Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petolliset kausi 3 Official - keväällä 2025 Nelosella

Vierailija
08.01.2025 |

Osallistujia ja tarkempaa aloitusajankohtaa ei ole vielä julkistettu. Ketä toivotte tai veikkaatte osallistujiksi?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Petolliset - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1736)

Vierailija
421/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaiden formaateissa sitä tapahtuu paljon, tässä suomalaisessa vähemmän.

Vierailija
422/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä Jannesta enkä Tiinasta yhtään. 

Ilman Jannea olisi huomattavasti tylsempää, Janne on tämän kauden suola.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka karkotetaan pyöreässä pöydässä Ruutu+ jaksossa? 

Ei näytetty. Jää ens jaksoon. 

Olipa aika jännä ratkaisu, että pyöreän pöydän äänestys jätettiin tässä jaksossa kesken, ratkaisua saa odottaa seuraavaan viikkoon. 

Ihan luonnollinen ratkaisu, kun ketään ei murhattu tällä kertaa. Aina murhat jätetään seuraavaan jaksoon. Nyt oli erikoistapaus ja äänestys jätettiin seuraavaan jaksoon kuten murha yleensä. 

Vierailija
424/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka karkotetaan pyöreässä pöydässä Ruutu+ jaksossa? 

Ei näytetty. Jää ens jaksoon. 

Olipa aika jännä ratkaisu, että pyöreän pöydän äänestys jätettiin tässä jaksossa kesken, ratkaisua saa odottaa seuraavaan viikkoon. 

Ihan luonnollinen ratkaisu, kun ketään ei murhattu tällä kertaa. Aina murhat jätetään seuraavaan jaksoon. Nyt oli erikoistapaus ja äänestys jätettiin seuraavaan jaksoon kuten murha yleensä. 

Ehkä näin, jännää kuitenkin kun äänestyksessä oli niin paljon hajontaa, että nyt ei yhtään tiedä kuka se on joka putoaa..

Vierailija
425/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina voi voi , liikaa näyttelee höpöttää, paljastuu pian, teko itkua , typerää ???

Vierailija
426/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, etten pystyisi luottamaan yhtään. Manipulointi ja tekoitku tuntuvat tulevan häneltä vähän liiankin helposti.

Vierailija
427/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tulee vielä uusi kausi, niin keitä tässä pitäisi olla kilpailemassa? Ketkä olisivat riittävän räväköitä kilpailioita?

Vierailija
428/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi. 

On. Sekava eikä jotenkaan oo edes jännittävä niin kuin aiemmilla kausilla. 

Mun mielestä taas on tosi miellyttävää katsoa tätä kautta, koska, harvinaista kyllä, tällä kaudella ei yksikään osallistuja ärsytä minua. Aiemmilla kausilla on joutunut koko ajan jännittämään ja toivomaan, ettei ikävä tyyppi voita. Tätä kautta on helpottavaa seurata. Kenenkään voitto ei tuntuisi pahalta. Mahtavaa, että nyt on vain mukavia ihmisiä mukana. Ei tarvi stressata 😅 Ja minulle ainakin lopputulos on täysin mysteeri, eli jännittävää riittää kyllä joka jaksossa. 

Vierailija
429/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tulee vielä uusi kausi, niin keitä tässä pitäisi olla kilpailemassa? Ketkä olisivat riittävän räväköitä kilpailioita?

Andy, Tauski, Stefu Therman, Sofia ja Martina, Immu, Tuksu

Vierailija
430/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi. 

Mun mielestä taas on tosi miellyttävää katsoa tätä kautta, koska, harvinaista kyllä, tällä kaudella ei yksikään osallistuja ärsytä minua. Aiemmilla kausilla on joutunut koko ajan jännittämään ja toivomaan, ettei ikävä tyyppi voita. Tätä kautta on helpottavaa seurata. Kenenkään voitto ei tuntuisi pahalta. Mahtavaa, että nyt on vain mukavia ihmisiä mukana. Ei tarvi stressata 😅 Ja minulle ainakin lopputulos on täysin mysteeri, eli jännittävää riittää kyllä joka jaksossa. 

Olen samaa mieltä kilpailijoista, yksikään ei ärsytä kunnolla. Mutta jotain repaleista ja hajanaista tässä nyt on. 

Vierailija
431/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi. 

Huonoin kausi tähän mennessä, no montaa kautta ei tietty oo. Jotenkin pliisuja tyyppejä, Marko tippu ihan tapettia mulle, tämä höpsö laulaja satu tai sanna, tapettia. Homppeli Sauli kaunis ja ihana varmaan mutta ei temperamenttia. Tonne pitää saada jengiä joilla on jotain luonnetta eikä vaan peesaajia. 

1. ja 2. kausilla oli montakin kilpailijaa joilla oli sitä luonnetta eivätkä olleet peesaajia, mutta juuri heitähän täällä palstalla haukuttiin eniten viikosta toiseen.  

Vierailija
432/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei siis tipu seuraavan jakson aamuna?

Vierailija
433/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

Eikö kumpikaan (Sauli eikä Aleksanteri) kuullut Jannen suusta päästämää sammakkoa, kun hän lipsautti "me ollaan murhattu joka yö.." ja yritti sitä vielä paikkailla sanoilla "me ollaan karkotettu ja meit ollaan murhattu..." tjsp. Yleensähän tuollaiseen ollaan tartuttu heti ;) Pelkäsin, että Aleksanteri tai Sauli olisi nostanut tuon pyöreässä pöydässä esille, mutta ilmeisesti eivät olleet edes huomanneet..?

Uskomatonta, ettei taaskaan pyöreässä pöydässä Janne (vaikka oli paljon äänessä) ole saanut yhtäkään ääntä jakson loppuun mennessä. Tosin vielä jäi Saaran 2 ääntä ja Mandin ääni näyttämättä.

Nuo Jannen kamerahaastattelut alkaa olla jo sellaisia, että mietin milloin katsojia alkaa Jannen itsevarmuus ärsyttää :D Minua ei ainakaan vielä, Janne on edelleen viihdyttävä. Pakko myös nostaa hattua rohkeudesta ja siitä, että ilmeisesti Jannella on valtavasti karismaa ja auktoriteettiä, koska muiden luottamus häneen on niin suurta.

Aleksanteri on vaarallisen tarkkanäköinen ja Janne varmaan toivoisi pääsevänsä hänestä pian eroon.

Vierailija
434/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tippuuko Marko?

Vierailija
435/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei siis tipu seuraavan jakson aamuna?

Seuraavan plussajakson alussa tullaan jatkamaan pyöreän pöydän ääntenlaskentaa ja joku karkotetaan. Seuraavana yönä ei tapahdu murhaa, eli seuraavana aamuna ei tipu kukaan.

Saivat siis valita aiemmin menevätkö pyöreään pöytään (jos onnistuvat karkottanaan petollisen, tienaavat yhden harkon) vai murhataanko joku yöllä. Jos yksikin olisi halunnut skipata pyöreän pöydän, olisi tullut pelkkä murhayö. Edes kilvelliset eivät halunneet skipata pöytää.

Vierailija
436/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Andy, Tauski, Stefu Therman, Sofia ja Martina, Immu, Tuksu

Tuo jengi kun olisi mukana, niin ei pystyisi katsomaan jaksoakaan.

Vierailija
437/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina vaikuttaa sellaiselta ihmiseltä, etten pystyisi luottamaan yhtään. Manipulointi ja tekoitku tuntuvat tulevan häneltä vähän liiankin helposti.

Todella tutun oloinen hahmo, en myöskään luottaisi. Jos tekoitku ei toimi alkaa syyttely ja hyökkäykset.

Vierailija
438/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huono kausi. 

Huonoin kausi tähän mennessä, no montaa kautta ei tietty oo. Jotenkin pliisuja tyyppejä, Marko tippu ihan tapettia mulle, tämä höpsö laulaja satu tai sanna, tapettia. Homppeli Sauli kaunis ja ihana varmaan mutta ei temperamenttia. Tonne pitää saada jengiä joilla on jotain luonnetta eikä vaan peesaajia. 

1. ja 2. kausilla oli montakin kilpailijaa joilla oli sitä luonnetta eivätkä olleet peesaajia, mutta juuri heitähän täällä palstalla haukuttiin eniten viikosta toiseen.  

Näin on, ne räväkät joilla on luonnetta, on just niitä jotka tuppaa ärsyttämään ja joita täällä palstalla sitten haukutaan.

Vierailija
439/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler

.

.

Katsoin Petollisten paljastusklipin.

Eikös Marko päätetty listiä siksi, että häntä ei epäillyt kukaan ja ajateltiin, että lähes varmana uskollisena pidetty tyyppi olisi vaarallinen, koska häntä ei tulla karkottamaan? (Sama syy kuin Ernalla.) Marko oli itse taas sitä mieltä, että hän oli päässyt petollisten jäljille ja siksi poistettiin. (Samoin ajatteli Erna.)

Vierailija
440/1736 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lempparit on Harri, Sauli ja Janne. Inhokkeja ei ole täälläkään.