Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei tee enää RUNOJA eikä lue RUNOJA

Vierailija
06.01.2025 |

Upea lyhytformaatti:

miksi kukaan ei tee siis niit

siis runojuttui

vituttaa saatanasti

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisherkän päiväkirjamerkintä:

Miksi ihmiset aina,

mulle aina,

mulle aina,

niin ilkeitä ovat?

Miksi mää,

mää,

mää,

miksi mää kuin lasia oon?

Vierailija
22/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpputorilla tänään,

avausaikaan,

mä 10 euron maljakon tiputin,

mulle huudettiin.

Tätä kelaan koko yön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue runoja, koska siitä tulee aina ihan hölmö olo. Luulen, että multa puuttuu jokin palikka päästä, sillä en vain ymmärrä runoja. 

Vierailija
24/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisillä tänään,

vauva itki,

sydän särki,

meni järki.

Vierailija
25/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuus vaatii aikaa. Aikaa ajatella, aikaa tylsistyä. Älypuhelinten myötä sitä on ollut niin kiinni verkossa koko ajan, että runosuoni on mennyt kuolioon. Päässä ei enää koskaan ole sellaista tyhjää, painotonta tilaa, jossa ajatukset vain leijuisivat ja järjestyisivät uusiksi kokonaisuuksiksi.  

Kun kesälomalla puhelin hajosi ja tuli vastentahtoinen sometauko pariksi päiväksi, niin kummasti alkoivat ajatukset saada paperille runomuotoa. 

Vierailija
26/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon,

pikkujouluihin,

kutsua en saanut.

Miksi mua aina rangaistaan näin?

Vierailija
27/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehiläiset kirjainten kedoilla

tanssimme suomen tyhjillä sanoilla

lennämme kieltämme pahoilla teoilla

juovumme medestä raittiiden edestä

pistimin sohimme lyriikan ihoa

mieltemme annamme suuriksi lihoa

Vierailija
28/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo viel valmis luovuttaa , en oo viel valmis juomaan myrkkyy kuolettavaa, oon liian kiireinen, mul on jäänyt paljon kesken huollettavaa , laskui maksamatta , oma paikka viel hetken, siin on ripaus vielä kunnioitettavaa , kuiskaan silti älä tarjoo siitä junasta paikkaa viel muille.

Vierailija
29/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen asiaan mitä me elämäs valitaan, vaikuttaa siitä oliko meil miehen malliikaan , tavoitanko enää mielenhallintaa , mä en voi kaikesta mä en vaan päättää mä en voi

Voisinpa vaan kaiken sulkee häkkiin ja muuttaa pois , radiossa sois britneyn boys boys boys ,saisinko siltikään itteeni kasaan , jäiko silti se puuttuva palanen siihen majaan , lähdenkö itteeni ajamaan takaa , mä en kuollutkaan enkä jääny kiinni pahaan. 

Vierailija
30/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välil mua ei vaan jaksa kiinnostaa , et onks siel ketään joka mut kii ottaa , välil ei mua jaksa liikuttaa kun hyppää onks siel mitään mist kiin ottaa , huudan tyhjään mieleen kerron ihan ite sit kun mua taas alkaa elämä kiihottaa , päättää taas somee varten hymyillä , pullot piilottaa ,

Ne maalaa hymyjä glitteril ikkunaan , mä painan vaan raivokkaasti ruudulta surunaamaa, sydämein heijastaa varjoa painavaa , nyt ei oo hyvä hetki tulla iloitsee vasten mun rikki mennyttä kaavaa.

Vierailija
31/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pahoillani tavallaan ,en oo tavoiltani pahakaan, en oo täl kertaa vailla sun rahaakaan , kun se aina tarkoittaisi vaan en kunnioittais mun rajoikaan ,miten tuollaisen kans aloin ees mitään jakamaan , annoin sulle kaiken taivaan ja maan , mut en siks et pääsisit niit tallomaan. 

Vierailija
32/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaisin makaan sängys ja syljen kattoon , ootko sä enkelinä siellä kuka mua katsoo, 

Kun mua ahdistaa ,hoen sun mantraas "kaikki mulle vain hyvää tahtoo , päivä alkaa paremmin kun saa tummaa paahtoo "

Iltaisin kun laitan silmät kiinni , sä oot enkeli , sä oot avain mun uniini.

Kun mä katon taivaalle siellä sut nään , sä oot ylhäällä , sun avullas selvitän mun pään , vilkutan vielä joskus nähdään , siihen täältä mä tähtään 💫

Vierailija
33/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vahvoja tunteita herättää runous. 

Voit mahduttaa koko maailman yhteen lauseeseen, ei ihmekään.

Vierailija
34/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lue runoja, koska siitä tulee aina ihan hölmö olo. Luulen, että multa puuttuu jokin palikka päästä, sillä en vain ymmärrä runoja. 

Hauskin runo olkoon siis

Haiku, se menee

siis tällä tavalla siis

Vierailija
35/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo viel valmis luovuttaa , en oo viel valmis juomaan myrkkyy kuolettavaa, oon liian kiireinen, mul on jäänyt paljon kesken huollettavaa , laskui maksamatta , oma paikka viel hetken, siin on ripaus vielä kunnioitettavaa , kuiskaan silti älä tarjoo siitä junasta paikkaa viel muille.

Hiphop-biitti tähän taustalle niin ollaan jo mellunmäessä melkein jo.

Vierailija
36/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoi. Runoilijat nukkuos jo päänne.

Vierailija
37/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rappilasi nuorison

baaripöytäni tuoliton

pinoileva räyhähenki

sirpaloitsi Mojiton

Vierailija
38/39 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runot on tylsiä. En saa niistä mitään. 

Samaa mieltä. Pidän lukemisesta, mutta en ole koskaan "ymmärtänyt" runoja. Tuntuvat joutavilta.

Vierailija
39/39 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiphop-biitti tähän taustalle niin ollaan jo mellunmäessä melkein jo.

Kiitos 🙏 😄 aina kun teksti herättää jonkun reaktion se on toimiva.. 👍 ja Mellunmäki kuulostaa karkilta🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä