Luovuin mikroaaltouunista
20v ja risat sitten.
Olen tyytyväinen.
Entä sinä?
Kommentit (19)
Hyvä, että olet johonkin asiaan elämässäsi tyytyväinen!
Mikäs siinä, jos on aikaa istua hellan ääressä eikä keksi parempaa tekemistä elämälleen.
Minä päinvastoin olen opetellut paremmaksi ja paremmaksi mikrokokiksi. Osaan laittaa mikrossa jo sämpylöitä ja sipsejä ja vaikka mitä muutakin. Siellä säilyvät ravintoaineet ja sähkönkulutus on mitätöntä verraten hella-uuniin jne.
Minä myöskään en käytä mikroa, mutta mikro kyllä löytyy miesystävän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä myöskään en käytä mikroa, mutta mikro kyllä löytyy miesystävän vuoksi.
Onko miesystävälläsi siis mikropenis?
Meiltä meni mikro rikki. Minä pärjäisin ilmankin, mutta mies haluaa uuden.
Kävin parikymmentä vuotta sitten Feng Shui-kurssin ja silloin jo puhuttiin ettei "säteilytettyä" ruokaa kannata syödä. Meillä on ihan pärjätty ilman mikroa siitä alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Kävin parikymmentä vuotta sitten Feng Shui-kurssin ja silloin jo puhuttiin ettei "säteilytettyä" ruokaa kannata syödä. Meillä on ihan pärjätty ilman mikroa siitä alkaen.
Ei siinä ole mitään hiukkassäteilyä kuten ydinreaktioissa vaan mikroaallot pyörittää vesimolekyylejä, jonka vuoksi ruoka kuumenee. Liike = lämpö noin yksikertaistettuna.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä, jos on aikaa istua hellan ääressä eikä keksi parempaa tekemistä elämälleen.
Mikä logiikka tässä on takana?
Sama, me rakennettiin talo 17v sitten ja siinä kohtaa jäi keittiösuunnitelmasta mikro pois. Ei olla kaivattu kertaakaan.
En ole itse ostanut mikroa, mun kaveri antoi mun pojalle mikron , joka jo on hajonnut, toinen poika osti viimeisen mikron mun asuntoon. Tekee puuron ja lämmittää ruokia kun on kylässä.
Vierailija kirjoitti:
🤣
Käytän silloin tällöin valmiin ruuan lämmitykseen. Hyvä olemassa jos on kiire.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se sinun 'parempi tekeminen' on? Onko jotain muutakin kuin vauvapalstalla seilaaminen?
En ymmärrä miten joissakin kodeissa on vaan mikro. Itse en suostu syömään mikrossa lämmitettyä ruokaa.
Minulla ei ole ollut koskaan mikroa eikä tule.
Mä hankin ekan mikron vasta kun olin riittävän kypsässä iässä eli nelikymppisenä.
En luovu.