Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehen kaveri pussasi yllättäen

Vierailija
07.01.2025 |

Ilman varoitusta miehen ystävä pussasi ja vielä kahteen kertaan juhlissa joissa aviomieskin oli ja myös hänen vaimo. Eivät kuitenkaan nähteet tilannetta. Hämmästyn niin, että en edes vastaan tajunnut pistää tai sanoa mitään. Kaikenlaista olisin kyllä jälkeenpäin keksinyt.

En haluaisi edes kertoa miehelle, ettei heidän ystävyys mene. Alkoholia oli nautittu, mutta humalassa ei oltu kumpikaan. Ärsyttävää! Kuka menee pussaamaan ystävänsä vaimoa tai miestä. Olen nähnyt tyypin senkin jälkeen ja on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaavat. Sopineet miehesi kanssa, että kerrotko miehellesi, jos pussailet toisen miehen kanssa. Et läpäissyt testiä.

Näkisin että tuossa kuviossa ainoa joka "ei läpäise testiä" on paskatestaava mies joka sopii ystävänsä kanssa, että ystävä menee väkisin lähentelemään ja suutelemaan, ahdistelemaan naista. Mies joka tuollaisen tempun tekee lentää parisuhteesta kuin leppäkeihäs.

Vierailija
42/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinuna kertoisin miehellesi. Kerro koko tarina kuten se meni ja hänen aloitteesta. Tämä saattaa olla kaverin kosto jostain hänen ja miehesi välisestä asiasta. Tai häntä harmittaa että kaverillaan on upea vaimo. Ihan sama, älä suojele tuota idioottia. Miehelläsi on myös oikeus tietää millainen kaveri hänellä on!!

Kyllä, sä et ole tehnyt mitään väärää. Se oli sen kaverin vika. Ainut jos jätät nyt kertomatta ja se kaveri myöhemmin kännipäissään heittää että "Tiedän millasta sunkin vaimon kanssa on", niin siinä onkin isompi soppa selvitettävänä, miksi et kertonut jos muuta ei tapahtunut, onko teillä suhde ym. Eli kerro nyt!! Pääset helpommalla.

Tämä miehesi kaveri haluaa selvästi aiheuttaa ongelmia ystävänsä parisuhteeseen pussaamalla sua. Todella kamala

Ja pitkän ajan kuluessa tarina myös muuttuu uskottavasti. Aapeen mies saattaa kuulla sellaisen version että kyllä nainen taisi olla aloitteellinen, mutta siitä on jo kauan ja alkoholiakin oli nautittu niin tarkkaan ei voi muistaa.

Kerro ap heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testaavat. Sopineet miehesi kanssa, että kerrotko miehellesi, jos pussailet toisen miehen kanssa. Et läpäissyt testiä.

Näkisin että tuossa kuviossa ainoa joka "ei läpäise testiä" on paskatestaava mies joka sopii ystävänsä kanssa, että ystävä menee väkisin lähentelemään ja suutelemaan, ahdistelemaan naista. Mies joka tuollaisen tempun tekee lentää parisuhteesta kuin leppäkeihäs.

No, mies tietää nyt joka tapauksessa, että hänen naistaan voi ulkopuoliset miehet suudella, eikä nainen mainitse siitä mitään miehelle.

Vierailija
44/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko hyvä suudelma vai pelkkä pusu? Jos sattuu hyvä suutelija kohdalle, niin ehdottomasti kannattaa suudella takaisin. Hyviä suutelijoita on niin vähän.

Ap on itse provosoinut miehen suutelemaan itseään. Tuollainen petollinen naissika tulee jättää pikimmiten. Miksi naiset ovat tällaisia kuvottavia elostelijoita?

Vierailija
45/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei sentään päähän. Kävikö pahasti.

Vierailija
46/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mies tietää nyt joka tapauksessa, että hänen naistaan voi ulkopuoliset miehet suudella, eikä nainen mainitse siitä mitään miehelle.

Eiköhän tuossa kertomatta jättämisen motiivi ole niin selvä, ettei pahin möllikään voi nähdä asiaa kovin mustavalkoisesti.

Vierailija
47/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin vaimo sanoi juhlissa et kyl sä voit mua panna  niin panin sitten vessassa takaapäin eikä olla siitä puhuttu senjälkeen.

Vierailija
48/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä suudellut edes takaisin. Sama jos olisi puristanut sua. Et tehnyt mitään väärää.

Tietenkin kerrot miehellesi. Tuskin haluat tuon "kaverin" seurassa muutenkaan enää olla.

Vierailija
49/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi tulee muna suuhun.

Vierailija
50/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa hän kokeilee rajojasi ja jos et niitä rajoja vedä niin olet pian raiskattuna jonkin sopivan tilaisuuden tullen...

Vierailija
51/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi myös yksissä juhlissa niin, että miehen kaveri ihan pokkana alkoi käpälöidä mun persettä ja vyötäröä, mieheni oli myös noissa juhlissa mutta ei nähnyt tilannetta. Pyysin lopettamaan ja poistuin paikalta, miehelle en koskaan kertonut ja miehen kaverikin on ollut niinkuin ei mitään sen jälkeen. Hän oli enemmän juonut kuin minä, oltiin myös aika nuoria, liekö se vaikuttanut asiaan.

Mäkin esitän aina kovasti juonutta kun lähden kopeloimaan kaverin muijia, ja jälkikäteen väitän etten muista mitään

Vierailija
52/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä miten kaveri on ollut niin lähellä että pystyy pussaamaan suulle. Ja vielä kaksi kertaa. 

Vierailija
53/54 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suojele sikaa. Kerro miehen vaimolle ja omalle miehellesi.

Minä jätin aikanaan kertomatta ja se kaduttaa. En halua ottaa asiaa enää puheeksi vuosien jälkeen. Ajattelin samoin, etten halua tuhota tai vaikeuttaa mieheni ja hänen kaverinsa ystävyyttä. Jälkeenpäin ajattelen että miksi minä olisin vastuussa asiasta, kun en ole tehnyt mitään väärää.

Mä kohdallani mietin tuota samaa muutama vuosi sitten, ja kerroin kuitenkin miehelleni. Hän sanoi vain tuohtuneena että no niin just! 😁 Ajattelin että olen lojaali miehelleni enkä hänen ja kaverinsa suhteelle. Suhteelle ei käynyt mitenkään. 

Veemäistä tollanen että kaadetaan oma paska käytös kaverin vaimon niskaan, ja ollaan itse kuin ei mitään. Siinä se kaverin vaimo sitten joutuu pähkäilemään että miten ihmeessä tässä luovisi. 

Jos kaveri olisi ikinä yrittänyt moista uudelleen olisin kertonut kaverin vaimollekin. 

Vierailija
54/54 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme