Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärileikkaus.

Vierailija
07.01.2025 |

Onko suomalaisilla ympärileikkaus yleistä onko tullut nähtyy sellasia missään?  Itse en ole nähnyt kellään leikattua . Huomaakohan sen sitten jos jollakin leikattu edes silmällä.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://ibb.co/yQgQGw8  

itsellä leikattiin kun oli phimosis,  herkkyyttä meni paljon pois

Vierailija
22/52 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://postimg.cc/HVPv6LYv

itsellä meni tuntoa pois paljon, muuten ok

Vierailija
24/52 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä helvetin poikkiviiva? :lle vastaus. Poikkiviivalla en tarkoita mitään puolen sentin miinusmerkkiä tms. Vaan että ympärileikkauksesta yleensä jää näkyviin leikkauslinja, joka näyttää peniksen varren ympäri kiertävältä viivalta. Eihän se mitenkään kirkkaana loista, mutta läheltä katsottuna tehokkaassa valaistuksessa sen näkee. 

Minulla on lääkärin tekemä ympärileikkaus ja ei siinä kyllä mitään poikkiviivaa ole koskaan ollut! Rabbien ja muiden puoskareiden jälkiä en ole tutkinut, kun minua kiinnostaa enemmän naisten jalkovälit!

No varmasti on arpi jos leikattu!  

Vierailija
25/52 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ympärileikattu poikaystävä. En voisi enää ikinä edes kuvitella ottaa suuhuni jotakin lerpattavaa, sissijuustoista esinahkaa joka roikkuu terskan päällä kuin vanhan velhon ryppyinen huppu.

Seksikäs, puhdas, ihana kulli, joka löysänäkin näyttää valmiilta- niinkuin odottavalta. Sitä on vaikea selittää, ellei ole ennen kohdannut tällaista makupalaa.

n44

En tiedä teistä, mutta mulla on kotona suihku jota käytän päivittäin. Aina puhdas.

Vierailija
26/52 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla näkyy leikkausraja t m56v leikattu 2v sitten 

Vierailija
27/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ympärileikattu poikaystävä. En voisi enää ikinä edes kuvitella ottaa suuhuni jotakin lerpattavaa, sissijuustoista esinahkaa joka roikkuu terskan päällä kuin vanhan velhon ryppyinen huppu.

Seksikäs, puhdas, ihana kulli, joka löysänäkin näyttää valmiilta- niinkuin odottavalta. Sitä on vaikea selittää, ellei ole ennen kohdannut tällaista makupalaa.

n44

En tiedä teistä, mutta mulla on kotona suihku jota käytän päivittäin. Aina puhdas.

Mites vaikka kahden viikon kertausharjoituksissa metsässä? Aivan. Kyllä leikattu on puhtaampi.

Vierailija
28/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikatussa on sellainen ihana paksu nuppi

-tyttis

Vierailija
29/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n44

Mites vaikka kahden viikon kertausharjoituksissa metsässä? Aivan. Kyllä leikattu on puhtaampi.

Mjoo muutama tunti housuissa eikä se enää sieltä esinahan alta mikään puhdas todellakaan ole! Ja jos on sattunut käymään vaikka kusella ni hyi helvetti, jos ei ole kunnon vesipesua tehty. :DDD

Vierailija
30/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et huomaa!

No sokea olet jos näet ympärileikatun ilman esinahkaa uimahallinreisulla etkä huomaa onko vai ei esinahka.

Vierailija
31/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n44

Mjoo muutama tunti housuissa eikä se enää sieltä esinahan alta mikään puhdas todellakaan ole! Ja jos on sattunut käymään vaikka kusella ni hyi helvett

Biologian tuntemus ei näytä olevan kovin vanha.  Miksiköhän kullissa on esinahka?  Se on sitä varten, että se suojaa kullia ja ettei sinne mene paskaa.  Ihme elvistelyä taas leikatusta kulleista. Jos on seisoo vielä isona ja kovana, niin paljassa kullissa ole sen enempää esaria näkyvissä kuin leikatuillakaan, eli ei yhtään. Arpi vain puuttuu. 

Vierailija
32/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leikatun varmasti tajuaa leikatuksi ellei ole aivan ulkona asioista. Ja valitettavasti ei taida olla täällä kovin yleistä. 

Vierailija
33/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen leikkauttanut kullin pelkästään ulkonäön takia enkä mistään hinnasta palaisi takaisin rumaan, roikkuvaan esinahkatuppimunaan. 

Vierailija
34/52 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen leikkauttanut kullin pelkästään ulkonäön takia enkä mistään hinnasta palaisi takaisin rumaan, roikkuvaan esinahkatuppimunaan. 

Jos sinulla oli norsunkärsä, niin ei tarkoita että kaikilla on eikä varsinkaan heillä joilla on iso k-yrpä.

Vierailija
35/52 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaas norsunkärsä kumpaan tartutaan, jos laitamme vastakkain :D

Vierailija
36/52 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esinahka on tosi kiva elin. 

Vierailija
37/52 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen norsunkärsän ihan millon vaan. Ois ihana semmonen kunnolla nahkanen muna jota saa kaksin käsin vatkata. Ei oo koskaan sattunu kohdalle leikattua mutta olis se kyllä vähän ehkä pettymys. 

Vierailija
38/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän että suomi ukkoja ei ole kunnolla ympärileikattu tehty vaan kepeempi versio niille.

Vierailija
39/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä joskus näkyy. Ei niin harvinaista että tarvitsisi ihmetellä. Mutta suht harvinaista onneksi. 

Vierailija
40/52 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kokemusta kolmesta ympärileikatusta, kaikki suomalaisia. Tuo määrä otanta noin 40 miehestä. Allekirjoitan kokemukset puhtaudesta ja kiihottavasta ulkonäöstä. Suikkarit kans kivempi antaa ympärileikatulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä