Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä keski-ikäinen nainen,kävitkö 90-luvulla kuumana niihin pitkätukkaisiin musikaalisiin poikiin yläasteella??

Vierailija
06.01.2025 |

Haluaisin tietää.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, keski-ikäinen fantasioimassa yläasteikäisistä on sairasta pedofiliaa.

Silloin 90-luvulla ne olivat itsekin yläasteikäisiä.

Vierailija
22/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä myöhemminkään. Aleksi Laiho yritti ehdottaa mulle, että lähetään bailaan ja mä täti maksan, niin lähin kyllä ihan itekseni.

Mua on viehättäneet älykkäät kulmikkaat miehet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä oli muuan Robin Hoodilla, Jon Bonjovilla, Modern talkingin laulajalla ym. osuutensa. Ikävää vaan, että en todellakaan ihastu ulkonäöllisesti muihin kuin pitkätukkaisiin miehiin ilman partaa. Tässä välissä oli joku kamala tursakemuoti heviletti parrantörsäkkeellä. Semmoinen ei kiinnosta yhtään. Kaikki yläasteaikaiset ihastukseni olivat pitkätukkaisia hammastikkuja. Miesmakuni on aikalailla sama.

Vierailija
24/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin jos oli farkku- nahka- tai pesisrotsi. <3

Vierailija
25/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kävin silloin, kaikki ihastukset oli pitkähiuksisia muusikon alkuja teininä.

Vierailija
26/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen _tahtomattani_ joutunut aikuisena aina muusikkoseuraan. Paitsi ysärillä, jolloin se olis kyllä kiinnostanut. Hiusten pituus samantekevä, kunhan sopii kantajalleen. 

Vierailija
27/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt pitkähiuksisista miehistä. Minua onnisti ysärillä, kun nuoretkin miehet alkoivat ajella siilejä tai kaljuja. 

Vierailija
28/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tosin siihen vaikutti 2 asiaa. Ensimmäinen ja isoin asia oli se että ihastuin teininä lähinnä tyttöihin, koko peruskouluaikana onnistuin ihastumaan vain yhteen poikaan, joka ei asunut samalla paikkakunnalla. Toinen syy oli ettei sillä kylällä ollut ensimmäistäkään pitkätukkaa pojissa, pisimmät hiukset taisi ylttää juuri ja juuri korvien peitoksi muutamalla pojalla.

Nykyinen mieheni on kyllä kitaraa soitteleva, pitkät hiuksensa oli ehtinyt ajella pois ennen kuin tapasimme näin keski-ikäisinä. Häneen käyn kuumana.

Vierailija
29/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitikö niiden olla jänniä?

Määrittele jännis. Määrittele samalla myös Kilttis. Ja vinkki vitonen: jos pidät naisia niin typerinä, että ne ehdointahdoin ottavat miehen, joka hakkaa, pettää ja laiminlyö, olet id io ot ti.

Sellainen mies ei ole seksikäs ja narsistihan käyttäytyy erittäinkin fiksusti, kunnes uhri on nalkissa (naimisissa ja raskaana). Sitten alkaa pikkuhiljaa pahoinpitely. Jos tämä on sun käsitys alfauroksesta, olet paitsi typerä myös mielenvikainen. Sinussa lienee nämä piirteet, koska koet niin kovin vaikeana ja raskaana olla kiltti. Sehän tarkoittaa, että joudut teeskentelemään, eli luontaisesti olet narsistinen väkivalta-apina.

Anteeksi kuinka? Ihan olen nainen ja tuli mieleen tuo jännä koska aloitus vaikuttaa taas siltä samalta aloittajalta joka aina jankkaa kouluaikojensa jännäpojista ja kilttitytöistä.

Vierailija
30/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin pitkätukkapojat saivat turpiin. 

Vierailija
31/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ysärillä ja käyn edelleen.

T. keski-ikäinen nainen

Vierailija
32/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ne on pitkätukkaisia vanhoja lihavia juoppoja, jotka vaan marisee kuinka ennen muka osattiin soittaa. 

Vierailija
33/33 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin. Yhteen viulistipoikaan.