Veken kalusteiden laatu ja asiakaspalvelu - kokemuksia?
Instagramissa käy kova keskustelu Boniasiivous tilillä Veken kalusteiden ja reklamaatioiden asiakaspalvelun laadusta. Aivan luokatonta touhua. Onko muilla yhtä huonoja kokemuksia Vekestä?
Kommentit (35)
Olen ostanut sieltä vain yhden tuolin ja muutaman maton ja laatu on ollut erittäin hyvä.
TUon perusteella mitä luin en uskalla ostaa sieltä ikinä mitään. Itse joutuu korjata jos rikki eikä mitään hyvitystä saa.
Järkyttäviä kokemuksia ihmisillä siellä. Onneksi en ole ostanut tuolta vekeltä mitään.
Hyviä kokemuksia. Ostin mökille vuodesohvan, hyvää laatua ja tukeva.
Selkeästi suomalainen on tehnyt suomalaiselle ja suomalaiseen kotiin laatukalusteen.
Paketti oli mennyt kuljetuksessa rikki ja sohvan käsinojassa oli pieni naarmu. Sain 150 € alennusta, korjasin paikkasetillä naarmun.
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kokemuksia. Ostin mökille vuodesohvan, hyvää laatua ja tukeva.
Selkeästi suomalainen on tehnyt suomalaiselle ja suomalaiseen kotiin laatukalusteen.
Paketti oli mennyt kuljetuksessa rikki ja sohvan käsinojassa oli pieni naarmu. Sain 150 € alennusta, korjasin paikkasetillä naarmun.
Mökin polku on vaikeakulkuista maastoa. Posti toi perille asti. Hyvä posti!
Ostin Veken kalusteelta nettitilauksella noin 8 vuotta sitten lasten kerrossängyn. Toimitus tuli sovittuna ajankohtana, kaikki tarvittava oli mukana ja sänky on kestänyt käyttöä tuon 8 vuotta ilman korjaustarvetta.
Ostin viime tammikuussa ruokapöydän ja kahdeksan tuolia. Pöytä on todella painava, kansi on saarnipuuta ja jalat metallia.
Noin puolen vuoden käytön jälkeen kiristin kaikki ruuvit sekä pöydästä että tuoleista. Mikään ei ole hajonnut eikä pöydässä ole naarmun naarmua.
Lisäksi meillä on Vekeltä kolme mattoa ja pieni sivupöytä. Sivupöydän hinnan olisi pitänyt kertoa laadusta, mutta en välittänyt tilatessa. Pöydän kansi olikin käsittelemätön ja jouduin sen hiomaan ja lakkaamaan sen jälkeen kun siihen oli ensimmäiset rinkulat lasien jäljiltä tulleet. Mutta toisaalta nyt pöytä on hyvä, ja koska se maksoi vain 15€, niin myös hintansa väärti.
Jaaha, Veken henkilökunta aktivoitui kehumaan.
sinnehän on tehty nyt iso valitus asiakaspalvelun tasosta. toivottavasti joku antaa jutun ip lehtiinkin. ala-arvoisesti kohdeltu asiakkaita reklamaatio tapauksissa.
Vierailija kirjoitti:
TUon perusteella mitä luin en uskalla ostaa sieltä ikinä mitään. Itse joutuu korjata jos rikki eikä mitään hyvitystä saa.
Minä sain 150 € kun sohva oli naarmuuntui hiukan kuljetuksessa. On pelkkää hyvää sanottavaa Vekestä. Hyvät tuotteet ja palvelu Ok.
En ole todellakaan henkilökuntaa 😌
Ostin jenkkisängyn Vekeltä. Erittäin hyvä. Toimitus oli nyös nopeaa. Suosittelen.
En ole henkilökuntaa vaan asiakas. Olen saanut todella hyvää palvelua Vekellä Rovaniemellä ja ostamani tuotteet ovat kauniita ja kestäviä. Ostan kyllä jatkossakin sieltä jos jotain tarvitsen.
Ostin vuodesohvan 10 vuotta sitten. Hyvin on kestänyt. Firma taidettiin silloin perustaa.
On ostettu ruokapöytä tuolineen Vekeltä, ihan hyvin on kestänyt. Positiivinen yllätys, että yhtiön huonekaluja valmistetaan Suomessa.
Olen ostanut sekä huonekaluja että sisustusjuttuja kuten mattoja ym. Kaikki ovat olleet todella hyvälaatuisia ja nettikaupan toimitukset sujuneet mutkattomasti.
Kalusteet hajoaa, ei kestä käyttöä jne eikä mitään hyvitetä ja syytetään vain asiakasta.