Suorat sanat tiskiin
Tinder ei kiinnosta ja en jaksa deiteillä käydä kun panettaa niin panettaa. 40+ naiset, te jotka tiedätte mitä haluatte ja milloin. Oisko täällä ketään semmosia?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Etsit oikean ikäistä. Kyllä 40+ naiset osaa kertoa omalle kumppanille milloin panettaa, mutta 30+ ei puhu mitään vaan hoitelee halunsa omatoimisesti
Voi surkeus, sulla on kyllä nyt paha mieli tästä asiasta kun joka ketju pitää tunkea täyteen tätä. Muista että me kaikki 30+ ei olla samanlaisia kuin sun puolisosi 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsit oikean ikäistä. Kyllä 40+ naiset osaa kertoa omalle kumppanille milloin panettaa, mutta 30+ ei puhu mitään vaan hoitelee halunsa omatoimisesti
Voi surkeus, sulla on kyllä nyt paha mieli tästä asiasta kun joka ketju pitää tunkea täyteen tätä. Muista että me kaikki 30+ ei olla samanlaisia kuin sun puolisosi 😘
No monista kokemuksista sanoen niin suurin osa teistä on.
Vähänkin kun yrittää ehdottaa seksiä, niin johan ollaan melkein syytettä tekemässä.
Esitelkää te 30 vaan niitä perseitä siellä IG tarinoissa niin silläaikaan muut antaa vetää viikseen eikä kysele mitään muuta että Nautitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No monista kokemuksista sanoen niin suurin osa teistä on.
Vähänkin kun yrittää ehdottaa seksiä, niin johan ollaan melkein syytettä tekemässä.
Esitelkää te 30 vaan niitä perseitä siellä IG tarinoissa niin silläaikaan muut antaa vetää viikseen eikä kysele mitään muuta että Nautitko?
En vaivaudu tähän sanomaan enempää kuin että otan osaa jos sulle ei oo näissä arpajaisissa käynyt paremmin.
Terv. 30+ jolle ei tulisi ikinä mieleenkään esitellä persettään ig storyissa 😄
Minulla ap ihan sama kuin sinulla, haluasin kokeilla myös molemin puolin rimjobin, harmi että taidan olla makuusi liian nuori.
N.22v
Panettaa tosi paljon. Ikää on 35v. Kotoisin ylämyllyltä.
Kyllähän sitä aina voi kokeilla, onhan nuorempia jotka ovat aikuisempia, miten saataisiin yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla ap ihan sama kuin sinulla, haluasin kokeilla myös molemin puolin rimjobin, harmi että taidan olla makuusi liian nuori.
N.22v
edellinen kirjoitus oli siis tähän, mites saataisiin yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.22v
Tule huomenna klo 16 Stockmannin kellon alle pylly paljaana. Minut tunnistat neilikasta napinlävessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.22v
Asun hki, mutta mulla on auto voin tulla max 250km helsingistä, mutta ekaks pitää nähdä julkisella paikalla, että näen uskallanko tulla sun luo.
N.22v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N.22v
Asun hki, mutta mulla on auto voin tulla max 250km helsingistä, mutta ekaks pitää nähdä julkisella paikalla, että näen uskallanko tulla sun luo.
N.22v
Tästä saat mut kiinni niin voidaan jutella noneother152@gmail.com