Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko liian iso ikäero: nainen 47 v ja mies 38 v?

Vierailija
06.01.2025 |

Olen tuo nainen ja todella mietityttää.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat palaa vain, jos oikealta tuntuu. Mitä sitä jarruttelemaan.

Tärkeintä on se, että jakaa edes joitain yhteisiä arvoja ja kemiat pelaavat. Olisi tyhmää jäädä jossittelemaan asiaa. Meillä on vain yksi elämä jokaisella.

Vierailija
42/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitn haittaa. Se jeppe hyörii sun kans tasan niin pitkään, kun sulla on seksiviettiä. Kohta alkaa mummottamaan ja "ei haluta", niin kyllä se siitä maisemaan katoaa...

Ei 38 ole mikään jeppe, vaan keski-ikään astuva aikuinen.

Keski-ikä on vuodet 35-65 virallisen määritelmän mukaan. Kyse on kahdesta keski- ikäisestä eikä rippikoululaisesta ja keski-ikäisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47-vuotiaalle naiselle sopivampi puolison ikä on 60+

Höpöhöpö. En olis voinut ikinä, minkään ikäisenä voinut olla itseäni 15v vanhemman miehen kanssa - nuoremman kyllä. 

Vierailija
44/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47-vuotiaalle naiselle sopivampi puolison ikä on 60+

Höpöhöpö. En olis voinut ikinä, minkään ikäisenä voinut olla itseäni 15v vanhemman miehen kanssa - nuoremman kyllä. 

Golddiggereita on ollut -ja tulee olemaan- läpi maailmanhistorian. Yleensä tosin mies on +75 ja nainen 18-40.

Vierailija
45/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On liian iso, jos iät olis toisinpäin niin olisi enemmän ok. Toi mies voi hyvinkin lähteä lätkimään ja nuoremman perään. En alkaisi mihinkään.

Vanha gubbekin voi lähteä yhtäkkiä lätkimään, ei kenenkään kanssa ole pakko olla. 

Yleensä kolli, jannu, gubbe tai vaikka fafa lähtee varmasti liitämään, jos itellä vielä nuppi seisoo, mutta naaraan vietti on dead. Ainoa keino on antaa fafan käydä vieraissa, niin sillon se pysyy vielä suhteessa.

Mä 45v nainen olen 62v miehen iltojen piristys. Mulle sopii seksisuhde varatun miehen kanssa koska saan hyvää seksiä eikä tarvitse ottaa vaivoikseen miestä. Mies voi leikkiä parisuhdetta vaimonsa kanssa ihan kaikessa rauhassa ja mä otan vain sen he

Ymmärrettävää, mutta miksi vanhan kääkän kanssa? Eikö nuorempaa saa? 

Vierailija
46/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennoidu siihen, että olette yhdessä siihen asti, kunnes löydätte paremmat puoliskot.

Vierailija
47/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se kestäisi vain pari vuotta, miksei, jos siihen mahdollisuus on? 

Vierailija
48/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Henkinen kehitys ei ole iästä kiinni. On vanhojakin idioottteja.

Vierailija
49/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen te itse päätätte, kaksi aikuista ihmistä.

Vierailija
50/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On liian iso, jos iät olis toisinpäin niin olisi enemmän ok. Toi mies voi hyvinkin lähteä lätkimään ja nuoremman perään. En alkaisi mihinkään.

Vanha gubbekin voi lähteä yhtäkkiä lätkimään, ei kenenkään kanssa ole pakko olla. 

Yleensä kolli, jannu, gubbe tai vaikka fafa lähtee varmasti liitämään, jos itellä vielä nuppi seisoo, mutta naaraan vietti on dead. Ainoa keino on antaa fafan käydä vieraissa, niin sillon se pysyy vielä suhteessa.

Mä 45v nainen olen 62v miehen iltojen piristys. Mulle sopii seksisuhde varatun miehen kanssa koska saan hyvää seksiä eikä tarvitse ottaa vaivoikseen miestä. Mies voi leikkiä parisuhdetta vaimonsa k

Ei mies mikään kääkkä ole vaan komea ja seksikäs mies edelleen. Hyväkuntoinen mies ikäisekseen. Mä saan mieheltä hyvää seksiä ja juuri sellaista kuin haluan. En jaksa lähteä etsimään ketään muuta ja toivoa, että löytyisi joku yhtä hyvä. Ei vain ole mitään mielenkiintoa tutustua uusiin ihmisiin. Ei ole kyse siitä ettenkö saisi oman ikäistä tai jopa itseäni nuorempaa.

Vierailija
51/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitä, jos ikäero alkaa näkyä? On miehiä, jotka ovat tosi pappoja vaimon rinnalla. Miksi sinun pitäisi hävetä? Tämäkö on tasa-arvoa?