Mies odottaa päivittäin listaa tekemistäni kotitöistä
Joka ilta mies pyytää listaamaan, mitä kotitöitä tein tänään. Raadoin tänäänkin niska limassa töiden jälkeen kolme tuntia imuroiden koko kämpän ja siivoten kaikki kasat. Pyyhin kaikki pölyt, siivosin vessan ja pesin kolme koneellista pyykkiä. Pyysi listaa, koska ei kuulemma huomaa mitään eroa entiseen, vaikka ero on kyllä huomattava.
Pyysin viemään roskat ja sanoi ettei jaksa, kun kävi tänään jo kaupassakin. Ei usko, että teen täällä mitään, koska hän vie roskat ja laittaa likaiset astiat illalla koneeseen.
Niin ja en ole mikään hänen rahoillaan elelevä, vaan käyn töissä ja tuon taloon rahaa enemmän kuin hän.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 tuntia imuroit, vissii joku 1000 neliön kartano?
Luetun ymmärtäminen. Hän imuroi ja sitten on jatkoa , pyyhkii pölyt jne. kaikissa asunnoissa on neliöitä vähän tai paljon mutta aikaa menee silti vaikka olisi yksi huone . Joku 100-200 neliön asunnoissa on monta huonetta monta sänkyä monta kasaa pyykkiä ja mitä enempi asukkaita sen enemmän. Vessamäärän mukaan voi laskea. Meillä oli töissä 14 vessaa kun kouluissa on 20-40 ja isoissa taloissa yleensä 2-4 vessaa. Saunaa ammeita suihkuja ja kodinhoito huone . Useimmat miehet siivoaa kyllä kuin laittaa ruokaa kuin hoitaa autot ja huollot kuin tekniikan. Kartanossa taas asuu useimmin monia ihmisiä ja vuokralla osa kuin paljon lapsia kuin työntekijöitä. Joka taloa rakentaa tietää että se vaatii työntekijöitä. Kuin ne joilla on maatila tietää että työtä vaatii . Kannattaa lukea aina eteenpäin ettei
Meniköhän sulta nyt vitsi ohi? Järjetöntä selittelyä.. :D
ohis
Se on varmaan miehen sukulaiset, jotka on kuiskutellut että noin pitää tehdä tai jotkut muut, jotka haluaa härnätä.
Sääli tietenkin jos mies ei tajua kuinka naurettavaa on tuollainen kuulustelu. Mun mies vielä parempi kun kyselee miksi et mene töihin. Yleensä voi vain nauraa paitsi jos aggressiivinen twisti. Se on vähä jo liikaa.
Itseäni ei niin siis kaikki kyselyt haittaa koska tiedän, että usutettu tuollaiseksi muiden toimista häiritsemään itseäni. Tavallaan kyllä sääli ja toivoisi enemmän ryhdikkyyttä mieheltä itseltään siihen, mikä on järkevää oman perheen ja lasten kannalta ja mikä ei. Aina huonompi jos ei tajua oman perheen etua ja miten pelataan ns. samaan hiileen.
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan miehen sukulaiset, jotka on kuiskutellut että noin pitää tehdä tai jotkut muut, jotka haluaa härnätä.
Sääli tietenkin jos mies ei tajua kuinka naurettavaa on tuollainen kuulustelu. Mun mies vielä parempi kun kyselee miksi et mene töihin. Yleensä voi vain nauraa paitsi jos aggressiivinen twisti. Se on vähä jo liikaa.
Typeriäkin saa jutella ja kysellä mutta ei aggressiivisella twistillä.
Jos leikitään taas, että aloitus pitää paikkansa, niin ei voi kuin ihmetellä millaisia kynnysmattoja sitä onkaan olemassa. Mutta ap on ihan itse valinnut elää parisuhteessa tuollaisen skitson kanssa. Turha sitä täällä on vinkua.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulta täysvaltaiselta ja täysjärkiseltä ihmiseltä vaadittaisiin omassa kodissani pitämään listaa niin siihen loppuisi ne kotityöt. Lähtisin vaikka salille, kaverin kanssa kahville tai baariin drinksulle. Kyllä se parin päivän tai viikon päästä huomaa mieskin mitkä hommat jää hoitamatta kun ap ei raada enää niska limassa kotona yksin. Mutta ap onkin trolli.
Minä en lopettaisi kotitöitä, vaan tekisin ne sitten ihan eri osoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
3 tuntia imuroit, vissii joku 1000 neliön kartano?
Kyllä minä imuroin minun 52 neliön kaksiota sen kolme tuntia silloin kun siihen ryhdyn. Perusteelliset ja tarkat ihmiset tekee asiat eritavalla kuin ne joiden jäljiltä ei huomaa, että olisi imuroitu, jotka vähän heilauttaa sitä suutinta siinä keskilattialla.
Imuroin listat, kaikki raot oven ja ikkunansuissa, huonekalut, kissan raapimapuun. Miksi ryhtyä toimeen, jos ei tee sitä kunnolla?
Nyt en ole imuroinut kuukausiin, koska imuri on rikki. Aion ostaa seuraavaksi teollisuusimurin, enkä tuollaista halpaa voltaa joka on vuodessa hajalla. Siihen asti vain lakaisen ja luutuan. Ei kait Auri Kananenkaan imuroi.
Minusta puolestaan olisi hyvä ajatus, että molemmat (huom, molemmat) puolisot vaikka parin viikon ajan pitäisivät kirjaa tekemistään kotitöistä ja niiden kestosta. Sitten olisi paremmat eväät keskustella työnjaosta, eikä menisi turhaksi väittelyksi siitä, tuntuuko oma osuus oman pään sisällä isolta ja toisen osuus pieneltä.
Lakaise ulos tuollainen roska.