Rinkka lentokoneen ruumaan? On ilmeisesti ihan mahdollista?
Pysyyköhän se ehjänä siellä?
Suunnittelen tässä kesän lomamatkaa ja totesin, että rinkka olisi kohdemaassa parhain koska en olisi yhdessä paikassa kuin 2-3 yötä ja julkisilla sitten paikasta toiseen. Matkalaukku on aika epäkäytännöllinen tuollaisella matkalla.
Mietin, että jos ottaisin rinkan jonka laittaisin ruumaan ja sitten matkustamoon reppu ja käsilaukku käsimatkatavaroiksi. Sen vuoksi käsilaukun lisäksi reppu koska mä en lääkkeitäni ruumaan laita ja haluan aina pienen vaatekerran varoiksi matkustamoon jos laukku meneekin hukkaan. Rinkan kun saisi niin sinne voisi purkaa repun sisällön ja laittaa repunkin sinne.
Kommentit (43)
Joskus kauan sitten pyysivät laittaa rinkan muovisäkkiin ettei remmit tartu kuljetushihnoihin.
Joissakin lentoasemissa rinkka on jouduttu laittamaan jollekin "hankalien tavaroiden"hihnalle.
Vierailija kirjoitti:
Oon pari kertaa muutaman viime vuoden aikana käynyt reilaamassa keskieuroopassa, viimeksi lensin Roomasta kotiin Finnairilla ja sitä ennen Amsterdamista KLM. Molemmissa rinkka ilman sen kummempia suojia tai pusseja (sadesuoja kannattaa tietty kuitenkin joka tapauksessa olla jos sattuu huono sää). Rinkan hihnat olin laittanut parhaani mukaan kiinni, ohjasivat jättämään erikoismatkatavara bag droppiin hihnojen takia mutta tästä ei ollut mitään lisämaksua kun oli kuitenkin ihan normi kokoinen (ei tarvinnut lippua ostaessa ostaa mitään erillistä vaan laskettiin samaksi kuin matkalaukku).
Muita matkavinkkejä, vaikka tästä ei kysyttykkään, jos oot pitempään reissaamassa ja yövyt ho(s)telleissa, kannattaa ottaa mukaan myös omat aterimet (itsellä oli sellainen pikku muoviboxi jossa haarukka ja veitsi) ja rulla pieniä roskapusseja, niistä ollut tosi paljon hyötyä kun tuli enimmäkseen ostettua takeout ruokaa ja ei aina tullut mukana aterimia ja v
Mä yövyn hotelleissa joissa saa aamupalan. Lisäksi aion syödä ravintoloissa ja pubeissa. En tarvitse mitään ruokailuvälineitä mukaan.
Ap
Kiitos sulle vinkeistä! Pitää kyllä testata tuota rinkkaa ensin miten sen kantaminen sujuu ja miten säädöt täytyy olla. Mä taidan ostaa tuollaisen suojapussin ja tuo Fjällrävenin kuulostaa hyvältä.
Ap