Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni viimeinenkin hermo sukulaisnaisen kanssa

Vierailija
28.02.2007 |

Sori jo valmiiksi, mutta pakko purkaa jonnekkin. Kävin äsken tytön kaa kirpparilla, no hän huutelee " Kato äiti täällä on samanlaisia kun mulla oli pienenä" menin kattomaan, no meidän neidin entisiä vaatteitahan nuo oli. Ko vaatteet olen aikanaan antanut tyttären serkulle, osasta on äiteensä maksanut kun olen hinnan pyytänyt (muutoin olisi ottanut ilman, tai luvannut maksaa mutta sutjakkaasti unohtanut), no joka tapauksessa meillä on nyt vuoden vanha iltatähtönen ja olisin kyllä ollut noita vaatteita valmis vaikka takaisinpäin ostamaan, varsinkin kun joukossa oli tosihyviä ja laadukkaita suurinosa, ja jotenkin tuli niin muistoja niistä mieleen.

Ensin meinasin ne sieltä kirppikseltä ostaa, mutta sitten ajattelin että ja en muuten osta, kun oli niin iloisesti ylihintaakin.

Siis jokainenhan saa rojuilleen tehdä mitä huvittaa, mutta olisi vaikka kohteliaisuuttaan kysynyt oisinko noita halukas takaisinpäin ostamaan, ja kun tämä ei ollut eka kerta.

No luulen että tämä ihminen on vain niin kettuuntunut minuun, koska en oo enää reiluun vuoteen noita meidän neitin vaatteita jaellut kun säästellään pikkusiskolle.

Taidan lähettää tekstiviestin jossa urputan kirpparin hinnoista...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vaatteet kyllä voi enää kovin hyvässä kunnossa olla, jos jo moneen kertaan kiertäneet.

Olisit pitänyt itselläsi rakkaimmilta tuntuvat vaatteet, äläkä olisi antanut/myynyt niitä..

Osta uusia!

Vierailija
2/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vaatteita takaisin, kannattaa antaa vaan lainaan. Eli että antaa käyttöön ilmaiseksi, mutta sopii, että palautuvat sitten joskus kun ovat käyneet pieneksi.

Jos myy tai antaa pois ilman sovittuja sitoumuksia, ei voi sitten kauheasti motkottaa mitä toinen niillä sitten oman käytön jälkeen tekee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silleen. Ei mua tuossa nyt mikään muu niin korpeekkaan vaan se että tämä ihminen on aina ollu ruinaamassa että löytyykö pieneksi mennyttä sitä ja tätä, ja noi vaattet on kaikki uutena ostettuja ja hyvin säilyneitä, niin olis nyt edes kohteliaisuuttaan kysässyt. (Olen kyllä jättänyt jotain tosi ihania onneksi itelle muistoksi.)

Vierailija
4/4 |
28.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään soittele kavereille keneltä olen ostanut vaatteita että haluaako ostaa niitä takaisin. Oletan että jos haluaa takaisin ne vaatteet niin antaa sitten lainaan, tai itse kysyy voiko ostaa niitä takaisin itselle.

Minä ainakin ostin esikoiselle niin monelta eri tutulta vaatteita etten tosiaan muista mikä on keneltäkin lähtöisin.

Lainatut vaatteet sitten tietysti ollaan merkitty että saa varmasti samat takaisin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi