Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako naiset enemmän jos tietää että mies on naimisissa?

Vierailija
06.01.2025 |

Onko niin että jotkut naiset haluaa enemmän yrittää jos tietää että on naimisissa? Täällä mietin vaan jos jollekkin se on turn on? Kotona ei saa vaikka maksais niin ajattelin katsoa mitä täältä voisi löytyä. Itse kun olen miettinyt niin voisi olla ihan hauskaa. Tiedän että täältä tulee vihasta postia kyn naimisissa on mutta omapa on elämä.

M34

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset taitaa olla intona. Itse ottaisin vapaan. Vaikka parilla menis huonosti, silti. Jotenkin mietin sitä naista enkö halua pettää sitä. 

Vierailija
2/7 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna sinkkua ja varattuna varattua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä nainen ainakaan halua varattua, varsinkaan naimisissa olevaa. Joku roti sentään! Se on niin, että jos jonkun mies haksahtaisi minuun, niin suurella todennäköisyydellä hän haksahtaisi myös muihin. Eli, jos saisinkin miehen suhteeseen kanssani, niin hän pettäisi melko varmasti myös minua.

Vierailija
4/7 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa nussiessa katsoa rakastajani leveää vihkisormusta. Koska mitään seksiä vakavampaa emme halua, niin aivan sama onko muitakin naisia vaimonsa lisäksi. 

Vierailija
5/7 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parhaat panot on ollut varattujen naisten kanssa, huvittavaa kun ulos vetäessä alkaa jo naisen katumus teosta, vaikka hetki sitten oli vuoden pantteri.

Vierailija
6/7 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä parhaat panot on ollut varattujen naisten kanssa, huvittavaa kun ulos vetäessä alkaa jo naisen katumus teosta, vaikka hetki sitten oli vuoden pantteri.

Tiedätkö, että teet väärin naiselle? Vaikka hän olisi sinua hetki ennen halunnutkin, niin se ei tarkoita sitä, että saat aiheuttaa hänelle katumusta. Etkö osaa puhua, keskustella ollenkaan? Ovat naiset sinulle vain pantavia panttereita?

Vierailija
7/7 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö, että teet väärin naiselle? Vaikka hän olisi sinua hetki ennen halunnutkin, niin se ei tarkoita sitä, että saat aiheuttaa hänelle katumusta. Etkö osaa puhua, keskustella ollenkaan? Ovat naiset sinulle vain pantavia panttereita?

Kyllä se ei ole miehen vika jos varattu nainen antaa Panna itseään ja sitten katuu. Kyllä se on vaan sen naisen vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä