Mistä rahat lapsen ratsastustunteihin?
Eli ollaan ihan keskiluokkainen perhe, ei velkoja ja vanhemmat tienaa 4300€/kk bruttona. Mutta puoliso ei halua, että käytetään rahaa pojan ratsastustunteihin, koska maksaa 50€/kerta eli noin 200€ kuukaudessa. Hänen mielestään rahat säästetään kesämökkiin. Laitetaan jo nykyään 1000€/kk sijoituksiin ja 1000€/kk mökkitilille.
Eli Voinko pyytää jostain yhdistyksestä rahat lapsen hevosharrastukseen tai Kelasta? Luin jostain, että lasten harrastuksia tuetaan rahallisesti mutta en muista, että mistä. Lapsi tosiaan haluaisi päästä tallille.
Kommentit (142)
Minun köyhän tuttuni rahat menee röökiin ja kotiovelle tuotuihin pitsoihin. Valittaa kun ei ole töitä eikä ole rahaa mihinkään, edes lapsen harrastuksiin tai lahjoihin. Toisaalta mulla menee rahaa ruokaan 120€/kk ja riittää mainiosti rahaa Jopa matkusteluun ja kuntosalikorttiin vaikka työtön olen itsekin.
Jos ostat vaikka sen 10 kerran ratsastuskortin eli 500€ ja lähetät siitä kuitin Pelastakaa lapset -organisaatiolle niin eka pitää säästää se 500€ että sen saa sitten takaisin. Köyhät on huonoja säästämään eli eiköhän noita harrastusmaksuja laita laskuun ihan keskituloiset. Kyllä tolla säästyneillä summalla ostaa jo kivoja joululahjoja tai uuden telkkarin.