Miksi kaikki hedelmät ovat nykyään ihan hirveitä!?
En muista milloin olisin syönyt hyvää klementtiiniä tai kiiviä!? Kaikki on kovia ja mauttomia. Yök!
Kommentit (62)
Arvaan että olet S-mafian asiakas?
Vierailija kirjoitti:
Avokadoista puhumattakaan, kovia kuin kivet, eivätkä pehmene vaan kuivuvat pois.
Nekin kyllä. Ihan kaikki hedelmät! Suomalaiset pikkupäärynät oli sentään ihan hyviä. Ennemmin ostaa karkkia.
Olen huomannut saman. Ennen niin makeat ja hyvät Bruño-kementiinitkin olleet tänä talvena mauttomia ja vähän happamia ja niissä paksut lohkojen kuoret. Viinirypäleet happamia ja paksukuorisia. Banaanit vaaleita, melkein valkoisia, ja kuivia. Maksavat maltaita ja roskiin menee 😖
Vierailija kirjoitti:
Ei ole K-mafialla sen parempaa - päin vastoin. Eikä Lidlissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Ennen niin makeat ja hyvät Bruño-kementiinitkin olleet tänä talvena mauttomia ja vähän happamia ja niissä paksut lohkojen kuoret. Viinirypäleet happamia ja paksukuorisia. Banaanit vaaleita, melkein valkoisia, ja kuivia. Maksavat maltaita ja roskiin menee 😖
Juuri nämä! Ap
Minä ostin appelsiineja ja olivat ihanan makeita ja mehukkaita. Samoin jouluksi klementiinit.
Just lidlin avokadot verkkopusseissa on aivan syömäkelvottomia.
Hedelmien ja vihannesten laatu on aivan surkea nykyään, joko huonon makuisia, valmiiksi mätiä tai täynnä merkillisiä mustia pilkkuja... terveys on monella vaarassa joka ei syö mieluummin mm. kanaa ja lihaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hyvät avokadot. Ja halvat.
Vierailija kirjoitti:
Minä ostin appelsiineja ja olivat ihanan makeita ja mehukkaita. Samoin jouluksi klementiinit.
Hyviä klementiinejä en ole piiiitkään aikaan syönyt. Kaikki kuivia ja mauttomia. Appelsiineja en syö. Ap
Tämä on hyvä syy nostaa hedelmien hintaa että saamme parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä on hyvät avokadot. Ja halvat.
Ei ole mun ostoskärryyn kyllä osunut :D
Just ostin Lidlistä ihania, keltaisia kiivejä. Samaten kypsiä hass-avokadoja. Klementiineistä en tykkää.
Just rouskutan kotimaista omenaa, joka on tosi hyvää.
Just aamulla söin kiiviä kun olen yrittänyt lisätä kasviksia ja hedelmiä..en yleensä ikinä syö hedelmiä. Mä taas ihmettelin että onpa niin makoisaa ja hyvää, suorastaan täyteläistä. Olin sekoittanut rahkaan.
Pari päivää sitten söin rahassa banaanin ja minusta oli niin överi makeaa että ihmettelin miten porukka voi syödä sekoittamatta rahkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidlissä nimenomaan on. Sinne kun hankitaan kauden hedelmiä. Ei siellä ole kesät talvet samat nahistuneet nektariinit.
No kiivit, avokadot ja päärynät on usein raakoja, joten niiden pitää antaa kypsyä
Vierailija kirjoitti:
Just lidlin avokadot verkkopusseissa on aivan syömäkelvottomia.
Ne on raakoja. Anna kypsyä
Vierailija kirjoitti:
Avokadoista puhumattakaan, kovia kuin kivet, eivätkä pehmene vaan kuivuvat pois.
Avokadot täytyy ostaa kalliilla hinnalla valmiiksi syöntikypsinä. Silloin ovat hyviä. Verkkopussissa oleviin ei kannata tuhlata rahojaan. Sama koskee oikeastaan kaikkia hedelmiä. Mutta esim. kiivejä ei juuri ole irtomyynnissä enää.