Lumenen shampoo
Kellään kokemuksia näistä Lumenen valo shampoista? Aika kalliita ovat.
Meneekö rahat hukkaan vai onko hintansa arvoisia?
kovasti hehkutetaan, mutta usein kun olen jotain hypetettyä ostanut niin olen pettynyt pahemman kerran
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkää lättänästä tukasta, niin osta. Ei sopinut ainakaan minun hiukseen, joka värjäämätön ja hyväkuntoinen. Eka pesu tuntui lupaavalta,mutta seuraavista litistyi ja vähän lähmääntyi.
No niin .. omakin hius värjäämätön :D ja ei sovi lättänäksi jättävät shampoot. Tuuheutta ja puhdasta kaipaan! Harvassa on hyvät shampoot.
Kalliita?
Paras shampoo löytyy merkiltä Mjuuk.
Vierailija kirjoitti:
Kalliita?
On kalliita jos eivät olekaan hyviä!
Ostin mjuukin hypetetyn volume moussen ja ei toiminut minulla. Hiukset näytti jopa vähän likaiselta sen jälkeen vaikka moni muuta väitti. Shampoota en ole testannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliita?
Ostin mjuukin hypetetyn volume moussen ja ei toiminut minulla. Hiukset näytti jopa vähän likaiselta sen jälkeen vaikka moni muuta väitti. Shampoota en ole testannut.
Peset hiukset shampoolla vain yhden kerran? Ja föönasitko tuon vaahdon jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliita?
Peset hiukset shampoolla vain yhden kerran? Ja föönasitko tuon vaahdon jälkeen?
Pesen kaksi kertaa ja föönasin, mutta kai tuokin vaatii jo valmiiksi paksun tukan että näyttäisi hyvältä
Jos tykkää lättänästä tukasta, niin osta. Ei sopinut ainakaan minun hiukseen, joka värjäämätön ja hyväkuntoinen. Eka pesu tuntui lupaavalta,mutta seuraavista litistyi ja vähän lähmääntyi.