Kumppanisi nyrpistää nenäänsä tekemällesi ruualle. Mitä teet?
Kolisuttelee kattilan kansia ja sanoo, ettei ole hirveä nälkä ja sanoo lähtevänsä kylille, ja poikkeavansa grillin kautta.
Mitä teet?
Kommentit (48)
Syön itse samaa ruokaa myös seuraavana päivänä. Ei mun ruokaa ole pakko syödä.
Minä en ole mikään huippukokki. Pari bravuuria, ja siinä se. Mutta kun yritin aikani kokkailla muutakin, puoliso oli aina neuvomassa ja maustamassa tekeleitäni. Nyt meillä kokkaa puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Saa poiketa grillin kautta seuraavanakin päivänä.
Tämä. Voi jatkossakin syödä sitten grillillä, ei tarvi minun tekemän ruoan perässä enää norkoilla.
Teen ruoat vain itselleni, joten se on laittanut itselleen pahat pöperöt. Heittäkööt roskiin tai syökööt grillillä, ei kuulu mulle. Tarvittaessa palkatkoot kokin itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan kumppania. En seurustele lasten kanssa.
Pakotettiinko sinua syömään kotona ruokaa? Olet ottanut saman mallin vanhemmiltasi?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mikään huippukokki. Pari bravuuria, ja siinä se. Mutta kun yritin aikani kokkailla muutakin, puoliso oli aina neuvomassa ja maustamassa tekeleitäni. Nyt meillä kokkaa puoliso.
Oletko varma, ettet ollut vain laiska tai itsekäs? Jospa kuitenkin tekeydyit huonoksi kokiksi, jotta voisit käyttää aikasi muuhun?
Paha ruoka on pahaa ruokaa, ihan sama kuka sen on tehnyt. Käy ap jollain kokkauskurssilla ja lopeta raaka-aineiden pilaaminen.
Antaisin kostoksi vittua naapurin Jarmolle!
Ei se saa syötyä mun tekemiä muutenkaan, kun on semmonen puuroautisti eikä syö kuin ihan muutamaa ruokalajia. Vaikka tykkää niistä kyllä, kun oon kokannut hyvettiä itelleni ja maistattanut. Syödään eri ruokia siis, eikä se mitään, meillä on eri ruokavaliotkin.
Vierailija kirjoitti:
Paha ruoka on pahaa ruokaa, ihan sama kuka sen on tehnyt. Käy ap jollain kokkauskurssilla ja lopeta raaka-aineiden pilaaminen.
Jos itse tykkää, niin miksi mennä kursseille?
Seuraavalla kerralla teen itselleni öky pihvin ja kumppani huolehtii omasta ateriastaan itse.
Sanon, että selvä, jatkossa kokkaan vain itselleni ja mukulalle. Jos on muutenkin yhtä vittumainen niin alan järjestelemään asioita eri osoitteiden suuntaan.
Säästän loput seuraavalle päivälle. Ei ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itse tykkää, niin miksi mennä kursseille?
Ei makkispekkis ole hyvää ruokaa, vaikka siitä kuinka tykkäisit.
Vierailija kirjoitti:
Sanon, että selvä, jatkossa kokkaan vain itselleni ja mukulalle. Jos on muutenkin yhtä vittumainen niin alan järjestelemään asioita eri osoitteiden suuntaan.
Sinusta hän on vittumainen, jos ei tykkää sinun ruoasta? Sinä tässä kuulostat vittumaiselta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta hän on vittumainen, jos ei tykkää sinun ruoasta? Sinä tässä kuulostat vittumaiselta nyt.
No ihan vapaasti saa tehdä itse itselleen ruokaa, mutta jos vain nyrpistellään nenää eikä tehdä yhtään mitään itse asian eteen niin eihän se ole muuta kuin mies- tai naisvauvan käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettet ollut vain laiska tai itsekäs? Jospa kuitenkin tekeydyit huonoksi kokiksi, jotta voisit käyttää aikasi muuhun?
No en ollut. Minusta oli ihan hauska kokkailla. Katselin uusia reseptejä ja tein niiden mukaan. Joskus sovelsin niitä hieman oman makuni mukaiseksi, mutta koskaan ne kokkailut eivät sinällään kelvanneet, van niissä oli AINA jotain parantamisen varaa. Eikä siinä mitään, puoliso pitää ruoanlaitosta, joten nyt hän hoitaa sen puolen kokonaan.
Olisi täysin lapsellista olettaa jokainen pitää samasta.