Mies vaatii nimilistaa entisistä kumppaneistani
Poikaystävä vaatii kertomaan kenen kanssa olen harrastanut seksiä ennen suhdettamme. Onko tämä ihan normaalia käytöstä parisuhteessa vai onko outoa tivata tällaisia asioita jopa 20 vuoden takaa?
Kommentit (67)
Fica kirjoitti:
M49 kirjoitti:
Miksi se määrä pitää tietää? Mihin sitäkään tietoa kukaan tarvitsee?
Aloituksessa luki : Poikaystävä vaatii kertomaan KENEN kanssa olen harrastanut seksiä ennen suhdettamme.
Ei siis kuinka monta kertaa.
Just a namelist. ;)
Tsemppiä ap!
Fica
N48
Pitää paikkansa, vastasin erääseen kommenttiin, jossa puhuttiin lukumääristä ja että se pitää tietää. Olisi luonnollisesti pitänyt lainata kommentti, jota kommentoin. Minun virheeni.
Pelkkä määrän kysyminenkin kertoisi jotain miehestä
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä määrän kysyminenkin kertoisi jotain miehestä
Väitän että moni mies ajattelee naisistaan kuten autoistaan. Sellainen vähän ajettu, hyvin pidetty ja mukavan tuntuinen kelpaa aina. Mutta yleisessä jaossa ollutta, paljon poljettua ja kulutettua harva kelpuuttaa muuta kuin hätätapauksessa.
Mitäs jos laittaisit sen nimilistan tänne?
Tai jokainen voisi oikeastaan laittaa omansa.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti epänormaalia, outoa ja pelottavaa. Pyydätkö sinä häneltä nimilistaa? Panisin suhteen poikki pelkästään oudosta pyynnöstä.
Panisit 🤭
Riippuu myös vähän missä asut. Jos asuu pienellä paikkakunnalla, on mahdollista että listalla voi olla miehelle tuttuja nimiä, joka voi alkaa myöhemmin hiertämään (esimerkiksi nykyinen pomo tms.). On paljon kiinni siitä mitä mies tarkoittaa tällä listalla, joten olisi hyvä ymmärtää mistä hänen pyyntönsä kumpuaa. Hänellä voi olla esimerkiksi taustalla tälläisiä kokemuksia, jossa on käynyt ilmi että tyttöystävä on ollut sängyssä jonkun tutun tai läheisen kanssa. Tuskin itsekään haluaisit tietää, että nykyinen poikaystäväsi on ollut sängyssä parhaan kaverisi tai läheisen sukulaisesi kanssa.
Mutta, on täysin itsestäsi kiinni paljonko haluat jakaa omaa historiaasi ja kuinka etenet tässä. Jos tästä nousee nyt jo iso asia niin sitten on parempi etsiä toinen kumppani, mutta vain sinä voit itse päättää. Tällä palstalla kukaan ei tiedä suhteenne dynamiikkaa.