Jaksetaanko täällä vielä fanittaa Trumppia, uhkailee hyökätä toiseen pohjoismaahan.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni vapaassa länsimaassa ihmisellä on oikeus sananvapauteen ja itseilmaisuun. Mutta jos Trumppia fanittaa, niin se ei jostain syystä käy päinsä. Hän ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa.
Yksikään venäläinen ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Sen sijaan suomalaiset ovat haukkuneet loiseksi ja vaikka miksi, koska olen työtön. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Sitä että olet loinen. Mikä tässä on niin vaikeaa?!
Ansaitsit juuri tulla ammutuksi selkään.
Onneksi teitä rysssssssän kätyreitä on Suomessa vain mitätön kourallinen tuollaisia väkivaltafantasioissaan ja kaikkivoipuushaaveissaan sopertelevia luusereita. Luku- ja kirjoitustaidottomia VKK-apukoululaisia. Missään ette ole elämässänne onnistuneet ja kaikki mitä voitte, on soperrella vauvapalstalla ja yhden miehen miekkareissa.
Grönlannin itsenäisyyspyrkimykset ovat tietystikin oiva kasvualusta Venäjän valtapiiriin luisumiselle. Todennäköisesti Venäjä pinnan alla tukee tätä liikehdintää ja masinoi separatistien liikehdintää.
Tämän estäminen on tietysti ainoa hyväksyttävä motiivi Trumpille tässä muuten vastenmielisessä imperialistisessa uhossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkseni vapaassa länsimaassa ihmisellä on oikeus sananvapauteen ja itseilmaisuun. Mutta jos Trumppia fanittaa, niin se ei jostain syystä käy päinsä. Hän ei ole koskaan tehnyt minulle mitään pahaa.
Yksikään venäläinen ei ole tehnyt minulle mitään pahaa. Sen sijaan suomalaiset ovat haukkuneet loiseksi ja vaikka miksi, koska olen työtön. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Onneksi teitä rysssssssän kätyreitä on Suomessa vain mitätön kourallinen tuollaisia väkivaltafantasioissaan ja kaikkivoipuushaaveissaan sopertelevia luusereita. Luku- ja kirjoitustaidottomi
Moi jussi, onko tämä sinun mielestäsi sinun arvolle sopivaa kirjoittelua?
Vierailija kirjoitti:
Nyt se sekoilu sitten alkoi, kuten ennustin. Mitenköhän persut tämän kääntävät Trumpin eduksi, ihan hauska seurata, että millaisia ajatuskulkuja heillä aivot kykenevätkään tuottamaan.
Oma protektonatioanlistinen "isämmaa ja kulttuuri" -ajattelu pätee heillä varmasti nyt Panaman ja Grönlannin (Tanska) kohdalla? Kansallisvatiot ja niiden säilyttäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömyydessä ole mitään pahaa, mutta putinismissa on. SIKSI sinusta ei kukaan oikea ihminen pidä.
Moni pitää minusta, mutta vain persut haukkuvat. Kukaan muu ei. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Persut eivät enää nykyään tykkää rysssssssssistä ja ryssssssssän kätyreistä. Haukkuvat sinua, koska olet sellainen. Sehän tästä on johtopäätös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi teitä rysssssssän kätyreitä on Suomessa vain mitätön kourallinen tuollaisia väkivaltafantasioissaan ja kaikkivoipuushaaveissaan sopertelevia luusereita. Luku- ja kirjoitustaidottomi
Hah, persut eivät ole saaneet miekkareihinsa kuin kourallisen öyhöjä. Ei kai sitä alkoholistit kaikkeen ehdi, kun ryypätäkin pitää.
Rys sän kätyreitä ovat persut, jotka jakavat kansaa maalittamalla ja haukkumalla oman maan kansalaisia. Se siitä isänmaallisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömyydessä ole mitään pahaa, mutta putinismissa on. SIKSI sinusta ei kukaan oikea ihminen pidä.
Moni pitää minusta, mutta vain persut haukkuvat. Kukaan muu ei. Mitä tästä pitäisi ajatella?
Persut eivät enää nykyään tykkää rysssssssssistä ja ryssssssssän kätyreistä.
Totesin vain, että yksikään venäläinen ei ole minua haukkunut, persut ovat, kuten nytkin. Miten tätä pitää tulkita?
Kyllä jaksetaan. Kävin kaupassa ja pakattuani tavarat kassiin oli aika tanssia Trump Dance
https://www.youtube.com/shorts/6R2zw9hX4Tc
Grönlanti ei ole pohjoismaa. Se on Tanskalle kuuluva autonominen alue, joka on osa Pohjois-Amerikkaa. Tanskalaiset eivät edes itse vaikuta vastustavan kovin jyrkästi Trumpin halua ostaa sitä, koska Grönlannin ylläpito maksaa Tanskalle miljardeja vuodessa ja hyöty sen ylläpidosta on aika pieni.
Persut kumartavat koska heillä ei muutakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Jenkit on aina ollu rikollisvaltio, mua lähinnä naurattaa se että te huomaatte sen vasta kun Trump on komennossa, vaikka ne on ottanut haltuunsa meidänkin valtion jo vuosia sitten ilman Trumppia :D
Jep, tappoi miljoonia Irakissa ja aloittanut sotia ympäri maailmaa mutta valtamedia pyrkii sanomaan vaan että pelkästään ilman Trumppia Yhdysvallat olisi ystävällinen maa. Mikä yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi riikka, miksi sitten kopioitte 1:1 käytännön politiikassanne kremliä?
Eikö tuo ole vähän hassua valehdella ihan ilmiselvää puppua?
Noinhan se on aina toiminut.
Taktiikka on tämä:
Ensin uhkaa tappaa. Sitten lyödä. Lopulta kun läppäseekin vain naamaan, uhri kiittelee kovasti armeliaisuudesta miettimättä ettei läppäsykään ole ok.
Ei miekkareissa persuja näy. Eduskunta- ja hallituspuolue.
Laitaoikeistosta miekkareissa on persujen sijaan VK, SKE, sinimusta, kristalli, vapauspuolue jne hörhöä ja öyhöttäjää.
Sitten toisissa eli laitavasemmiston miekkareissa on eloapinoijaa, äntifää, Hamasin terro rismin tukijaa.
Molempien maanpetoksellinen työ sataa Pjuuttinin laariin.
Ja muuten, kyllä jatkuu fanitus. Trump aikoo suojella vapaata maailmaa. MAGA!
Vierailija kirjoitti:
Nyt se sekoilu sitten alkoi, kuten ennustin. Mitenköhän persut tämän kääntävät Trumpin eduksi, ihan hauska seurata, että millaisia ajatuskulkuja heillä aivot kykenevätkään tuottamaan.
Persut ja aivot samassa lauseessa? Äläs nyt.
Eihän ne tee muuta kuin kiukuttelevat ja "servaavat", ei niiltä edes odoteta ajattelemista, saati järkeviä tekoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei miekkareissa persuja näy. Eduskunta- ja hallituspuolue.
Laitaoikeistosta miekkareissa on persujen sijaan VK, SKE, sinimusta, kristalli, vapauspuolue jne hörhöä ja öyhöttäjää.
Sitten toisissa eli laitavasemmiston miekkareissa on eloapinoijaa, äntifää, Hamasin terro rismin tukijaa.
Molempien maanpetoksellinen työ sataa Pjuuttinin laariin.
Mitä nyt persujen kansanedustaja 😁
Vierailija kirjoitti:
Aika kumma näillä isonmaan johtajilla, jos ei saa halvalla jotain. Aloitetaan sota. Eihän se ole oikein, jos muu valtio tienaa.
Esim. Panama kanavallaan, öljyvaltiot öljyllään jne... Jos hintaa nostetaan liikaa hyökätään. Kyllähän tässä maailmanmarkkinoissa isoin sanelee ehdot ja pienet määytään lampaina.
Näinpä. En tiedä syytä miksi luottaisi Yhdysvaltoihin kuitenkaan sen enempää mitä Venäjään. Monet hakevat omia parhaita etujaan maailmassa ja aloittavat molemmat sotia. Kuitenkin Venäjää pidetään silti pahempana mitä Yhdysvaltoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...eivät ENÄÄ nykyään tykkää..." Ovat siis joskus tykänneet? Kerrotko tästä lisää? Tiesin kyllä, että persut tykkäävät Putinista, mutta tämä tunnustus oli yllättävä.