Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista aluetta Oulussa Heikkilänkangas?

Vierailija
28.02.2007 |

Ja kolmasluokkalaisen täytyy mennä kouluun Maikkulaan tai Madekosken kouluun? Koulumatka molempiin tuntuu pitkältä, onko kuljetusta kaupungin puolesta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme Heikkilänkankaalla 5 ja 3- vuotiaiden lasten kanssa, joten koulu- asiat eivät silloin olleet ajankohtaisia. Asuimme siellä vajaa 2- vuotta. Emme viihtyneet ollenkaan. Alue on kyllä rauhallinen, paljon lapsiperheitä. Mutta mielestäni " liiankin" rauhallinen. Illalla klo 20 jälkeen asuinalue on kammottavan hiljainen, ei liikettä missään. Kaupat kaukana (Maikkulassa).Samoin muut palvelut. Bussi kulkee hyvin, puolen tunnin välein.

Myimme asuntomme ja muutimme lähemmäs keskustaa.

Vierailija
2/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis muista varmasti oliko siloin kyse heikkilänkankaasta. mielestäni liian syrjässä kaikesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan ääni kuuluu mikäli asuu radan vieressä, mutta ei koko Heikkilänkankaalla. Aika syrjässähän se on kyllä kaikesta.... Kaupat, neuvola, terveyskeskus, posti jne. ovat kaukana.

Ja valitettavasti ne ihmiset jotka siellä asuu ovat tietyn tyyppisiä, joiden kanssa en halua asua. Vähän sellainen kyttäysmeininki..... Itse en enää ikinä muuttaisi sinne. Mutta tämä on siis vain minun mielipiteeni.

Vierailija
4/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vilkastuu varmaan. En nyt kuitenkaan tarkoittanut tuota. Olen asununt pitkään Nokelassa, joka on todela rauhallinen alue (paljon mummoja asuu siellä). Mutta vaikka siellä illalla ei ikinä kuulunut ääniä mistään ja oli todella rauhallista, niin ei siellä klo 21 ollut kaikki talot pimeinä. Ja jos ulkona käveli iltaisin, ja vaikkei ketään tullut vastaan, niin jotenkin sen vaistoaa, että niissä taloissa on elämää. Heikkilänkankaalla jos käveli iltaisin niin tuli aavemainen olo ja tuntui että olen ihan yksin koko asuinalueella.

Minulla ehkä jäi huono maku meidän taloyhtiön (rivitalo, paritalo ja luhtitalo samassa taloyhtiössä) ihmisistä. Paljon kolmikymmisiä (kuten me itsekin), mutta ne jaksoivat kitistä kaikesta ja kaikille. Milloin joku oli parkkeerannut auton oman autotallinsa eteen (kun oli käymässä hetken kotona, olisi pitänyt ajaa talliin), milloin naapurin lasten juoksuäänet kuuluivat liikaa (yksikerroksinen talo, jossa kaikki varmaan nukkuivatkin viimeistään klo 23) jne. Ja viereisessä omakotitaloissa oli ihan samanlaista porukkaa....

Mutta kuten sanoin se ei ollut meidän perheen paikka asua. Toiset varmasti tykkäävätkin.

Vierailija
5/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vilkastuu varmaan. En nyt kuitenkaan tarkoittanut tuota. Olen asununt pitkään Nokelassa, joka on todela rauhallinen alue (paljon mummoja asuu siellä). Mutta vaikka siellä illalla ei ikinä kuulunut ääniä mistään ja oli todella rauhallista, niin ei siellä klo 21 ollut kaikki talot pimeinä. Ja jos ulkona käveli iltaisin, ja vaikkei ketään tullut vastaan, niin jotenkin sen vaistoaa, että niissä taloissa on elämää. Heikkilänkankaalla jos käveli iltaisin niin tuli aavemainen olo ja tuntui että olen ihan yksin koko asuinalueella.

Minulla ehkä jäi huono maku meidän taloyhtiön (rivitalo, paritalo ja luhtitalo samassa taloyhtiössä) ihmisistä. Paljon kolmikymmisiä (kuten me itsekin), mutta ne jaksoivat kitistä kaikesta ja kaikille. Milloin joku oli parkkeerannut auton oman autotallinsa eteen (kun oli käymässä hetken kotona, olisi pitänyt ajaa talliin), milloin naapurin lasten juoksuäänet kuuluivat liikaa (yksikerroksinen talo, jossa kaikki varmaan nukkuivatkin viimeistään klo 23) jne. Ja viereisessä omakotitaloissa oli ihan samanlaista porukkaa....

Mutta kuten sanoin se ei ollut meidän perheen paikka asua. Toiset varmasti tykkäävätkin.

Vierailija
6/6 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ev

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme