Onko liian iso ikäero: nainen 47 v ja mies 38 v?
Kommentit (51)
Ystäväni on ollut jo 20 vuotta 9 vuotta nuoremman miehen kanssa. Mies oli 19 ja ystäväni 28 kun he tapasivat.
Toisella ystävälläni on 5 vuotta nuorempi mies, ja hänen sisarellaan 6 vuotta nuorempi mies, oma mieheni on 4 vuotta minua nuorempi. Yhdessä kaikki edellä mainitut parit jo vuosikymmenyksen verran. Aikuisiällä nämä ovat hyvin pieniä ikäeroja.
Vierailija kirjoitti:
Siis mietityttää tulevaisuus, ei tämä hetki. Alkaako ikäero näkyä vanhempana?
Tulevaisuutta on turha miettiä liian pitkälle. Huomista ei ole luvattu kenelläkään. Elä siis tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitn haittaa. Se jeppe hyörii sun kans tasan niin pitkään, kun sulla on seksiviettiä. Kohta alkaa mummottamaan ja "ei haluta", niin kyllä se siitä maisemaan katoaa...
Ei 38 ole mikään jeppe, vaan keski-ikään astuva aikuinen.
Pointti oli se, että se "keski-ikään nimenomaan ASTUMAAN haluava aikuinen" vaihtaa naista silloin, kun mummotauti ja haluttomuus iskee arvon viiskymppiseen.
On liian iso, jos iät olis toisinpäin niin olisi enemmän ok. Toi mies voi hyvinkin lähteä lätkimään ja nuoremman perään. En alkaisi mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
On liian iso, jos iät olis toisinpäin niin olisi enemmän ok. Toi mies voi hyvinkin lähteä lätkimään ja nuoremman perään. En alkaisi mihinkään.
Vanha gubbekin voi lähteä yhtäkkiä lätkimään, ei kenenkään kanssa ole pakko olla.
47-vuotiaalle naiselle sopivampi puolison ikä on 60+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitn haittaa. Se jeppe hyörii sun kans tasan niin pitkään, kun sulla on seksiviettiä. Kohta alkaa mummottamaan ja "ei haluta", niin kyllä se siitä maisemaan katoaa...
Pointti oli se, että se "keski-ikään nimenomaan ASTUMAAN haluava aikuinen" vaihtaa naista silloin, kun mummotauti ja haluttomuus iskee arvon viiskymppiseen.
Mitä sitten? Jättäisitkö muutaman intohimontäyteisen vuoden kokematta kuvitteellisen tulevaisuusskenaarion vuoksi? Puolet pareista eroaa joka tapauksessa ikäerosta tai samanikäisyydestä huolimatta. Valoja päälle nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sitä ikinä voi mitään saadakaan, jos liikoja miettii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha gubbekin voi lähteä yhtäkkiä lätkimään, ei kenenkään kanssa ole pakko olla.
Yleensä kolli, jannu, gubbe tai vaikka fafa lähtee varmasti liitämään, jos itellä vielä nuppi seisoo, mutta naaraan vietti on dead. Ainoa keino on antaa fafan käydä vieraissa, niin sillon se pysyy vielä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten? Jättäisitkö muutaman intohimontäyteisen vuoden kokematta kuvitteellisen tulevaisuusskenaarion vuoksi? Puolet pareista eroaa joka tapauksessa ikäerosta tai samanikäisyydestä huolimatta. Valoja päälle nyt.
Jostain syystä tämä ei tule esiin toisin päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin tää vanhempi gubbe lähtee nuoremman naisen matkaan niin kauan kuin pystyy. Gubelle ainoa kriteeri on naisen ikä, joten niin kauan kuin gubbe pystyy, naiset pysyvät samanikäisinä guben omasta vanhenemisesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Siis mietityttää tulevaisuus, ei tämä hetki. Alkaako ikäero näkyä vanhempana?
Mies kypsyy yleensä. On niitä ikäeroja muillakin presidentti Niinistöstä ja tohtori Haukiosta lähtien eikä kukaan siitä enää vikise. Nyt on enemmän framilla Antti Lindtman ja hänen vaimonsa. Heidän lapsensa on nyt päiväkoti-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
47-vuotiaalle naiselle sopivampi puolison ikä on 60+
Palveluksessanne 👴🏻👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kolli, jannu, gubbe tai vaikka fafa lähtee varmasti liitämään, jos itellä vielä nuppi seisoo, mutta naaraan vietti on dead. Ainoa keino on antaa fafan käydä vieraissa, niin sillon se pysyy vielä suhteessa.
Mä 45v nainen olen 62v miehen iltojen piristys. Mulle sopii seksisuhde varatun miehen kanssa koska saan hyvää seksiä eikä tarvitse ottaa vaivoikseen miestä. Mies voi leikkiä parisuhdetta vaimonsa kanssa ihan kaikessa rauhassa ja mä otan vain sen herkkupuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän naisetkin vaihtaa kun mies alkaa vanhemmiten oireilla kyvyttömyydellä tai haluttomuudella. Pitäisikö miehenkin pidättyä suhteista ja lopettaa elämästä tänään samasta syystä, kyl mut kuitenkin vaihdetaan sit kun iän myötä sitä kremppaa kuitenkin alkaa mulle tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa gynekologit antavat kyllä korvaushoitoreseptejä kaikille, jotka ymmärtävät yhdistää esimerkiksi nivel- ja lihaskipunsa estrogeeninvajeeseen. Pari labrakoetta ja kontrolli kerran vuodessa. Se on naisen terveyden etu, ettei emätin surkastu. Vibraattoreita ostetaan ihan yli kuusikymppisinä omaan terveydenhuoltoon gynen määräyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On liian iso, jos iät olis toisinpäin niin olisi enemmän ok.
Mä 45v nainen olen 62v miehen iltojen piristys. Mulle sopii seksisuhde varatun miehen kanssa koska saan hyvää seksiä eikä tarvitse ottaa vaivoikseen miestä. Mies voi leikkiä parisuhdetta vaimonsa kanssa ihan kaikessa rauhassa ja mä otan vain sen he
Just näin!
- kaikki miehet 15-105 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa gynekologit antavat kyllä korvaushoitoreseptejä kaikille, jotka ymmärtävät yhdistää esimerkiksi nivel- ja lihaskipunsa estrogeeninvajeeseen. Pari labrakoetta ja kontrolli kerran vuodessa. Se on naisen terveyden etu, ettei emätin surkastu. Vibraattoreita ostetaan ihan yli kuusikymppisinä omaan terveydenhuoltoon gynen määräyksestä.
Loistavaa!
Joillekin naisille vois antaa läpi elämän kestävän reseptin!
Luota itseesi. Älä usko kaikkea sontaa mitä sulle täällä kirjoitetaan. Ei todellakaan ole liikaa ikäeroa.
Riippuu ihan miten teillä natsaa. Oma mies on minua 18 vuotta nuorempi ja menimme naimisiin viime kesänä. Voihan se haluta erota jossakin vaiheessa, mutta niinhän kuka vaan voi haluta, vaikka minä itse. Ei tuo ole ikään suoraan liittyvä kysymys.
n47