Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanisi nyrpistää nenäänsä tekemällesi ruualle. Mitä teet?

Vierailija
08.01.2025 |

Kolisuttelee kattilan kansia ja sanoo, ettei ole hirveä nälkä ja sanoo lähtevänsä kylille, ja poikkeavansa grillin kautta.

Mitä teet?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tossahan se on jo ratkaistu, kerran se lähtee grillille. 

Jos ruoka ei kelpaa, niin tehkööt itse - tyyli vapaa - joko kokkaamalla tai rahalla ostamalla muualta.

Vierailija
42/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet käyttänyt aikaasi hyvän ruuan parissa ja kumppanisi ei huomaa asiaa vaan poikkeaa grillille. Ei osoita millään lailla että on pahoittanut mielesi.

Mitä teet?

Onko se aikuinen vai lapsi. Mun tehtävä ei ole opettaa aikuista ihmistä syömään, rahalla saa kaupasta, grilliltä, ravintolasta jne.. ruokaa. 

Itse en jaksa pahoittaa mieltäni ruuasta, syön sen itse. Mulle ruoka ei ole nautintoaine vaan polttoaine, joten en suhtaudu sapuskaan millään tavalla tunteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet käyttänyt aikaasi hyvän ruuan parissa ja kumppanisi ei huomaa asiaa vaan poikkeaa grillille. Ei osoita millään lailla että on pahoittanut mielesi.

Mitä teet?

Minulle on käynyt kerran tuolla tavalla. Mies söi vain salaattia. Seuraavan viikon hän oli ulkoruokinnassa eli tein vain itselle ruokaa. Tämän jälkeen on minun tekemät ruoat aina maistuneet.

Vierailija
44/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron että salarakkaani ainakin kehuu tätä ruokaa.

M52

Vierailija
45/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot sitten syömättä ruokiani kuukauden. Yhteistä tiliä se kuormittaa, jos toinen syö ulkona, mutta ollaan sitten ilman lomamatkoja.

Vierailija
46/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot sitten syömättä ruokiani kuukauden. Yhteistä tiliä se kuormittaa, jos toinen syö ulkona, mutta ollaan sitten ilman lomamatkoja.

Meillä on yhteinen taloustili, jota ei käytetä turhanpäiväisiin omiin ostoksiin. Saa syödä vaikka joka päivä grillillä, mutta maksaa itse. Viikon ostokset suunnitellaan yhdessä ja sen mukaan kokataan. Lapsille pitää laittaa ruokaa. Jos toista ei tekkään mieli syödä, niin käy vaikka grillillä omaan piikkiin.

Vierailija
47/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kohtaa lähtee paska-akka virkaheittona hiuksista roskiin.

Helvettiäkö tuollaisella akalla tekee, joka ei edes hyvää ruokaa saa tehtyä?!

Vierailija
48/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa tarvitse tehdä mitään. Toinen ratkaisi ongelman itse.