Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppanisi nyrpistää nenäänsä tekemällesi ruualle. Mitä teet?

Vierailija
08.01.2025 |

Kolisuttelee kattilan kansia ja sanoo, ettei ole hirveä nälkä ja sanoo lähtevänsä kylille, ja poikkeavansa grillin kautta.

Mitä teet?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi täysin lapsellista olettaa jokainen pitää samasta.

Vierailija
22/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön itse samaa ruokaa myös seuraavana päivänä. Ei mun ruokaa ole pakko syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mikään huippukokki. Pari bravuuria, ja siinä se. Mutta kun yritin aikani kokkailla muutakin,  puoliso oli aina neuvomassa ja maustamassa tekeleitäni. Nyt meillä kokkaa puoliso. 

Vierailija
24/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa poiketa grillin kautta seuraavanakin päivänä.

Tämä. Voi jatkossakin syödä sitten grillillä, ei tarvi minun tekemän ruoan perässä enää norkoilla.

Vierailija
25/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruoat vain itselleni, joten se on laittanut itselleen pahat pöperöt. Heittäkööt roskiin tai syökööt grillillä, ei kuulu mulle. Tarvittaessa palkatkoot kokin itselleen.

Vierailija
26/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan kumppania. En seurustele lasten kanssa.

Pakotettiinko sinua syömään kotona ruokaa? Olet ottanut saman mallin vanhemmiltasi?

Vierailija
27/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole mikään huippukokki. Pari bravuuria, ja siinä se. Mutta kun yritin aikani kokkailla muutakin,  puoliso oli aina neuvomassa ja maustamassa tekeleitäni. Nyt meillä kokkaa puoliso. 

Oletko varma, ettet ollut vain laiska tai itsekäs? Jospa kuitenkin tekeydyit huonoksi kokiksi, jotta voisit käyttää aikasi muuhun? 

Vierailija
28/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha ruoka on pahaa ruokaa, ihan sama kuka sen on tehnyt. Käy ap jollain kokkauskurssilla ja lopeta raaka-aineiden pilaaminen. 

Vierailija
29/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin kostoksi vittua naapurin Jarmolle!

Vierailija
30/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se saa syötyä mun tekemiä muutenkaan, kun on semmonen puuroautisti eikä syö kuin ihan muutamaa ruokalajia. Vaikka tykkää niistä kyllä, kun oon kokannut hyvettiä itelleni ja maistattanut. Syödään eri ruokia siis, eikä se mitään, meillä on eri ruokavaliotkin.

Vierailija
31/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha ruoka on pahaa ruokaa, ihan sama kuka sen on tehnyt. Käy ap jollain kokkauskurssilla ja lopeta raaka-aineiden pilaaminen. 

Jos itse tykkää, niin miksi mennä kursseille? 

Vierailija
32/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla teen itselleni öky pihvin ja kumppani huolehtii omasta ateriastaan itse.

Vierailija
33/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että selvä, jatkossa kokkaan vain itselleni ja mukulalle. Jos on muutenkin yhtä vittumainen niin alan järjestelemään asioita eri osoitteiden suuntaan.

Vierailija
34/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tollasta puolisoa.

Vierailija
35/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän loput seuraavalle päivälle.  Ei ongelmaa.

Vierailija
36/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse tykkää, niin miksi mennä kursseille? 

Ei makkispekkis ole hyvää ruokaa, vaikka siitä kuinka tykkäisit. 

Vierailija
37/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon, että selvä, jatkossa kokkaan vain itselleni ja mukulalle. Jos on muutenkin yhtä vittumainen niin alan järjestelemään asioita eri osoitteiden suuntaan.

Sinusta hän on vittumainen, jos ei tykkää sinun ruoasta? Sinä tässä kuulostat vittumaiselta nyt.

Vierailija
38/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta hän on vittumainen, jos ei tykkää sinun ruoasta? Sinä tässä kuulostat vittumaiselta nyt.

No ihan vapaasti saa tehdä itse itselleen ruokaa, mutta jos vain nyrpistellään nenää eikä tehdä yhtään mitään itse asian eteen niin eihän se ole muuta kuin mies- tai naisvauvan käytöstä.

Vierailija
40/48 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma, ettet ollut vain laiska tai itsekäs? Jospa kuitenkin tekeydyit huonoksi kokiksi, jotta voisit käyttää aikasi muuhun? 

No en ollut. Minusta oli ihan hauska kokkailla. Katselin uusia reseptejä ja tein niiden mukaan. Joskus sovelsin niitä hieman oman makuni mukaiseksi, mutta koskaan ne kokkailut eivät sinällään kelvanneet, van niissä oli AINA jotain parantamisen varaa. Eikä siinä mitään, puoliso pitää ruoanlaitosta, joten nyt hän hoitaa sen puolen kokonaan.