Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella
Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?
Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1736)
Vierailija kirjoitti:
Ilon ja surun (liian) voimakas tunteminen tai hallitsematon purskahtelu ei ole erityisherkkyyttä. Jos ei aikuisenakin osaa etsiä apua omien tunteiden hallintaan vaan muiden ihmisten pitää säädellä käyttäytymistään sinun lähelläsi, olet ainoastaan itsekäs ja lisäksi vähän tyhmä.
Ei ole kyse tunteiden hallitsemattomasta purskahtelusta, sellainenhan on hysteriaa, hysteeristä.
Ilon näyttäminen, kyyneleet kuvaa tunteiden syvyyttä kussakin hetkessä joka on käsillä.
Itku ja nauru ei jää päälle, tunteita pystyy hallitsemaan erityisherkkäkin. Ketkään muut kuin erityisherkät eivät tiedä miten erittyisherkkä tunte ja kun siihen vielä yhdistyy TUNNEHERKKYYS niin se on ihmisessä, kivijalassa eikä sitä voi eikä pidäkään muuttaa
Erityisherkkyys on myös lahja;tuntee ennemmin ja enemmän kuin näkee. Sellaista mitä muut eivät edes huomaa. He ovat tarkkanäköisiä havainnoitsijoita, ja usein huomaavat ensimmäisinä asioita joita muut tajuavat vasta aikojen päästä koska erityisherkillä on taito yhdistellä asioita "lukea" tilanteessa toisia ihmisiä ja se on heille myös rasittavaa, koska aistiärsykkeitä tulee heille kaikesta ympärillään. Siksi tarvitsevat välillä vetäytymistä omiin oloihinsa.
Pitäisikö kaikki latistaa pillerillä hymyttömiksi, hiljaisiksi ettei vaan kukaan häiriytyisi iloisesta naurusta, pirskahtelevasta luonteesta, kyyneleistä. Vain sen vuoksi kun sivusta katsojat eivät enää osaa suhtautua sellaiseen.
Tunteiden tallausta vaativien pitäisi kasvattaa suvaitsevaisuuttaan toisia ihmisiä kohtaan ja miettiä miksi minua ärsyttää tuon ainainen nauru tai tunteiden pirskahtelu. Syy voi löytyäkin siitä joka ei toisen ihmisen tunteiden näkemistä kestä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä minkä vuoksi Tiinaa kiusataan.Hänhän on kaunis,menestyvä,terve,iloinen,normaali jne.Paljon ystäviä ja puoliso,kaunis koti.Eikö ihmiset pääsääntöisesti halua menestyvien ihmisten ystäviksi/tukijoiksi.Ainakin oman elämänkokemukseni perusteella kiusatuiksi ovat tulleet erilaiset, ujot, yksinäiset,köyhät jne.Mm. yksinhuoltajuus oli vuosikymmeniä sitten kiusaamisen aihe työpaikoilla ja naapuristossakin.Onko Tiinan kohdalla kyse kateudesta?Mutta onhan muitakin kauniita, menestyviä naisia joita ihaillaan ja kannustetaan, kiusaamisen sijaan.Esim.Marja Hintikka,Vappu Pimiä,Annastiina Heikkilä ym.
Tiinan kiusaamiselle ei ole yhtään ainutta syytä.
Syy on kiusaajissa itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Tiina voikin olla noin ärsyttävä? Siin ylipäätään, huoh, joku siinä on? Ja tämä Mandimai, raivostuttavan typerä tyttö!
Minun tulkintani on se (olen ihmetellyt miksi moni kokee Tiinan niin vahvasti) on se, että hän on 'tilaa muilta vievä' ihminen.
Tiedätte sen tunteen kun ollaan vaikka porukalla jossain, jotkut ihmiset (HUOM yleensä tiedostamattaan!) paikalle tullessaan vievät ns. 'kaiken hapen' ympäriltään.
Se käytös voi olla vaikka "agressiivista" (mutta ei väkivaltaista!) kaikki muuttuvat jännittyneiksi ja odottavat milloin toinen taas ärähti jostain, tätä oli esim. yhden sukulaiseni läsnäolo perhejuhlissa ym.
Mutta tuon 'tilan' tai 'hapen' voi viedä myös yltiöpositiivinen, joka hypähtelee kaiken keskelle (Ihanaa fantsua, onhan meilläövkaikilla kivaa
Tiina puhuu itsestään tyttönä,eikä suinkaan naisena kuten yleensä keski-ikäinen nainen.
Itsekin ajattelen itseäni tyttönä vaikka olen 60+. Joo, olen myös nainen on paljon hauskempaa ajatella itseään tyttönä..jotenkin kevyempää eikä niin vakavaa.
Jos joku kutsuu minua tytöksi, olen siitä erittäin otettu.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ajattelen itseäni tyttönä vaikka olen 60+. Joo, olen myös nainen on paljon hauskempaa ajatella itseään tyttönä..jotenkin kevyempää eikä niin vakavaa.
Jos joku kutsuu minua tytöksi, olen siitä erittäin otettu.
Kun kutsuin kerran miehiä pojiksi he loukkaantuivat ja muistivat sen pitkään.Ei kyllä ollut tarkoitus väheksyä heitä kuten he sen kokivat.
Tää Tiinan kiusaaminen täällä on kyllä erikoista. Ei täällä kenestäkään näin paljon herjausta ole kuin Tiinasta, se on vaan fakta. Ja myös pelin ulkopuolelta. Muita on voitu hieman arvostelle pelistä mutta Tiinaa ruoditaan sitten ihan joka tavalla.
Pari pointtia; joku totesi että Tiinalla on hämärtynyt miksi hänestä ei juuri pidetä. Olin heidän keikalla hiljattain ja eipä jäänyt epäselväksi ketä yleisö rakasti eniten heidän keikallaan. Se oli Tiinan nimi jota monta tuhatta ihmistä yleisössä huusi läpi keikan, jonotettiin keikan jälkeen hänen luokseen tuntitolkulla halaamaan ja kuvaa ottamaan. Vaihdoin ajatuksia jonkun tosifanin kanssa joka kertoi käyvänsä lähes joka viikonloppu heidän keikoillaan ja hän totesi että näin tapahtuu jokaikinen kerta. Mielenkiintoista
jos joku täällä vauvalla on siis sitä mieltä että Tiinasta ei yleisesti pidetä niin sehän on vaan bullshittiä. No vauvapalstalla ei varmaan pidetä mutta kyllä ne jotka rakastavat ovat siellä keikoilla, ei vauvapalstalla kirjoittelemassa. Mä en itse Tiinaa rakasta eikä mulla ole juuri ollut aiemmin mielipidettä hänestä suuntaan tai toiseen mutta en tätä kiusaamista kyllä mitenkään ymmärrä ja tajusin myös erittäin kirkkaasti siellä keikalla hänen paikkansa yhtyeessä. Samalla näin miten yleisö söi Tiinan kädestä, joten se ainakin itselle tuli todistettua että nämä kaikki puheet hänen turhuudesta tai osaamattomuudesta menee myös siihen bullshit laariin.
Joku totesi myöskin että muihin pelaajiin ei nämä herjaukset kolahtaisi. Mistä sinä tiedät sen varmana? Moni ei näistä asioista uskalla puhua koska se voi olla nöyryyttävää. Tiina on päättänyt uskaltaa puhua siitäkin huolimatta ja nostan kyllä sille asialle hattua. Vaatii rohkeutta ja on aina hyvä asia ettei kiusaamista lakaista maton alle. Mun mielestä tällainen somelynkkaus ja ylipäätään kaikki kiusaaminen on perseestä ja jotenkin on tullut olo että Tiinan nimi tulee jäämään historiaan naisena joka vei asioita eteenpäin. Oikeusjutun voitto osoitus myös siitä.
Paljon olis pointteja vielä jäljellä mutta sanonpahan vaan että täällä ne pahanpuhujat juhannuksena viettävät aikaansa Tiinasta puhumiseen kun Tiina taasen tekee työtänsä ja elää elämäänsä.
Toivon todella ettei Tiina joka vaikuttaa niin sympaattiselta ihmiseltä ei käy ikinä täällä lukemassa näitä kamaluuksia. Toivon että hän keskittyy siihen todelliseen elämään, koska sitähän tämä täällä ei ole. Hirveän myrkyllinen tapa elää elämää on täällä haukkua muita, oli se sitten Tiinaa tai ketä tahansa. Surullista myös jos se on jonkun ilo tässä elämässä.
Rauhaa kaikille ja hyvää juhannusta. Lähtekää ulos ja jättäkää nämä palstaläyhäämiset vähemmälle. Niin itsekin meinaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Tää Tiinan kiusaaminen täällä on kyllä erikoista. Ei täällä kenestäkään näin paljon herjausta ole kuin Tiinasta, se on vaan fakta. Ja myös pelin ulkopuolelta. Muita on voitu hieman arvostelle pelistä mutta Tiinaa ruoditaan sitten ihan joka tavalla.
Pari pointtia; joku totesi että Tiinalla on hämärtynyt miksi hänestä ei juuri pidetä. Olin heidän keikalla hiljattain ja eipä jäänyt epäselväksi ketä yleisö rakasti eniten heidän keikallaan. Se oli Tiinan nimi jota monta tuhatta ihmistä yleisössä huusi läpi keikan, jonotettiin keikan jälkeen hänen luokseen tuntitolkulla halaamaan ja kuvaa ottamaan. Vaihdoin ajatuksia jonkun tosifanin kanssa joka kertoi käyvänsä lähes joka viikonloppu heidän keikoillaan ja hän totesi että näin tapahtuu jokaikinen kerta. Mielenkiintoista
jos joku täällä vauvalla on siis sitä mieltä että Tiinasta ei yleisesti pidetä niin sehän on vaan bullshittiä. No vauvapalstalla ei varmaa
Juu ei...
Jos ois vale ettei hänestä juurikaan pidetä, niin ei kai mitään kiusaamis asiaakaan ois olemassa. En oo kade, en fani. Eikä tää show oo vauvapalstan aiheuttamaa. Kiusaaminen on pa*kaa kyllä. Ja tää ketju myös ku ei liity Petolliset 3 enää...
Vähän niinku hän ois sytyttäny nuotion ja ku se ei palakaan haluamallaan tavalla, eikä ole enää hallinassa, niin siitä syytetään muita. Sammutustyöt vie aikansa. Savu hälvenee aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaukset kesti 9 päivää ei monta viikkoa. Jos jengi ei vielä tajua niin se ainut syy miksi Tiina saa aina kuraa on se sama mikä täällä vauvapalstalla on jyllänny jo pitkään. HEITTERIT, jotka lyttää Tiinaa teki hän niin tai näin niin aina löytyy syy vihata ja tuomita.
YLLÄPITO. Sulkekaa jo tämä keskustelu niinkuin kaikki muutkin jotka lopulta sulkeutuu mitkä liittyy Tiinaan ja tähän samaan ilmiöön. Tää on petolliset keskustelu joka meni jälleen Tiina räntiksi. Myös jengi vois ilmiantaa tätä keskustelua niin lähtis taas yksi maalitus väylä pois. VAUVAPALSTA, et pettänyt taaskaan.
Ilmiöön? Mit vit.. nytkö vasta tää pitäs sulkea, ei esim Amelien haukkumisen aikana, tai Jukan tai Jannen...Kuule kyllä tuola on rumia kommentteja lauottu vaikka ja kenestä ja ei ees tältä kaudelta, hy
No niimpä, tai ei ainakaan nosta ainakaan mitään äläkkää.. tosi rumasti on kyl sorsittu vaikka ja ketä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon Tiinasta jålleen juttua. Heitterit kiuhuu myrkyissään 😂
No nii-in.. hän kun oli niin hyvä strategioimaan ja eteni kylmän viileästi voittoon!
Aidon oloinen artisti, maamme ykkös nais solisteja, eikä päivääkään yli 45 vuotiaan näkönen! Tämä on ainoa totuus. Aamen.
Kyllä tämä on ainoa totuus ja jos joku kehtaa muuta väittää, niin pääsee screenshottina päivityksiinsä.
Joku toivoi jotain taviskautta. Mitenhän tavikset mahtaisivat kestää järjettömän arvostelun, nimittelyn, tyhmyykset, solvaamisen joita jotkut kirjoittavat julkkiksistakin. Ei mahtaisi olla kaikille kovin kiva juttu. Kausia saisi tulla niin julkkis- kuin tavis-versioita, mutta kaikki tällaiset mielipidesivustot pitäisi lopettaa.
Kiusaamisasia on olemassa koska maassamme on niin paljon pahoinvoivia ihmisiä. Ja Tiina on helppo uhri koska ei mene boxiin vaan on isommin kaikkea. Mäkin olen nähnyt miten Tiinaa rakastetaan. Kyllä se viha on nimenomaan keskustelupalstojen ja naamattomien huutelua, täällä tapahtuvaa, ei oikeassa elämässä. Ei se kerro mitään siitä mitä on todellisuus. Uskon myös että Tiinan sekä bändin nousukiito jatkuu vaan ja toivon että Tiina jatkaa sitä matkaa just omalla tyylillään muuttamatta mitään.
Katselin nyt tämän sarjan sen jälkeen, kun olin katsonut brittien 2 kautta
Suomen petollisissa oli aivan liian vähän toimintaa ja tehtäviä ja aivan liikaa pelaajien keskinäistä sössötystä ja jankutusta. Ei se ollut viihdyttävää. Julkkisbimbot hölpöttämässä narisevilla äänillään loputtomiin ja räpsyttelemässä tekoripsiään.
Ja miksei Mandi-Maille annettu sitä tikaria tosiaan? Silloin lopussa olisi ollut mahdollisuuksia uskollisten voittoon. Se viimeinen äänestys jossa uskolliset poistettiin oli täysin turha. Ei jäljellä ollut mitään jännitystä. Se viimeinen petollisten äänestys että kuka saa hopean oli muka lopullinen twisti, voi hohhoijaa sentään.
Olen myös tavannut Tiinan ja voin sanoa että hänen ympärillään on paljon rakkautta ja hyvää energiaa - hän antaa sitä ja hänelle annetaan. Millään muulla asialla ei ole merkitystä.
Luuletteks pällit, että näyttelijätkin on samanlaisia kuin roolihahmonsa?
Vierailija kirjoitti:
Kolmas kausi oli hyvä. Petolliset ansaitsivat voittonsa.
Paras kausi ja kaikki 3 lopun petollista mahtavia, hyvä et Janne teilas sen salkkaritähden heti kättelyssä. Muutenkin Janne paras.
Vierailija kirjoitti:
Suomen petollisissa oli aivan liian vähän toimintaa ja tehtäviä ja aivan liikaa pelaajien keskinäistä sössötystä ja jankutusta. Ei se ollut viihdyttävää. Julkkisbimbot hölpöttämässä narisevilla äänillään loputtomiin ja räpsyttelemässä tekoripsiään.
Ja miksei Mandi-Maille annettu sitä tikaria tosiaan? Silloin lopussa olisi ollut mahdollisuuksia uskollisten voittoon. Se viimeinen äänestys jossa uskolliset poistettiin oli täysin turha. Ei jäljellä ollut mitään jännitystä. Se viimeinen petollisten äänestys että kuka saa hopean oli muka lopullinen twisti, voi hohhoijaa sentään.
Niinkuin tuolla aiemmin jo kerrottiin, missään muun maaan petollisissa ei ole onnistunut kolme alkuperäistä petollista pääsemään loppuunasti, joten saavutus joka jäi historiaan. Harvinainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin tuolla aiemmin jo kerrottiin, missään muun maaan petollisissa ei ole onnistunut kolme alkuperäistä petollista pääsemään loppuunasti, joten saavutus joka jäi historiaan. Ha
Syystä että uskolliset oli tällä kertaa niin kehnoja.
Vierailija kirjoitti:
Joku toivoi jotain taviskautta. Mitenhän tavikset mahtaisivat kestää järjettömän arvostelun, nimittelyn, tyhmyykset, solvaamisen joita jotkut kirjoittavat julkkiksistakin. Ei mahtaisi olla kaikille kovin kiva juttu. Kausia saisi tulla niin julkkis- kuin tavis-versioita, mutta kaikki tällaiset mielipidesivustot pitäisi lopettaa.
Näissä kommentointisivuistoissa on se hyvä puoli, että näitä voi myös olla lukematta. Näin sarjan katsojana tykkään käydä muiden kommentteja lukemassa ja kommentoimassa, mutta jos itse osallistuisin Petollisiin tai muuhun realityyn, pysyttelisin taatusti pois kaikilta tällaisilta palstoilta.
Niin eikö oo erikoista että muut ei korviaan hetkauta kaiken maailman kommenteille... jatkavat eteenpäin, ku niillä ei osu ja uppoo kritiikki. Funny because its true