Ympärileikkaus.
Onko suomalaisilla ympärileikkaus yleistä onko tullut nähtyy sellasia missään? Itse en ole nähnyt kellään leikattua . Huomaakohan sen sitten jos jollakin leikattu edes silmällä.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Piukka esinahkaisilta leikataan nahka, kun ei ole toimiva peli.
Ja sitten nämä uskon miehet, kuten juutalaiset.
Mietikää naiset millainen se teidän kolonne on, justot ja muut krämmäleet vs kulli, joka on huomattavasti helpompi pitää puhtaana
Tai sit vaan käyt suihkussa useammin kun lauantaisin.
Meikäläisen kullia ei ole ympärileikattu vaan esinahka on avattu koska esinahka lepoasennossa peitti virtsaputken suun että kama ei virrannut vapaasti vaan tursui poimujen välistä.
Pelittää hyvin, lepoasennossa terska piilossa mutta kun alkaa toiminta niin kulli vetää "liikkuvat taakse" eli esinahka jää terskan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Meikäläisen kullia ei ole ympärileikattu vaan esinahka on avattu koska esinahka lepoasennossa peitti virtsaputken suun että kama ei virrannut vapaasti vaan tursui poimujen välistä.
Pelittää hyvin, lepoasennossa terska piilossa mutta kun alkaa toiminta niin kulli vetää "liikkuvat taakse" eli esinahka jää terskan taakse.
Mikä tuon operaation nimi on? Minkälainen viilto tuossa tehdään ja kauan kesti parantua?
Meikäläisellä otti kulli armeijaiässä vielä sellaisen kasvuloikan ja esinahka puolestaan ei. Jossain vaiheessa esari alkoi siis rullautua terskan taakse levossakin ja vaikka sitä yritti vetää terskan päälle niin aina sama homma, taakse vain. Olin hormoonimyrskyssa kohtuullisen hämmentynyt ja kävin jopa noloissani näyttämässä vehettä armeijan lääkärille. Hän totesi että ei tuolla voi mitään tehdä, mutta suhtaudu asiaan positiivisesti - sinulle ei ainakaan ole tiukka esinahka ja tulet tottumaan siihen kyllä. Oli muuten todella ärsyttävä asia, kunnes terska tottui housujen jatkuvaan kosketukseen. Nyt on oltu terska paljaana 30 vuotta ja olen tyytyväinen ja vaimokin pitää. Hänellä on kokemusta myös leikatuista ja totesi aikoinaan että minua on mukava ottaa suihin kun varressa on juuri sen verran löysää että kullia voi ilman voitelua runkata samalla. Leikattu oli kuulemma sellainen kuin ois hiottua puukeppiä imenyt.
Operaatio kutsuttiin "dorsaali" eli viilto esinahkaan terskan keskikohdalle kullin pituussuuntaan, jonka jälkeen esinaahan haavan molemmat vastakkaiset reunat ommeltiin kiinni (sähköpiiskan maadoituslätkä oli lonkassa). Kyselin montako tikkiä laittoi niin vastaus oli "noin kymmenen". Esinahkaa ei lyhennetty eikä sitä ommeltu kiinni terskan reunaan. Lääkäri kertoi varmistaneen että esinahka toimenpiteen jälkeen liikkui sujuvasti terskan yli mennen tullen. Muistaakseni oli 2 kk "rauhoitusaika" operaation jälkeen.
Kyllä sen huomaa jos on leikattu ps käy katsomassa alastonsuomi nim Vanhus
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ympärileikattu poikaystävä. En voisi enää ikinä edes kuvitella ottaa suuhuni jotakin lerpattavaa, sissijuustoista esinahkaa joka roikkuu terskan päällä kuin vanhan velhon ryppyinen huppu.
Seksikäs, puhdas, ihana kulli, joka löysänäkin näyttää valmiilta- niinkuin odottavalta. Sitä on vaikea selittää, ellei ole ennen kohdannut tällaista makupalaa.
n44
Onko se kulli musta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ympärileikattu poikaystävä. En voisi enää ikinä edes kuvitella ottaa suuhuni jotakin lerpattavaa, sissijuustoista esinahkaa joka roikkuu terskan päällä kuin vanhan velhon ryppyinen huppu.
Seksikäs, puhdas, ihana kulli, joka löysänäkin näyttää valmiilta- niinkuin odottavalta. Sitä on vaikea selittää, ellei ole ennen kohdannut tällaista makupalaa.
n44
Onko se kulli musta?
Tietysti
Täällä on taas sellaisia asiantuntijoita, että oksat pois. Mulla murrosiässä leikattu kulli, enkä tunnista yhtään noista väittämistä! Mutta luulohan onkin paras tieto! Ja korostan vielä, että uskonnon varjolla tehdyt silpomiset eivät todellakaan ole mitään leikkauksia.
Piukka esinahkaisilta leikataan nahka, kun ei ole toimiva peli.
Ja sitten nämä uskon miehet, kuten juutalaiset.
Mietikää naiset millainen se teidän kolonne on, justot ja muut krämmäleet vs kulli, joka on huomattavasti helpompi pitää puhtaana