juttu, että tähänkin tulee alapeukkuja - kuvannee kristillisdemokraattien mielentilaa? Eivät taida olla sen kummemmin kristillisiä kuin demokraattejakaan jos tällaisen tekopyhyyden hyväksyvät

Vierailija
35/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, antavatko nämä mitään mihinkään?

Vierailija
36/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole julmempi ja ylimielisempi kuin uskovaista esittävä.

Vierailija
37/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseisellä puolueella ei ole mitään tekemistä kristillisyyden kanssa paitsi puolueen nimessä.

Vierailija
38/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, että tähänkin tulee alapeukkuja - kuvannee kristillisdemokraattien mielentilaa? Eivät taida olla sen kummemmin kristillisiä kuin demokraattejakaan jos tällaisen tekopyhyyden hyväksyvät

Ehkäpä omatunto kolkuttaa.

Vierailija
39/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristillisethän on mitä Kokoomus olisi pienellä lahkoviballa

Tai mitä persut olisivat raittiina

Vierailija
40/47 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaiset kuvittelee että heillä on aina tämä rukous-takaportti jolla pääsee pälkähästä kun ei viitsi toimia oikein tai piru saa mielestä vallan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi