Orpon ja Purran hallituksen uuden asumistukimitoituksen yksiö
14 neliön asunnossa on olohuoneen nurkassa keittiökaapit, sen vieressä suihkukoppi ja käsienpesuallas, wc on yhteiskäytössä ja käytävällä. Tällaiseen 278 €/kk vuokra-asuntoon törmäsin juuri Turussa. Vuoden soppari, aikaisemmasta irtisanomisesta sopimussakko on yhden kuukauden vuokraa vastaava summa. Vakuusmaksu 556 €. https://asunnot.oikotie.fi/vuokra-asunnot/turku/22649473
Katsokaa kuvat
Tulevaisuuden osa-aikatyöläisten asunnot, ellei siis soluasuntoa tai kimppakämppääjiä löydy.
Kommentit (147)
Kätevää! Tuossa voi mikrottaa einespitsaa samalla kun on suihkussa, ei tarvi ku porata lasiin reiän mikron kohdalle. Samalla voi nauttiakin sen lätyn siellä kuuman veden alla.
Unohtamatta pikkuhädän tekemistä suihkun lattialle niin ei tarvi mennä erikseen vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te luuserit ette maksa itse omaa asumistanne kuten normaalit ihmiset? Silloin voi valita ihan itse missä asuu.
300 000 työtöntä joista noin 105 000 pitkäaikaistyötöntä susta siis vain lusmuilee. Melkoinen yleistys.
+ sadat tuhannet matakapalkkatyöläiset jotka joutuu hakemaan Kelalta asumistukea.
Aika luuseri pitää olla jos ei palkalla elä,ainakin jos on kokoaikatyö.
Aika luuseri on sellainen työnantaja, joka maksaa niin surkeaa palkkaa, ettei työntekijänsä sillä elä vaan joutuu turvautumaan lisäksi sosiaalitukiin.
Kertokaa se niille jotka tessistä päättää.Se ei poista sitä tosiasiaa että jotkut ei vaan osaa rahankäyttöä.Toiset pärjää pienilläkin tuloilla ilman tukia kun toiset on aina käsi ojossa tukien suuntaan.
Uskomatonta! Tuossa asunnossa ei ole tiskiallasta! Ilmeisesti suihkukaappi on asennettu entisen keittiön viemärin kohdalle. Suihkukaappiinko tuolla pitää mennä astiansa pesemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet niin tyhmä, että syytät tästä hallitusta, etkä ulkomaan riistäjiä, et ansaitse yhtään mitään.
Kepu, kokoomus ja persut niitä tuotti SE määrin. 2015 lähes 35.000 Välimeren takaa vuosikohtainen ylivoimainen se ja hallituskausikohtainen SE 2015-2019 yli 51.000 yksikköä.
Olet täyttä ymmärrystä vailla.
Sulla ideologia vie ja silmikot silmillä.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta! Tuossa asunnossa ei ole tiskiallasta! Ilmeisesti suihkukaappi on asennettu entisen keittiön viemärin kohdalle. Suihkukaappiinko tuolla pitää mennä astiansa pesemään?
Onhan siinä käsienpesuallas vieressä :D voi valita haluaako ottaa kuuman suihkun kumppanin vai astiaston kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyrklättin merenrantahuvilassa asuva Punkku-Ritu ja Kesärannassa palvelijoiden ympäröimä miljonääri-housukauppias korruptio-Petsku ilmeisesti haluavat työkyvyttömät parakkiasuntoloihin ja osa-aikaiset työntekijät alivuokralaisiksi hellahuoneeseen.
Tähän asti kerrottu vain, että on ollut housumyyjänä. Nyt lisätietona, että sedän housukaupasta oli kysymys. Ei siis mikään tavaratalon housu-osasto, johon olisi valittu kymmenien hyvien housumyyjien joukosta. Varmaan oli kiva ja vaativa työ.
No, olipa Purrasta mitä mieltä hyvänsä niin hänellä on enemmän työkokemusta kuin Orpolla, koska hän on yhtenä kesänä ollut Mäkkärillä ja toisena kesänä hattaramyyjänä huvipuistossa. En tiedä, onko päässyt töihinsä suhteilla kuten Orpo?
Ja koksupersut kritisoi Sannan Sokoksen kassauraa 😆👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te luuserit ette maksa itse omaa asumistanne kuten normaalit ihmiset? Silloin voi valita ihan itse missä asuu.
300 000 työtöntä joista noin 105 000 pitkäaikaistyötöntä susta siis vain lusmuilee. Melkoinen yleistys.
+ sadat tuhannet matakapalkkatyöläiset jotka joutuu hakemaan Kelalta asumistukea.
Niin, tää on sitä vasemmiston "parempaa työllistämistä " jossa teet pari tuntia duunia viikossa surkealla palkalla ja silti joudut hakemaan täydet sosiaaliedut. Mutta onpa työllisyystilastot niin hulppeat että vasurit ei lopeta kehumistaan saavutuksestaan.
Ai vasemmiston syytä se, että jotkut elävät niin surkealla palkalla, että joutuvat hakemaan sosiaalietuuksia? Voi herranjestas. Missä on palkanmaksajan vastuu? Hyvä että yhteiskunta pitää pienituloisista huolen, kun työnantajat eivät sitä tee. Kovaa vauhtia tosin ollaan amerikkalaistumassa hallituksen vetoavulla. Tehdään pienipalkkaisia duuneja ja asutaan kadulla pahvilaatikossa.
Vasemmisto sentään vuosikymmeniä sitten alkoi rakentaa hyvinvointi-Suomea. Ilman vasemmistoa emme tietäisi mitään vuosilomaoikeuksista, työttömyyspäivärahoista, äitiyspäivärahoista, ilta- ja pyhälisistä jne. No, oikeistohallitus kovalla tohinalla on romuttamassa kaikkea tuota.
Tämähän on hyvä työkämppä, jossa voi ottaa asiakkaita vastaan, kun yhä useamman tarvii pian ruveta persettä myymään. Sitä tässä varmaan on ajateltukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet niin tyhmä, että syytät tästä hallitusta, etkä ulkomaan riistäjiä, et ansaitse yhtään mitään.
Kepu, kokoomus ja persut niitä tuotti SE määrin. 2015 lähes 35.000 Välimeren takaa vuosikohtainen ylivoimainen se ja hallituskausikohtainen SE 2015-2019 yli 51.000 yksikköä.
Migrin tilastojen mukaan 2022-2024 Suomeen on tullut 90000 t paikanhakijaa. Huutava hiljaisuus persuleirissä.
Pitäiskö ukrainalaisista pitää meteliä?Heitä tuli 64000 .Vai luulitko että kaikki 90 tuhatta on teidän lem mikkejä?
Ukrainalaiset tuli Marinin kaudella oikeita sotap-laisia naisia ja lapsia. Kelpasivat myös Mestarille ja Purralle. Sen sijaan Migrin mukaan Sannan kaudella tuli L-I ja A Välimeren ylittäjiä jopa poikkeuksellisen vähän vaikka 2022 ja 2023 kevään oli koronarajoitukset pois ja sisäministerinä ja ulkoministerinä vihreät. 2023 syksyllä parissa kuukaudessa tuli taas yli 1.300 L-I ja A välimerentakaista. Kyllä porvari tuottaa, ja nyt palkanpolkijaa haloa-Aasiasta: Filippiinit, Vietnam, Intia eikä edes työvoiman saatavuusharkinta koske näitä kertoi Vartiainen A-Talkissa.
Mulla on manskulla 15m2, mutta ei suihkua. Voin käyttää taloyhtiön suihkutiloja, lukuunottamatta 8:aa tuntia viikossa, jolloin on saunavuoroja. Vuokra 550e. Paras kämppä, jossa olen asunut! Huippu liikenneyhteydet, halpa vuokra ja ei mitään turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Iihanaa voi pestä suuremmakin uuniinpantavan huoneesta poistumatta.
https://cdn.asunnot.oikotie.fi/qfij284aKeMhai04ziHrFRzeeWE=/filters:wat…
Ei ole uunia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole kokopäivätyötä koska työnantaja palkkaa vain osa-aikaiseksi.
Siis tää soveltuu korkeintaan joidenkin budjettimatkaajien ja reppureissaajien yöpaikoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei ole kokopäivätyötä koska työnantaja palkkaa vain osa-aikaiseksi.
Mutta suurella osalla on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on manskulla 15m2, mutta ei suihkua. Voin käyttää taloyhtiön suihkutiloja, lukuunottamatta 8:aa tuntia viikossa, jolloin on saunavuoroja. Vuokra 550e. Paras kämppä, jossa olen asunut! Huippu liikenneyhteydet, halpa vuokra ja ei mitään turhaa.
hyi helvetti.no otan osaa.mun koiralla myös koppi tuolla takapihalla voin vuokrata 550e.me ihmiset asutaan omakotitalossa jossa 125 neliöö.
Vierailija kirjoitti:
Olen pysyvästi työkyvytön. Miten pystyisin maksamaan? Eläkkeensaajan asumistukeani on leikattu 18 e/kk ja toimeentulotukea hakiessa tuli minullekin Kelalta ukaasi, että vuokra on liian kallis (15 e) vaikka asun maaseutupitäjässä enkä missään Turussa tai Helsingissä.
Suihkukopissa ei ole kattoa? Varmaan aika nopeasti kosteusvaurio tuossa yksiössä, jos vesi tiivistyy koko huoneen seinille ja kattoon suihkun jälkeen...
Aika luuseri on sellainen työnantaja, joka maksaa niin surkeaa palkkaa, ettei työntekijänsä sillä elä vaan joutuu turvautumaan lisäksi sosiaalitukiin.