Tähdet tähdet 2025
Mitä mieltä kattauksesta? On aika mielenkiintoinen. Kiva, kun taas alkaa.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000010946501.html
Katso lähetysajat : Tähdet, tähdet - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1979)
Vierailija kirjoitti:
Tuomarit: Lässyn, lässyn, lässyn lää.
Käsi ylös kuka yllättyi että Töyssy voitti.
Ei kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Nina Tapio on hyvä taustalaulaja, mutta ei riitä karisma solistiksi.
Entäs Taikapeili?
Ärsyttävää että oopperaa aina kehutaan, ei kaikki ole hyvää, kuten Mikon esittämänä. Paljon vielä tarvitsee treeniä.
Mä oon niin pettyny! Chiken olis pitäny voittaa.
No maanantaina alkaa esiintyjien haaliminwn ensi vuodeksi.
Chike oli paras, Fathi viihdyttävin. Onneksi nyt loppui ja ensi vuonna uusiksi
Toivottavasti ensi vuonna valta siirtyy takaisin kotiäänestäjille.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää että oopperaa aina kehutaan, ei kaikki ole hyvää, kuten Mikon esittämänä. Paljon vielä tarvitsee treeniä.
Oli kamalaa kuunneltavaa kenelle vain, joka laulamisesta mitään tietää. Pelkäsin että Mikolta katkeaa verisuoni päästä, kun piti naama punaisena väkisin vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No todellakin riittää!
Nina lienee täystyöllistetty juuri taustalaulajana. Silloin työ tehdään studiossa, mutta kyllä tässä ohjelmassa näkyi, että pärjää myös livenä. Oli kyllä ilo kuunnella oikeaa laulamista.
Olin tyytyväinen lopputulokseen, mutta Nessun Dorma.... Huono valinta tähän kisaan. Kuitenkin riitti porukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Taikapeili?
Siinäkin oli kaksi laulajaa.
Vierailija kirjoitti:
Voitto rakentui koko kauden osaamisesta, ei yksittäisestä esityksestä. Yleisö mitä luultavimmin joka kerta eri, ehkä ei ole haluttu rahankeruuta.
Vierailija kirjoitti:
Chike oli paras, Fathi viihdyttävin. Onneksi nyt loppui ja ensi vuonna uusiksi
Muistan tästä kaudesta Chiken Hiihto-biisin, Niinan Euroviisun ja Emma Salokosken Imurointiesityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kamalaa kuunneltavaa kenelle vain, joka laulamisesta mitään tietää. Pelkäsin että Mikolta katkeaa verisuoni päästä, kun piti naama punaisena väkisin vääntää.
Minä vaihdoin kanavaa, en pystynyt katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin tyytyväinen lopputulokseen, mutta Nessun Dorma.... Huono valinta tähän kisaan. Kuitenkin riitti porukalle.
Jokainen wannabe Pavarotti haluaa vetää Nessun Dorman.
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli kilpailijan mielikappale, siksi Nessun Dorma. Yllätys että niin moni on sen kuullut kyllästymiseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se karaoke-kettuilu tuli ihan aiheesta Tökälle. Eihän tätä nyt voi sillä perusteella voittaa, kuka on mukavin kilpailijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitto rakentui koko kauden osaamisesta, ei yksittäisestä esityksestä. Yleisö mitä luultavimmin joka kerta eri, ehkä ei ole haluttu rahankeruuta.
No tietysti näin mutta paljon painoi vaakakupissa varmasti myös hänen muut esiintymiset ja roolit.
Tulihan se Fathi lavalle! Paras kisaaja tänä vuonna :)