Japaniin helmikuussa
Ensimmäinen matka kaukomaille:D Tokioon ja Kiotoon menossa. Parin viikon matka. Matkaseuralaiseni on yhtä kokematon matkailija kuin itse. Eksyykö Tokiossa helposti? Pärjääkö siellä vaikka ei japania osaa oikeastaan muuta kun arigatoo gozaimasu:D muita perusfraaseja toki opettelen myös. Jännittää paljon ja tiiän että mokaillaan varmaan paljon. Mutta innoissani olen myös ja haluttiin tämmöinen erilaisempi matka kuin vaan joku Euroopan ranta- tai kaupunkikohde. Semmonen kerran elämässä kokemus
Kommentit (32)
Googlesta ei löytynyt yhtään mitään?
Japanilaiset naiset ovat kauniita ja ennen kaikkia hoikkia! Suomalaisten naisten sietäisi ottaa oppia! T: Mies.
Aika hankalan kohteen valitsitte, ellette ole pakettimatkalle menossa.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset naiset ovat kauniita ja ennen kaikkia hoikkia! Suomalaisten naisten sietäisi ottaa oppia! T: Mies.
Oon hoikka mutta varattu! hä hä!
Youtube täynnä videoita, Googlella löytyy aiheeseen liittyvää sisältöä luettavaksi niin paljon että kestäisi kymmenen ihmisikää lukea ja katsoa kaikki.
Mutta ei, se ei kelpaa. Tieto kysellään Vauvalta.
Japani on upea paikka, kannattaa mennä. On helppo navigoida ja junat ovat nopeita. No stress, hyvin se menee :)
Vierailija kirjoitti:
Ja ikää on varmaan 20v?
M28. Mutta oikeasti se on joku 21V kakara.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se M28?
No en ole
Japanilaiset osaa hyvin englantiakin, vanhukset ei ehkä osaa.
Voi hitsi kun pääsis joskus käymään japaniin, mua kiinnostaa vanhat historialliset rakennukset ja maaseutu, puistot ja puutarhat, ja erittäin paljon kiinnostaa kaikenlainen käsityö mitä japanilaiset tekee, ja tottakai perinteinen ruokakulttuuri.
En niinkään välitä kaupunkien vilinästä ja ruuhkista, kaikenlaisia juottoloitakin riittää mutta ne ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset osaa hyvin englantiakin, vanhukset ei ehkä osaa.
Voi hitsi kun pääsis joskus käymään japaniin, mua kiinnostaa vanhat historialliset rakennukset ja maaseutu, puistot ja puutarhat, ja erittäin paljon kiinnostaa kaikenlainen käsityö mitä japanilaiset tekee, ja tottakai perinteinen ruokakulttuuri.
En niinkään välitä kaupunkien vilinästä ja ruuhkista, kaikenlaisia juottoloitakin riittää mutta ne ei ole mun juttu.
Nuo muakin kiinnostaa
Englannilla pärjää. Kannattaa varata tarpeeksi käteistä. Länsimaalaiset kortit ei käy joka paikassa ja automaatitkin on harvassa.
Kyllä uskon, että pärjää ihan hyvin englannilla :)
ihanaa matkaa! Ei vielä valitettavasti antaa neuvoja tuolta, itse menossa Japaniin loppukeväästä.
Inceli käy Japanissa lukiessaan mangaa.
Vierailija kirjoitti:
Inceli käy Japanissa lukiessaan mangaa.
Incelhullu ei uskaltaudu kauppaankaan ilman terapeuttinsa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Youtube täynnä videoita, Googlella löytyy aiheeseen liittyvää sisältöä luettavaksi niin paljon että kestäisi kymmenen ihmisikää lukea ja katsoa kaikki.
Mutta ei, se ei kelpaa. Tieto kysellään Vauvalta.
Suomlaisilta se keskustelu taas luonnistuu. Mahtaa olla sulla hiljasta kämpässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita, hoikkia ja rinnattomia. Täysiä lautoja 98%sti. Ei kiva, jos sattuu tisseistä tykkäämään.
M28 esittää tällä kertaa henkilöä, joka ei ole ikinä käynyt Japanissa.
Ja ikää on varmaan 20v?